Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nancy
ZWANGER! Trouw 31/07/2010
Hey Bruidjes,   Enkele weken geleden heb ik ontdekt dat er een wondertje in mijn buik aan het groeien is. Tegen de trouw ga ik ongeveer 2 maand en een half ver zijn. Nu ben ik nog op zoek naar een originele manier om dit mede te delen aan fa...
Ideeën Reacties: 13 30-6-2010 16:39:44

Ashley
grote pastiek fles
Hoi, wij zijn nog op zoek naar een origeneel cadeau voor men schoonbroer. weet iemand waar je een grote plastiek fles kan kopen, of iets anders, het dient om munten in te steken en het moet doorschijnend zijn. en GROOT   groetjes
Ideeën Reacties: 5 30-6-2010 15:35:42

Kenneth
Getrouwd! Een verslagje
Hallo allemaal, Dit is mijn eerste en waarschijnlijk ook mijn laatste bericht op dit forum. Wij zijn ondertussen 12 dagen getrouwd en vertrekken binnen enkele dagen op onze huwelijksreis. 19 juni 2010 was onze dag, we waren exact 1 jaar verloofd en ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 30-6-2010 13:47:00

Elke
Trouwzalen gezocht in de omgeving van Kapellen (2950)
Hallo, wij willen volgend jaar trouwen (augustus, september 2011) We zijn dus op zoek naar een geschikte trouwzaal. We willen het traditioneel houden maar met een stevig dansfeest. We zoeken zalen in de buurt van kapellen\Ekeren\kalmthout\..... Hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-6-2010 12:36:46

Nathalie
Bloemenhal Sint-Truiden
Ik wil hier graag mijn bloemen gaan halen. Maar ik vind dit niet terug op internet, of toch niet de juiste. Ofwel begin ik door te draaien en ben ik verloren in google.   Dus telefoonnummer, openingsuren en eventueel een website.   Da...
Bruidsboeket Reacties: 3 30-6-2010 12:10:21

imke
stress - uitnodigingen
Hallo,     Deze morgen mailtje gedaan naar onze vaste drukker en blijkt dat ze volgende week donderdag al in verlof gaan tot en met 1 augustus! Wij hadden hier niet echt op gerekend en komen wel een beetje in tijdsnood de...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-6-2010 12:04:49

Ln
Muziek mama/papa
Hallo,   bij de bedanking van de ouders willen we hen als bijlage aan hun cadeautje graag een CD geven met aangepaste muziek,   voor de papa's zou dat een cd zijn met liedjes zoals marco Borsato met dochters, Stef Bos met papa,... vo...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 30-6-2010 11:23:16

Fien
Bruidsmeisjes
Hallo medebruidjes,     Weet er iemand waar je mooie kleedjes kunt kopen voor volwassen bruidsmeisjes? Liefst in regio West Vlaanderen.   alvast bedankt!!!
Kledij - Suite Reacties: 3 30-6-2010 10:38:14

Anne
fotolocatie gezocht
Hallo, hopelijk is het niet nodig, maar om toch voorbereid te zijn: weet iemand een mooie fotolocatie voor binnen in de buurt van Kortrijk/Marke/Waregem? Dankjewel!
Fotografie Reacties: 1 30-6-2010 10:37:14

ines
handen in het haar: tijd en bedankingen
hallo bruidje,   amai weer een hele voormiddag aan de bureau voor den trouw. Telkens je één iets af hebt zie je terug 3 andere taakjes die af moeten. Begin mij zorgen te maken over mijn tijd. Ik trouw in september dus moeten we dring...
Voorbereiding Reacties: 11 30-6-2010 9:59:10

Tinneke
budget worries
   Ik heb zonet even berekend wat ons huwelijk ons zoal zal kosten... Help! Met dat bedrag kunnen we een mooie auto kopen... Wij hebben hier voordien niets voor gespaard en dachten dat het wel los zou lopen. Hoe pakken jullie dit aan? Tips ...
Voorbereiding Reacties: 9 30-6-2010 9:26:07

wendy
Dj gezocht!!
Hallo!!   Wij zijn op zoek naar een dj voor ons huwelijksfeest op 28-05-11. Het feest gaat door te Vichte. Kent er iemand een goei dj, die verschillende muziek draait en ambiance brengt? Iemand die ervoor zorgt dat de dansvloer vol staat! :-)...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 30-6-2010 8:45:20

nathalie
Vrijdag eindelijk zover
Hallokes,   Na vele voorbereidingen en lange aftellen zijn we dan vrijdag eindelijk zover!! Ik kan haast niet wachten,wat kijk ik er naar uit!!! Vandaag mag ik mijn trouwkleed gaan ophalen jippie! Er moeten nog paar kleinigheden gehaal...
Voorbereiding Reacties: 7 30-6-2010 7:11:18

irka
HELEMAAL NIEUWE PRACHTIGE PRINCES TROUWJURK 36/38
hallo toekomstige breidsjes   ik heb een prachtige princese trouwjurke helemaal NIEUW in het maat 36/38, ik heb hem niet gedragen!!!!, hij is helemaal versierd met steentjes. wijde onderkant lange achterkant. in het kort gezegd heeeel moo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-6-2010 0:49:40

Sophia
Lariva Antwerpen
Hey, heeft er iemand ervaring met feestzaal Lariva in de londenstraat in Antwerpen? Dit lijkt me echt een prachtige locatie maar ik vrees een beetje voor de prijs.   Ik zoek al een tijdje naar een geschikte locatie maar wil toch wel eerst pri...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-6-2010 22:50:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...