Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vicky
Misboekje
Hallo medebruidjes,   Ik ben bijna klaar met mijn misboekje maar ik zit nog te twijfelen over de muziek. Welke muziek hebben jullie zoal in jullie misboekje? Weet soms iemand hoe het nummer heeft van "hier komt de bruid". Ik wist echt niet dat...
Religie Reacties: 4 18-6-2010 18:28:28

tine
aanrader 't gravenhof te wijndale torhout
hey,   Mijn man en ik zijn de 4de juni 2010 getrouwd en we hebben een prachtige dag gehad. Niet alleen het weer zat mee maar echt alles.   De kers op de taart was onze feestzaal('t gravenhof te wijndale torhout )hij was prachtig en het...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-6-2010 17:38:25

Annelies
Hoe elkaar leren kennen?
Hey iedereen,   Even uit nieuwsgierigheid, hoe hebben jullie elkaar ontmoet?   Bij ons is het op een vrij ongewone manier gegaan.  Nadat mijn ouders zijn gescheiden, is mijn ma hertrouwd.  Blijkt dat haar nieuwe man een zoon h...
Voorbereiding Reacties: 46 18-6-2010 14:49:10

inge
Witte loper
Hallo allemaal, Met nog 63 dagen op de teller moeten er nog wat praktische dingen geregeld worden... Oa ben ik op zoek naar een witte loper. Heb al naar verschillende tapijten winkels gebeld maar dan moet je dit meestal per rol aankopen en dat is z...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2010 14:37:11

ilse
weinig interesse
hoi bruidjes in spé,   Ik zit met een serieus ei. Zodra ik de grote vraag kreeg van mijn vriend was ik door het dolle heen! Ook mijn zus was  heel blij voor ons, we hebben het haar diezelfde avond direct verteld. Maar mijn ouders en...
Ideeën Reacties: 12 18-6-2010 14:09:41

julie
"shade" in haar
Hallo, Ik ben zonet bij mijn kapper geweest en die blijft almaar spreken om een 'shade' in mijn haar te doen een week voor onze trouw. Dit zou een natuurlijke glans geven.   Ik wil mijn haar ABSOLUUT NIET kleuren, gezien je dan vertrokken be...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 18-6-2010 14:03:46

Wendy
voorbereiding 23/12/2010
wij trouwen op 23 december en zijn nog op zoek naar van alles om het te combineren met kerst. we zijn er nog niet zo erg mee bezig daar we volgende maand met een verhuis zitten en we daarna pas volop voor onze trouw gaan. we zijn al gaan horen voor r...
Voorbereiding Reacties: 2 18-6-2010 14:02:13

Liselotte
Collega's -- Feest
Dag iedereen!   Ik heb een klein probleempje en zou graag jullie mening horen!   Ik heb maar 7 collega's en was van plan om ze uit te nodigen op het avondfeest. Vandaag begon mijn baas over onze trouw en zei ze dat we ze niet moeten ui...
Uitnodigingen Reacties: 10 18-6-2010 11:31:42

Kim
2PK als vervoer?
Weet er iemand of er ergens 2PK's te vinden zijn als vervoer? Liefst een witte voor onszelf :)
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2010 11:06:29

Lieve
Hand in hand de kerk binnenkomen?
Zijn er nog koppels die niet met hun vader/moeder de kerk binnenkomen maar gewoon samen? Lopen jullie dan hand in hand of arm in arm (inhaken) of met de arm over elkaars schouder? Misschien een beetje een dwaze vraag, maar ik vroeg het me opeens af ...
Ceremonie Reacties: 3 18-6-2010 11:04:56

Kim
Ceremoniemeester of niet?
Een ceremoniemeester lijkt me wel handig maar toen ik het thuis vertelde was de reactie "het wordt toch geen te stijve bedoening?". Blijkbaar werd een ceremoniemeester in mijn ouders hun tijd enkel gebruikt door de chique, rijke mensen. Nu twijfel ik...
Voorbereiding Reacties: 16 18-6-2010 10:56:23

Kristof
Binnenlocatie Oostkamp - Brugge
Hallo   Binnen enkele weken stappen wij in het huwelijksbootje.   Kan iemand soms tips geven voor een mooie binnenlocatie regio Brugge - Oostkamp.    
Locaties - Fotografie Reacties: 4 18-6-2010 10:49:08

Ellen
schieting
Hoi,   Nog een 14 dagen te gaan en nog een kleine week eer we onze schieting doen. Kan iemand mee helpen met een tekstje om de buren op de hoogte te brengen van de schieting en dat ze uiteraard ook welkom zijn die avond??   thx. Elle...
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2010 10:06:20

shanna
Ring op kussentje?
Hallo, een beetje een domme vraag maar hoe bevestigen jullie de ringen aan het kussentje? Wij hebben voor elke ring 1 lintje maar hoe krijg je er een mooie strik in?
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2010 10:02:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...