Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lieve
vermenigvuldiggingsdans
Wat doe je als mijn bruidegom absoluut geen vermenigvuldigingsdans wil doen? Hoe ga je dat inkleden op het feest zelf?   Groetjes Lieve
Openingsdans Reacties: 4 26-6-2010 3:57:39

Lieve
papa in ziekenhuis...
Straks ga ik trouwen, maar ben er heel de avond niet mee bezig geweest. Mijn papa is vanavond opgenomen met een herseninfarct, en zal er dus niet bij zijn. Het is raar, ik besef het eigenlijk niet. Mijn papa is dominee, en zou ons ook trouwen voor de...
Voorbereiding Reacties: 10 26-6-2010 0:36:52

rafa
de teller is weg???
weet er iemand hoe het komt dat ik mijn teller niet meer kan zien in de balk vanonder? of is deze verhuist? en naar waar?  ik vond dit juist het leuke aan deze site, dat je echt kon meetellen hoeveel dagen nog...   groetjes rafa 
Voorbereiding Reacties: 5 25-6-2010 23:35:26

Carmen
Declaracion de amor - The dinky Toys
Heeft iemand dit nummer misschien op zijn computer staan? Ik vind het nummer nergens om te downloaden!   Indien je dit hebt, mag je dit doorsturen naar kokosnoot2000@hotmail.com   Heeeeel erg bedankt alvast! 
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 25-6-2010 23:23:47

bianca
laatste pas
hey medebruidjes   vandaag mijn laatste pas gehad se het zat schitterend weer een beetje te. groot maar dat is goed e alle voor mij toch :d nu is het aftellen se vrijdag avond gaan halen dan een vrijgezellen bbqtje en dan is het zo ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-6-2010 22:21:34

Daisy
Tips avondindeling
Hey ijverige planners,   Ik heb eens een vraagje. Wij hebben tijdens ons avondfeest geen echt diner, wij hebben eerst een dessertenbuffet en dan laat op de avond iets van warme hapjes. Nu vroeg ik me af hoe we dat het beste aanpakken voor 's a...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2010 20:19:02

nele
regio brugge
weet er iemand een goede en betaalbare fotograaf regio brugge?
Fotografie Reacties: 9 25-6-2010 20:15:33

katrien
Sluier of niet????
Hey, Vraagje,ik ben aant twijfelen of ik een sluier in mijn haar zou steken of niet?? Ik heb namelijk een kleed van Linea Raffaeli,B10 SET 21   Ik heb ook een tiara voor in mijn haar.   xxxx   Mercitjes    
Kledij - Accessoires Reacties: 3 25-6-2010 19:25:32

sabrina
vrijgezellen
ik zoek insperatie voor een vrijgezellen dag voor een lady dacht zo aan workshop chocoldade cocktail/ tapas maar vind nie direct een plaats waar ze dat doen alhe wel veel in nederland maar dat is niet echt de bedoeling om naar daar te gaan zouden in...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2010 17:59:44

Sabine
weerbericht
Hey, Ben nog eens mijn neus gaan opsteken op internet. We gaan puffen, temperatuur is ondertussen gestegen van 21 graden naar 27 graden en de regenkans is afgenomen van 55% naar 20%.  
Voorbereiding Reacties: 0 25-6-2010 17:49:22

Sabine
proefkapsel
Hey, Ben benieuwd, ga morgen voor mijn proefkapsel en proef make-up.
Voorbereiding Reacties: 0 25-6-2010 17:43:09

Evy
budgetbride zijn is niet altijd leuk
hoi medebruidjes, zoals jullie ook al wel doorhebben is trouwen duur... Pffff veel duurder dan ik dacht en tegenover de meeste mensen op  dit forum heb ik echt een cheapwedding.  We hebben echt op alles bespaard: ik heb 2 kleedjes : 1 heeft...
Voorbereiding Reacties: 6 25-6-2010 15:56:23

Caroline
Bedankjes
Ik zit me gek te piekeren over welke bedankjes we zouden nemen.  Ik heb nu al gedacht aan merci-chocolade, maar hoeveel van die reepjes zou ik dan bij elkaar binden met een strikje en kaartje? Hoeveel zouden jullie er samen binden?  &nbs...
Voorbereiding Reacties: 8 25-6-2010 15:27:45

eline
samenstelling suite
Hallo nog een vraagje van mijnentwege   hoe stellen jullie de suite samen? nemen jullie de grootouders er ook bij? ik heb daar eigenlijk geen idee van met grootouders erbij zijn we dan met 21 personen! is dat niet te veel? (daar zitten we...
Ceremonie Reacties: 8 25-6-2010 14:36:12

eline
timing
Dag bruidjes én bruidegompjes     Ik ben wat in de war voor ons dagplanning. Kunnen jullie mij helpen?   11h: aankomst fotograaf + vertrek fotoshoot in groene omgeving 14h: wettelijk huwelijk 14.30h: kerkelijk huwelijk 16....
Fotografie Reacties: 2 25-6-2010 14:32:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...