Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
vraag prijs kapsel/make-up
is 200 euro veel voor een kapsel en make-up? ben ik niet goedkoper met een gewone kapster en een visagiste apart? Bedankt voor jullie antwoorden
Verzorging - Kapsel Reacties: 15 24-6-2010 15:01:07

Carmen
Dansfeest overdag?
Waarom geeft iedereen eigenlijk s'avonds een dansfeest? Zijn er mensen die overdag iets doen zodat de kindjes mee kunnen vieren?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-6-2010 14:44:39

kim
kapster aan huis - regio gent
Hai,   ik ben dringend op zoek naar een kapster die aan huis komt! Ikzelf woon in Merelbeke en de grote dag is al op 28 augustus 2010!!! Wie kan me helpen???   x
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 24-6-2010 13:27:40

Dorien
bloemstukken (tafel)
Hoi hoi,   Hebben jullie ideeën voor bloemstukjes op de tafels? Ik zoek ideeën voor moderne bloemstukken of tafelversieringen.   Graag wat tips   Alvast bedankt!!   Doei!   Dorien
Ideeën Reacties: 3 24-6-2010 13:08:20

ingeborg
Boze familie deel 2, wat zouden jullie doen?
Hoi,   Ik postte al eens eerder iets erover. Broer van mijn moeder en gezin heeft nog steeds niets laten weten, jawel, hij en zijn zoon komen al. De einddatum was 20 juni. Ik smste vandaag dat ik het ten laatste moet weten zaterdagmiddag, d...
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2010 13:04:17

magali
Collega's uitnodigen of niet?!
Hey allemaal,   ik werk op een kantoor met 14 man personeel, drie bazen en dan nog een bode en onderhoudswerkvrouw (19 man in totaal dus).   Ik zou graag enkele collega's met hun partner uitnodigen op het dansfeest. Maar omdat&nb...
Uitnodigingen Reacties: 12 24-6-2010 12:14:17

Ife
planning
Dag iedereen,   Wij zitten een beetje vast met de volgorde van de zaken... We trouwen voor de wet in de voormiddag en al de rest (ceremonie, receptie, avondmaal en dansfeest) is in de namiddag/vooravond/avond op onze locatie. Voor de wet vrage...
Voorbereiding Reacties: 5 24-6-2010 11:11:53

inge
bericht verschijnt 2x
Heeft er iemand een idee waarom mijn berichtjes plots telkens 2x verschijnen? Dat is erg frustrerend. Ik dacht dat het aan het feit lag dat ik niet eerst het 'gebruikersvoorwaardevakje' aanklikte, maar neen hoor... Anyone?
Voorbereiding Reacties: 20 24-6-2010 10:05:21

Ellen
Huwelijksreis
Hallo iedereen, Mijn toekomstige zou graag op reis gaan naar de Malediven.  Die reisjes zijn nogal prijzig. Iemand een idee waar ik een 15 daagse reis kan vinden tegen nog een 'schappelijke' prijs? We vertrekken in augustus.   (mja we ...
Huwelijksreis Reacties: 9 24-6-2010 9:45:11

Joske
Astrids bruidsmode
Hey, kent iemand van jullie de winkel Astrids Bruidsmode ( is in Noord-Nederland) en wat zijn jullie ervaringen met deze winkel ? Openingsuren zou ik ook graag weten want zijn nergens terug te vinden op hun site.   Bedankt    ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-6-2010 9:37:45

jessie
stress
hey, het komt altijd maar dichterbij! de stress begint hier gaan toe te slagen, weet met mijn eigen geen blijf meer! gisteren ging het nog een beetje, maar nu ik de teller op 29 dagen zie staan ben ik niet meer te houden! ik had mij nochtans voor gen...
Voorbereiding Reacties: 12 24-6-2010 8:14:55

Kathleen
Slapeloosheid
Lap... 't is weer van dat... om 't schone uur van 23 gaan slapen, of toch die intentie... is nu 3u49 en nog geen oog dicht gedaan...  Zal wat geven straks op 't werk. Baal er enorm van, ben héél gevoelig aan minste spanning en welk t...
Voorbereiding Reacties: 9 24-6-2010 3:58:02

Brecht
Ervaringen met DJ D!di
Geachte,   Graag hadden wij geweten of iemand van jullie ervaringen heeft met DJ D!di?  Wij kennen niemand van dj's (de trouwfeesten die we gedaan hebben zijn jaren geleden toen we nog 'jonger' waren), en weten dus niet of deze goed is? ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 23-6-2010 23:00:15

Jessy
Huwelijksreis dichtbij
Hallo   Zijn er misschien mensen die ergens dichtbij hun huwelijksreis geboekt hebben of dit gaan doen? Naar waar gaan jullie en waar hebben jullie dit geboekt?   Het zit namelijk zo dat ik een absolute grote angst heb om te vliegen .....
Huwelijksreis Reacties: 11 23-6-2010 21:01:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...