Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
Paniek
Ik ben gisteren een laatste keer mijn op maat gemaakte trouwjurk gaan passen maar nu vond ik het plots niet mooi meer. Het model is prima maar de stof vind ik niet mooi meer. Ik ben nu in een paniektoestand want ik zie me in dat kleedje echt niet tro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-6-2010 13:00:14

eline
bruidskindjes
Hallo   mijn mans nicht belde vorige week om te vragen welke collectie ze moet kiezen voor de zomer volgend jaar. Ze heeft een kinderwinkel en vroeg me wat ik graag zie want ons zoontje zal bruidskindje zijn op onze trouw in mei.   Nu v...
Kledij - Suite Reacties: 0 29-6-2010 12:55:41

Lady C
Suitekleding
Beste meiden   Mijn broer trouwt binnekort en ik zoek suitekleding het liefste in de regio Limburg of Antwerpen Ik ben al bij Linx en Issa moda  geweest en ik vond er niet zoveel wat bij mij paste. Waar kan ik nog gaan kijken...
Kledij - Suite Reacties: 3 29-6-2010 12:19:36

ilse
Bestellen bruidsboeket
Hey,   Kan iemand mij zeggen hoe lang op voorhand je je bruidsboeket ongeveer moet bestellen? Ik wil een boeket met calla's.   groetjes, ilse
Bruidsboeket Reacties: 9 29-6-2010 11:19:40

ilse
Nog altijd geen 1e pasbeurt
Vandaag nog maar eens gebeld naar de winkel voor mijn kleedje (Bruidsparadijs-Merksem). Toen ik het ging bestellen op 13 maart zeiden ze mij dat je bij dat merk (Talyna Lynn) een levertijd van 3 maanden mocht rekenen maar dat ze 4 maande...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-6-2010 11:18:05

Nancy
31 juli 2010
Hey, Hallo lieve bruidjes!   Zijn er nog mensen die trouwen op 31juli 2010?   Groetjes Nancy  
Voorbereiding Reacties: 11 29-6-2010 11:09:10

Tinneke
Joepie!
That's it, de feestzaal ligt vast! Het is Salons Van Dijck geworden in Mechelen. Het was de eerste zaal waar we ons allebei goed bij voelden en we ons feest al zagen vieren ;-) So what's next..?? Kunnen we nu een 6-tal maanden op ons gemak zitten, of...
Voorbereiding Reacties: 8 29-6-2010 10:08:16

Eline
kleedje
Hallo,   het is dus zo dat ik een gewoon kleedje heb maar geen trouwjurk en nu heb ik lijk spijt dat ik geen trouwjurk heb. En met maar 31 dagen meer op de teller is het te laat om nu nog op zoek te gaan :-(. Ik moest het even kwijt.  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 29-6-2010 9:17:51

Gina
Iemand getrouwd op 19.06 of 26.06 in de Mooie Molen?
Hi   Is er iemand van dit forum op 19.06 of 26.06 toevallig getrouwd in de Mooie Molen in Meldert? Wij trouwen er namelijk in september en wou eens polsen naar wat feedback... Bedankt voor jullie feedback.   Groetjes Gina
Locaties - Fotografie Reacties: 0 28-6-2010 23:16:58

Gina
Iemand getrouwd op 19.06 of 26.06 in de Mooie Molen?
Hi   Is er iemand van dit forum op 19.06 of 26.06 toevallig getrouwd in de Mooie Molen in Meldert? Wij trouwen er namelijk in september en wou eens polsen naar wat feedback... Bedankt voor jullie feedback.   Groetjes Gina
Locaties - Fotografie Reacties: 1 28-6-2010 23:16:52

Nele
kerk en wet op andere dag
Hoi, Zijn er mensen die hun wettelijk huwelijk en kerkelijk huwelijk niet op dezelfde dag doen? Zoja, hoe is jullie dagindeling voor beide dagen? Groetjes! Nele 
Ceremonie Reacties: 6 28-6-2010 22:19:34

Evelien
Normale reactie van mij of niet???
Hey medebruidjes,   Ik moet effe iets kwijt... (alvast sorry voort gezaag!)   Is het normaal dat mensen beslissen wie er op uw trouwfeest komt en wie niet??? Bij mij is dit dus het geval mijn schoonouders nodigen maar uit en ik moet ma...
Voorbereiding Reacties: 17 28-6-2010 22:01:02

Liesbeth
Feestschuur
Hallo   mijn vriend en ik trouwen in mei of juni 2010. Wij zoeken een schuur in regio Gent.We willen geen traditionele trouw en zoeken iets waar we eerder een 'trouwfuif' kunnen geven. Iemand tips ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-6-2010 21:57:20

Lynn
Hervatting huwelijksplanning
Beste bruidjes   Hoe moeilijk het ook is, het leven gaat door. Na het overlijden van mijn allerliefste papa hadden mijn vriend en ik besloten om onze huwelijksplanning voor onbepaalde tijd te onderbreken. Nu, een maand na het heengaan van papa p...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2010 21:04:04

Ann
bruidjes 10 juli 2010
Dag mede-bruidjes!   Ik trouw op 10 juli, en ben al  volop aan het kijken op meteo-online om het weerbericht op te volgen. Spannend! Enkele dagen geleden was het nog regen... maar nu 22 graden en een beetje bewolking met af en toe zon! ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2010 19:44:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...