Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
VT4 trouwprogramma
hallo,   Mijn vriend en ik hebben vandaag beide telefoon gehad van VT4 of we intresse hadden om mee te doen aan ee nnieuw trouwprogramma, in de stijl van " komen eten " maar dan op een trouwfeest.   Er komen 3 dames naar onze trouw...
Ideeën Reacties: 21 22-6-2010 13:08:09

sandra
Hairstyliste + make-up
Hoi hoi   Heeft er iemand ervaring met Hani Fé?  En hoe zit het met de prijzen?   Groetjes allemaal   Sandra
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 22-6-2010 12:54:11

bianca
ringkussentje
hey hey   ben nog op zoek naar een ringkussentje voor onze trouw natuurlijk   weet er iemand een plaatsje waar ze er mooie verkopen omg veurne-ieper-oostende-roeselare
Voorbereiding Reacties: 7 22-6-2010 12:48:17

angela
bruidskapsel en bruidsmake-up
Ik zoek nog iemand voor men bruidskapsel en make-up te doen. Graag iemand die aan huis wil komen regio kempen (Ik woon in Hulshout ) en vrij is op 2 oktober   Groetjes Angela
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 22-6-2010 12:46:55

Dries
Mooie huwelijksreis-locaties gezocht!
Hallo verliefde mensen!   Volgend jaar in juli (de 16de) trouwen wij. We zijn druk bezig met een zaal te kiezen, maar toch had ik graag al eens gehoord van jullie wat er zo allemaal mooie locaties zijn om op huwelijksreis te trekken... Alle ...
Huwelijksreis Reacties: 16 22-6-2010 12:14:21

katty
eerste pas
Met nog 77 dagen op de teller mag ik vrijdag gaan voor mijn eerste pas en mijn ventje zaterdag voor zijn tweede !! De kleedjes van de bruidskindjes zijn binnen, de uitnodigingen de deur uit het wordt allemaal een beetje spannend nu !! zalig genie...
Voorbereiding Reacties: 6 22-6-2010 12:08:37

Annelies
feestzaal gezocht!
Hoi ,   Wij zijn dringend op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk volgend jaar. Wij zijn woonachtig regio Damme. We zijn met ongeveer 120 pers. We zijn op zoek naar een feestzaal met een beetje een landelijk toets .. Iemand ideetjes? ...
Locatie Reacties: 7 22-6-2010 11:52:34

Dorien
verrassing voor man op huwelijksfeest
Beste bruidjes,   Ik zou graag mijn vriend verrassen op onze trouwfeest. Ik had graag iets willen doen van een act, of dansje of lapdans of weet ik veel :-) Maar heb geen inspiratie :-( Ik had aan een vriendin van de dansclub gevraagd of ze ie...
Ideeën Reacties: 10 22-6-2010 11:52:21

Dorien
lintjes om sleep omhoog te heffen bij openingsdans
Hey bruidjes,   Mijn kleed heeft een sleep die bij onze openingsdans ZEKER omhoog moet. We hebben een choreo in elkaar laten steken op hungry eyes. In de bruidswinkel hebben ze er twee lintjes ingemaakt die je aan elkaar moet vastknopen zodat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-6-2010 11:33:01

Leentje
ceremoniemeester
Hoi,   Kent er iemand een goede ceremoniemeester in de omgeving van Hasselt? Zijn dringend op zoek   Groetjes  
Ceremonie Reacties: 4 22-6-2010 11:22:44

Kirsten
muziek in de kerk
Hallo,   wij hebben nog heel wat tijd om alles te plannen en vast te leggen maar wij zijn ons toch al eens aan het afvragen wat we zouden kunnen doen van muziek in de kerk  zijn er mensen die zeggen dat is zeker aan te raden...  of wi...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 22-6-2010 11:16:29

Lien
Ondertekenen huwelijksregister
Elaba,   De meesten vinden het moeilijk om een openingsdans te vinden, ik heb het veel moeilijker met de liedjes voor tijdens de kerkviering!! Vooral de keuze tijdens het tekenen van het huwelijksregister. Welke songs nemen jullie daarvoor?? &n...
Muziek - Ceremonie Reacties: 16 22-6-2010 10:18:31

Eva
pfff
Hej,   ik zie het eventjes niet meer zitten! om te mogen een feest geven op onze locatie moesten wij een evementenformulier invullen en doorsturen naar het college van Burgemeester en Schepenen, heb dit al begin april gedaan, dus langer ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 22-6-2010 10:03:13

stephanie
DRINGEND: kapper in Paal
Bij deze een smeekbede: kan iemand mij het adres van een goede kapper geven in Paal, aub? Ik woon er nog maar net en heb absoluut geen idee waar ik moet gaan voor mijn bruidskapsel. Alsjeblieft: enige reactie!
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 22-6-2010 9:54:40

Deborah
Hebben ons ringkussentje ontvangen!!!
Hey allemaal Even laten weten dat we ons ringkussentje in de bus gekregen hebben, 4 dagen na de bestelling (met een weekend tussen) en het is nog mooier dan op de website waarop we het besteld hebben! Heeft geen geld gekost en het is volledig onze s...
Voorbereiding Reacties: 2 22-6-2010 9:36:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...