Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Carmen
Aaaaaargh zonneslag!
Ik moet het effe kwijt: ik ben dit weekend zo dom geweest om me niet in te smeren! Gevolg: ik zit heel de week thuis met een zonneslag, een zeer pijnlijke rode huid, een zweer op mijn neus en oedeem (dus ik ben helemaal opgezwollen). Ik moet in ...
Voorbereiding Reacties: 16 6-7-2010 10:22:47

Tamara
Liedje geluid boot + all aboard.
beste mensen, wij zijn op zoek naar een liedje of clip dat begint met het geluid van een stoomboot of trein en vervolgd wordt met alle aboard, als startsein om de mensen aan tafel te begeleiden.  Tot nu toe heb ik dit nog nergens gevonden, en za...
Ideeën Reacties: 9 6-7-2010 8:58:24

Leen
Tekst misboekje gelezen door neefje
Hoi Bruidjes en bruidegommen in spe,   Met nog exact 1 maand op de teller is het serieus aan het korten. Alle voorbereidingen lopen vlot, ik vind het enorm leuk om te doen. Behalve het misboekje dan...dat is nog steeds niet klaar (en al best...
Ceremonie Reacties: 4 5-7-2010 22:56:51

Liesbet
Moderne locatie fotoreportage
Hallo, Wij zijn op zoek naar een originele en moderne locatie voor onze trouwreportage. We dachten aan het station in Luik maar vanuit Grimbergen is dit ongeveer 1 uur rijden en dit zal te vermoeiend zijn voor de kids en ook verliezen we hier veel ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 5-7-2010 22:55:49

ann
altaarnatief?
Hallo, Zijn er mensen die ervaringen hebben met alternatieve huwelijksvieringen? Wij zouden graag toch iets langer bij ons huwelijk stilstaan dan enkel maar in het stadhuis. We hebben beiden een 'katholiek parcours' doorlopen maar we vinden onszelf ...
Religie Reacties: 7 5-7-2010 22:40:44

Joska
RODE LOPER dringend
ik trouw op 23 juli 2010 en ik had graag een rode loper gehad. weet er iemand waar ik dit nog kan gaan halen.? ik ben van regio Veldegem 15mintjes van Brugge
Voorbereiding Reacties: 8 5-7-2010 22:08:42

Emily
Mobiele champagnebar
Hallo allemaal,   wie heeft er ervaring met mobiele champagnebar PGO-event? (www.pgo-event.be)? Eventueel foto's? Moet je een vergunning aanvragen om zo'n mobiele champagnebar voor het stadhuis te zetten?   Bedankt! Emi
Voorbereiding Reacties: 0 5-7-2010 22:08:11

peggy
droogkuis
Hallo bruidjes.   Weet er iemand een adres voor de droogkuis. Liefst in de regio turnhout. Heeft er iemand ervaring met het sneeuwvlokje in vosselaar  Of hang je gewoon je trouwjurk zo in de kast het is alleen maar van onder vuil. &n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-7-2010 21:53:33

Sofie
binnenkomen zaal
Hoi mede-bruidjes,   Met nog iets meer dan 50 dagen op de teller, zijn we op zoek naar een geschikt nummer om de zaal binnen te komen. Welk lied / muziek gebruiken jullie hiervoor?   groetjes   Sofie
Ideeën Reacties: 8 5-7-2010 21:36:43

Anika
eten en drank fotograag
Hallo iedereen Tijdens onze zoektocht naar een fotograaf vroegen we ons plots het volgende af: een fotograaf volgt je de hele dag. Hij moet dus met andere woorden ook eten en drinken. Hoe doen jullie dat? Rekenen jullie hem aan als een extra persoon ...
Locaties - Fotografie Reacties: 11 5-7-2010 20:17:55

jessie
trouwkleed thuis
hey, ik had vandaag mijn 2de en laatste pas! van deze morgen was ik al aan het hopen van laat de maat nu juist zijn en niet zo als de eerste keer! en mijn hopen heeft geholpen het zat als gegoten nu alleen nog net iets te lang maar dat hebben ze dan...
Voorbereiding Reacties: 9 5-7-2010 20:13:09

bieke
(hobby)fotograaf gezocht voor 21 augustus regio Westerlo
hallo, wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op zaterdag 21 augustus dit jaar. Het zou enkel zijn voor het avondfeest, dat start om 19u. We willen hier niet te veel geld aan besteden, het kost allemaal al genoeg... Vandaar da...
Fotografie Reacties: 12 5-7-2010 19:07:22

Céline
Broodjes in de vorm van een dier
Hey iedereen,   Weten jullie soms waar je een brood (bv in de vorm van een schildpad) kan krijgen met daarin verschillende minibroodjes? Liefst in de omstreken van Antwerpen- Hoboken.    
Ideeën Reacties: 5 5-7-2010 18:01:50

anja
stress
Hallo,   Onze trouwdatum is 27 augustus 2010. Ik heb alleen nog maar stress gekend wat deze datum betreft. Ik en mijn toekomstige staan alle twee in shiften, wat het gevolg heeft dat we elke moment dat we samen zijn van alles moeten bespreken ...
Voorbereiding Reacties: 2 5-7-2010 17:28:25

Wendy
mening gevraagd ivm uitnodigingen
Men beweert dat internetliefde Niet echt is, en maar voor even Wij bewijzen graag het tegendeel En gaan elkaar het ja-woord geven Dit vond ik op het internet en het is inderdaad zo gegaan (vind het gewoon perfect!) maar zouden we dit wel als te...
Uitnodigingen Reacties: 6 5-7-2010 17:22:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...