Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anika
broche - doorzichtig BH-bandje
Hey,   weet iemand waar ik een moderne broche kan kopen?  Het is de bedoeling dat mijn sleep wordt omhoog gestoken op het feest.   En ik ben ook nog op zoek naar zo'n doorzichtig bandje voor mijn bh, maar dan eentje die rond m'n ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-6-2010 19:49:40

An
Rozenboog?
Hoi hoi!   Iemand een idee waar je een mooi versierde rozenboog kan huren? Of hoe je deze zelf kan versieren ofzo?   Groetjes, An
Voorbereiding Reacties: 1 20-6-2010 19:41:52

tania
VERSLAG : van onze trouw gisteren
hallo iedereen. eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de gelukwensen en de kaarsjes die gebrand hebben :)   onze dag is voorbij. klein beetje met spijt in het hart maar toch ook een beetje opgelucht dat het wat rustiger gaat zijn na e...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 20-6-2010 19:27:29

Ann
Alternatief voor boeket bruidsmeisjes
Wie heeft er een origineel alternatief voor een boeket voor de bruidsmeisjes? Ik vind een boeket niet echt kindvriendelijk en wat prijzig voor iets dat een kind van 2 en 4j toch gewoon kapot prutst in de kerk. Iets dat hen bij het binnenwandelen eige...
Bruidsboeket Reacties: 6 20-6-2010 19:15:07

DEBORAH
Kinderen op het avondfeest
Beste trouwers,   Wij trouwen volgend jaar in september en we zijn al iet wat aan het regelen, waar wij het meeste mee zitten is het feit van kinderen op het avondfeest, zelf hebben een zoontje die dan bijna 3 zal zijn. hij zal er uiteraard h...
Voorbereiding Reacties: 9 20-6-2010 19:05:02

Katrien
Foto'tjes van onze mooie dag!
Hoi dames,   Wij zijn ondertussen al 36 dagen getrouwd, hehe wat vliegt het voorbij! Het was een prachtige dag! Omdat ik zelf heel graag foto'tjes zag van getrouwde koppeltjes wil ik jullie die van ons ook gunnen! Je kan op deze link klikken:...
Ideeën Reacties: 12 20-6-2010 19:03:12

Lieve
Verslagje vrijgezellen 19/6
Gisteren heb ik mijn vrijgezellen gehad. En 't was echt supertof, helemaal zoals bij mij past. 2 van mijn zussen hadden voor mij een "Christmas in June"-feestje georganiseerd. Ik ben een echte kerstfreak, helemaal zot op die gezelligheid en muziek, d...
Voorbereiding Reacties: 8 20-6-2010 17:48:59

Maaike
Trouwschoenen
Dag bruidjes!   Bij mijn eerste pas moet ik mijn bruidsschoenen meebrengen om de gepaste lengte van het kleed te bepalen. Die eerste pas is pas gepland in november, maar gezien de solden in juli, had ik graag dan mijn schoenen al gekocht. &n...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-6-2010 17:28:49

Kelly
Privélessen regio Koksijde Veurne
Mijn vriend en ik zijn dringend op zoek naar iemand die ons een swing wil leren voor onze openingsdans. Wie kan ons helpen of kent er iemand een dansschool in de buurt van Koksijde - Veurne en omstreken. Heb al hopeloos gezocht op het internet...
Openingsdans Reacties: 3 20-6-2010 17:13:56

Priscilla
Type feest
Piepz bruidjes,   Wij geven volgend jaar in juli ons JA-woord en ik moet echt alles nog regelen! Ik weet er geen beginnen aan, het was ook een grote verrassing toen mijn ventje me ten huwelijk vroeg want we hadden helemaal geen plannen in die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-6-2010 17:12:04

Ann
Uitnodiging - geen bloemen
We zijn bezig met onze uitnodigingen... Weten jullie een leuke formulering zodat de mensen geen (of zo weinig mogelijk) bloemen zouden schenken? Maar k'wil da subtiel mogelijk op het kaartje zetten...   Dank u    
Uitnodigingen Reacties: 9 20-6-2010 17:09:09

Laura
Verkoop bruidsjurk een succes?
Hallo iedereen!   Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een budget voor mijn bruidsjurk. Ik zou de jurk achteraf verkopen en zou er daarom een paar honderd euro extra aan willen/kunnen geven, in de hoop die via de verkoop weer te recupere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-6-2010 16:26:10

eline
Verkoop trouwkleed Cymbeline
Dag bruidjes, onze mooie dag is reeds een maandje voorbij. Ik was gisteren mijn kleed gaan halen naar de nieuwkuis, maar kwam tot het besluit dat ik dit nu maar in de kast ga hangen (zelfs bij mijn ouders, wegens gebrek aan plaats in mijn kast). Daar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-6-2010 15:44:06

Els
Huwelijksreis - naar waar gaan jullie?
Hey allemaal ... Volgende week zaterdag is het zover, na anderhalf jaar aftellen en voorbereiden ... Vanwege aankoop huis zijn we 13 november reeds in het 'wettelijke bootje' gestapt, nu volgt het 'kerkelijk' inclusief receptie en avondfee...
Huwelijksreis Reacties: 18 20-6-2010 14:52:37

Lieseloth
Feestzaal Hooiopper
Hoi! Wij trouwen in de zomer van 2011 en zijn nog op zoek naar een leuke (en betaalbare) feestzaal! Ons oog was gevallen op de Hooiopper (wortegem-petegem). De locatie vinden we alleszins prachtig, maar wij hebben nog wat vraagtekens over het eten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-6-2010 11:57:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...