Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valérie
Problemen bij het zoeken van kerkmuziek
Hoi bruidjes, Ik trouw op 25/09 en ben druk in de weer met het opstellen van mijn misboekjes maar zit in de knoei met mijn muziek. Dit is moeilijker dan ik verwacht had. Welke liedjes gebruiken jullie voor jullie viering? Alvast bedankt voor de hulp...
Muziek - Ceremonie Reacties: 14 22-6-2010 21:55:16

laurien
trouwkapsel bij rembo styling light
Hey bruidjes   Binnen 2 weekjes moet ik mijn trouwkapsel uitproberen, maar 'k weet nog niet zo goed wat ik ermee zal doen...Iemand ook het jurk Light van Rembo Styling? Mijn haar is vrij lang en het zal waarschijnlijk wel eens tuk opgestoken w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-6-2010 21:14:45

sanne
"Spaans" opsteekkapsel - wat vinden jullie hiervan?
Hoi iedereen,   Tot voor kort was ik hopeloos op zoek naar een kapsel. Ik wil heel graag m'n haar opsteken, maar het is niet zo lang, tot op m'n schouders ongeveer. Alle sites afgezocht, nog niets gevonden geschikt voor mijn lengte. ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 17 22-6-2010 20:48:48

Kendra
Gevraagd
Hoi,   Wij trouwen volgend jaar en zijn op zoek naar een locatie om ons feest te doen in de regio Sint-Gillis-Waas/ Stekene/ Sint-Niklaas. Er zou tot 100 man binnen moeten kunnen + genoeg ruimte voor een dansvloer. Voor het eten zouden we een tr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-6-2010 18:52:47

Elien
De praatpaal
Beste,   Heeft iemand ervaring met de praatpaal als gastenboek??? Kan er mij iemand enkele beelden tonen van een opname tijdens een huwelijk?   alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 22-6-2010 18:50:23

Ine
HELP!!!
Hallo allemaal Weet er iemand een leuke feestzaal, liefst niet té duur, in Antwerpen of in de buurt van Antwerpen. Het zou super zijn als er een terras of tuin aan is. Is niet zo gemakkelijk om iets te vinden blijkbaar..Het mag ook iets&nb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 22-6-2010 18:19:32

wendy
Verslagje Cititrip
Hallo Bruidjes !     Vrijdagmorgend om 3u zijn we vertrokken richting zaventem , voor een cititrip naar Praag...Mijn vriend wist van niks en de verassing was eens zo groot( hij was zaterdags jarig)  We hadden een super hotellet...
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2010 18:05:54

Wendy
Mysterieuze vrijgezellen-brief
Binnen een kleine 2 weken is het mijn vrijgezellen (3 juli). Vandaag heb ik een dikke enveloppe in m'n brievenbus gevonden met instructies en een rebus om op te lossen. Ik moet om 13u30 klaarstaan en heb een heel lijstje gekregen van dingen die ik mo...
Voorbereiding Reacties: 9 22-6-2010 17:57:42

Kelly
Iemand ervaring mee?
Ik zou een zomervakantie rechtstreek bij hotelketen willen boeken. Iemand ervaring met www.solmelia.com?   Of kunnen jullie me andere sites aanraden waar je goedkoop kunt boeken en vlucht zelf kunt regelen?
Voorbereiding Reacties: 8 22-6-2010 15:30:47

Dorothea
Hoeveel geven jullie aan tafeldecoratie en wat?
Ik ben hier druk bezig met de tafelversiering te regelen voor ons trouw, maar ik weet niet echt hoeveel 'k er aan wil uitgeven. 't Moet mooi zijn, maar 't mag geen fortuinen kosten. 't Moet goed zichtbaar zijn, maar niet overheersend. 't Moet origine...
Voorbereiding Reacties: 7 22-6-2010 15:19:30

Kathleen
Na 1 zonnebankbeurt al vrij bruin, normaal?
Hallo bruidjes,   gezien de korte tijd die me nog rest, had ik besloten maar eens vlug onder de zonnebank te gaan gisteren. Omdat er 'n actie was van dat je gekochte "krediet" (is moet opwaarderingssysteem) 100% erbij kreeg, en omdat ik hier o...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 22-6-2010 15:13:48

Eline
pfff :-(
Sorry maar ik zie het even totaal niet meer zitten. Het is net of alles tegen steekt. Ik vind de juiste schoenen niet (mijn andere knellen). Mijn dochter heeft met balpen op mijn handtas gezeten. Onze poes is vanmorgen omvergereden maar leefde no...
Voorbereiding Reacties: 2 22-6-2010 14:54:11

ellen
trouwkleed dilemma
Ondanks wij pas binnen een jaartje trouwen, ben ik al eens gaan kijken voor mijn trouwkleed. Dit omdat er grote korting was vanwege verbouwingen en alles weg moet, goed meegenomen dus! Had niet gedacht dat ik al iets ging vinden, maar heb er drie gep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 22-6-2010 14:32:58

Annelies
Trouwkleren mee op huwelijksreis
Hallo iedereen, Ik heb al gedacht om daar op reis nog een fotoreportage te laten maken in onze kleren (mijn kleedje van de trouw van de wet is vrij sober en kan normaal wel in een valies).  Zijn er onder jullie die hun trouwkleren zouden meenem...
Huwelijksreis Reacties: 5 22-6-2010 14:14:00

Nathalie
Bruidskapsel
Hallo allemaal,   Ik moet over een kleinde 2tal uurtjes naar mijn kapster vertrekken voor een proefkapsel. Maar eigenlijk heb ik zelf nog niet echt een idee wat ik wil.. Ik heb lang haar en trouw in een marylise cara. Iemand ideeën wat...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 22-6-2010 14:09:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...