Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
zonnebank
Hallo,     ik ben witjes van kleur. Maar het is dus zo ben al weken niet meer onder de zonnebank geweest. Ik trouw 31 juli heb ik nog tijd genoeg om te bruinen? En wie trouwt er ook 31 juli dit jaar? Wat moeten jullie nog doen. En ik...
Voorbereiding Reacties: 7 21-6-2010 17:27:12

Nathalie
Hoe kom je de kerk binnen?
In welke volgorde komt de suite de kerk binnen?   Is het eerst de bruidegom met zijn moeder, dan moeder bruid met vader bruidegom en dan de suite, met op het einde eerst de bruidkindjes en dan de bruid met haar vader? Of eerst de suite gevolg...
Ceremonie Reacties: 6 21-6-2010 17:10:14

Deborah
Na de huwelijksmis
Hey allemaal Wij hadden eerst beslist om na de mis niets speciaals te doen, zoals balonnen oplaten, of duifjes laten vliegen, ik heb hier zelfs al eens iets gelezen over vlindertjes? Nu begin ik hierover te twijfelen... Wat doen jullie? Groetjes ...
Ceremonie Reacties: 11 21-6-2010 15:45:47

Inge
tekst bij de ringuitwisseling
Hey iedereen,   wij trouwen nu zaterdag! wij hebben een ceremonie die door vrienden ineens is gestoken. weten er dus zelf niets van. echt spannend! nu moeten wij enkel voor de ringuitwisseling zorgen.   Maar ik vind niet echte en mooi...
Ceremonie Reacties: 3 21-6-2010 14:45:25

An
Zonnebank
Hallo allemaal!   Hoe lang duurt het voor je iets ziet van de zonnebank? Hoeveel keer moet je gaan?   Groetjes, An
Voorbereiding Reacties: 6 21-6-2010 14:37:19

kim
Spaarvarken
Hai allemaal,   wie kan mij helpen??? Ik zoek een vrij groot polyester varken!!! Iemand een idee? Heb al eens gezocht op het internet maar ze zijn allemaal vrij duur!   Grtjs
Ideeën Reacties: 3 21-6-2010 14:36:40

Hannelore
Zonnebank
Dag medebruidjes!   Omdat ik een wit kleed heb, wil ik toch wel een kleurtje hebben op mijn trouwdag. Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweest en ben dus niet op de hoogte van de 'normale' prijzen hiervan en goede zonnestudio's.   I...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 21-6-2010 14:27:45

KIRSTEN
TROUWKLEED TE KOOP MERK: FARAGE
Hallo allemaal   Ik ben 21 mei getrouwd en na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn trouwkleed te verkopen.  Merk: Faragé Maat: 38/40 Kleur: goudkleurig   Het is een prachtig kleed uit zijde, afgewerkt met bloemen e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-6-2010 14:08:10

Astrid
Nog superlang wachten voor eerste pas...
Hey,   Pff ik ben zo jaloers als ik toekomstige bruidjes hoor spreken over hun eerste pas. De mijne zal pas op 16 augustus vertrekken vanuit Barcelona en dus ten vroegste op 20 augustus in Moderna (Schepdaal) toekomen...  Achja... De mens...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-6-2010 14:01:45

peggy
zonnebank
hallo, zit meteen probleem wij trouwen nu zaterdag. was een paar keer naar de zonnebank geweest maar gebrek aan  tijd ben ik er nie meer geraakt. ondertussen ben ik terug beginnen werken en nu zijn mijn armen en mijn gezicht gebruint door de&...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 21-6-2010 13:54:53

daisy
ballonnen - zelf decoratie maken
Wij werken in de feestzaal + bloemstukjes met de kleuren bordeaux, fuchsia en groen. Wij zouden graag wat ballondecoratie hebben zonder dat dit al te duur is. Wie heeft er ideetjes? We zouden bv gewoon ballonnen los kopen bij Ava
Voorbereiding Reacties: 4 21-6-2010 13:39:51

Pieter
Live muziek voor onze huwelijksviering - Vurste (Gavere) Regio Gent op 21/08/2010
Hoi, Wij zijn op zoek naar een zanger of zangeres die tijdens onze misviering enkele nummers kan zingen. Kunnen jullie zangers aanraden waarmee jullie reeds gewerkt hebben? Hebben jullie ook hun gegevens en weten jullie hoeveel...
Muziek - Live Reacties: 6 21-6-2010 13:35:32

Wendy
Huis van Wonterghem (Kuurne)
Hoi!   Iemand ervaringen met de zaal het Huis van Wonterghem te Kuurne? Wij zijn momenteel nog aan het twijfelen tussen het Gravenhof te Torhout en het Huis van Wonterghem te Kuurne...   Alvast bedankt voor jullie reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-6-2010 13:28:20

Kristof
versiering aan het huis?
Hallo,   Wie doet er versiering aan het de (ouderlijke) woonst om deze mooie dag extra in de verf te zetten?   Groeten,
Ideeën Reacties: 4 21-6-2010 13:12:29

Kathleen
Eerste pas gehad
Hoi mede bruidjes,   Ik heb zaterdag mijn eerste pas gehad. Een maand vroeger dan voorzien. Vrijdag belde de mevrouw van de bruidswinkel dat het kleedje er al was. Het zat nu al bijna perfect. Het was alleen wat te lang en de top zat vrij s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-6-2010 13:01:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...