Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
Iemand een audi TT te huur?
Hoi!   Wij zijn al maanden aan het zoeken naar een Audi TT voor ons huwelijk op 07/08/10. Het is een hopeloze situatie geworden...Hier in België verhuren ze dat niet en in Nederland en Duitsland mag je meestal niet over de grens.   ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2010 13:51:56

vicky
trouwartikelen
beste medebruidjes,   ik ben op zoek naar ballonnen. Weet iemand een goede webshop waar ik zou een dingen kan bestellen. Waar de kwaliteit natuurlijk ook goed is.
Voorbereiding Reacties: 4 4-7-2010 13:35:48

Nele
DJ Dimi uit Eernegem
Kent iemand of heeft iemand ervaring met dj Dimi uit Eernegem?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 4-7-2010 12:51:27

VEERLE
hoe de genogden hn tafel toe wijzen????
hallo binnen 40 dagen is het zover en ik zoek een originele manier om de genodigden hun tafel toe te wijzen , zo hun nman laten afroepen daar ben ik niet zo voor . Heeft er iemandeen leuker idee hieromtrent laat het maar gerust weten !! Groetjes Veer...
Uitnodigingen Reacties: 10 4-7-2010 12:34:48

Evie
Van alles ...
Het duurt nog wel even en toch kan ik niet stoppen regelen, zoeken, surfen, denken hihi.. hoe meer ik rondkijk hoe meer dingen ik precies nog moet zoeken... Gelukkig nog wel enkele maandjes tijd maar toch :-) Zal blij zijn als we bij de pastoor zijn ...
Voorbereiding Reacties: 1 4-7-2010 12:10:11

Lynn
Tekst uitnodigingen
Beste bruidjes   Ik en mijn vriend zijn al bezig met het opstellen van onze gastenlijst. Nu is onze vraag hoe je op een elegante wijze zegt dat iemand een gast mag meebrengen naar het huwelijk als hij single is. U en u gast of plus 1 is niet dir...
Uitnodigingen Reacties: 3 4-7-2010 11:54:57

Sarah
Twijfels over onze openingsdans
Hallo bruidjes,   Wij zijn al lang op zoek naar een mooie openingsdans. Gelukkig staan er bij ons nog 54 dagen op de teller, waardoor we er nog heel wat nachtjes over kunnen slapen :o) Mijn vriend vindt het nummer "How do I live" van Trisha Ye...
Openingsdans Reacties: 1 4-7-2010 11:47:28

Jasmina
live-muziek in de kerk
Hey,   Alle tips zijn welkom voor een live-optreden (zang en piano) voor onze huwelijksviering... Kennen jullie iemand? Regio Temse (Oost-Vlaanderen)   alvast bedankt groetjes jasmina
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 4-7-2010 11:22:17

Fanny
Fotolocaties zowel binnen als buiten regio Berlare
Hallo iedereen,   Wie kent er enkele mooie fotolokaties in de omgeving van Berlare? Zowel binnen als buiten. Ik had al gedacht aan het kasteel van Laarne, provinciaal domein Den Blakken in Wetteren en het donkmeer. Heeft iemand reeds foto's late...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 4-7-2010 11:19:40

Roel
Gastenboek
Beste,   Wij hadden als gastenboek het idee om een polaroid te leggen. Gasten konden dan een foto trekken van zichzelf en op de achterkant hun wensen schrijven. Momenteel hebben we echter moeite om de polariod te vinden, daarom zijn we op zoek...
Ideeën Reacties: 6 4-7-2010 8:15:30

Roel
Foto Locaties
Beste,   Binnen twee maanden is het zover en zetten wij ook de belangrijke stap. Wij zijn echter nog op zoek naar een locatie voor foto's te laten trekken. Hebben jullie enig idee waar dit kan? Zelf hadden we al enkele ideetjes opgedaan in Gri...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 4-7-2010 8:11:03

Kelly
Rode Loper te koop
Hoi,   Ik heb nog steeds een rode loper te koop.   Breedte is ongeveer 1 meter, het zijn 3 stukken;   1 x ongeveer 3 meter 1 x ongeveer 5 meter 1 x ongeveer 10 meter   De stukken zijn makkelijk aan mekaar te plakken met ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-7-2010 23:08:41

Nancy
nog 12 dagen .....
Nog 12 dagen !!! Kan eindelijk aan mijn tafelschikking beginnen . Hebben zelf nog 13 koppels moeten opbellen omdat ze nog altijd niks hadden laten weten , erg ! Maar allé , kan nu weer verder doen . Op een paar kleine dingen na is alles klaar ...
Voorbereiding Reacties: 3 3-7-2010 22:07:37

ingeborg
snoepzakvraagje
Hoeveel  snoepjes doen jullie er in? Ik heb van die voorverpakte dingen gekozen, met die hitte kan ik het nu al maken anders zouden ze smelten.... Ik doe er 2 van die kleine haribozakjes in, een lolly, een rolletje met van die kleine platte&nb...
Voorbereiding Reacties: 1 3-7-2010 21:55:40

tessy
we zoeken nog een dj
we trouwen de 31 juli 2010 en zoeken nog een dj die vrij is en gemeenschappelijk is in zijn prijs. We trouwen in veurne. Wie vrij is wil je het mo zo vlug mogelijk laten weten met de prijs erbij danke.   groetjes tessy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 3-7-2010 21:35:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...