Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Iemand op zoek naar een onderrok met hoepel?
Hallo toekomstige bruidjes,   indien er iemand op zoek is naar een onderrok met hoepel ... ik verkoop die van mij.   Hij werd eenmaal gedragen op mijn huwelijksdag en is van het merk Poirier.   Sara tomsara010809@gmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-6-2010 16:07:56

stephanie
@ frida, getrouwd op 6/2/21010
Je hebt 25 euro betaald voor je bruidskapsel, liet je me eerder weten. Van welke regio ben je? Als ik rondvraag is dat overal veel duurder!
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 16-6-2010 15:47:21

ilse
discobar Concept C
Heeft er iemand ervaring met discobar Concept C? DJ noemt Andy Callens en is van Boortmeerbeek.   groetjes, ilse
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 16-6-2010 15:22:17

Shari
eieren naar de clarissen
Hey,   weet er iemand hoe lang op voorhand je eieren naar de clarissen moet/mag brengen? Toch niet pas een dag op voorhand hoop ik want er is bij ons niet echt een clarissenklooster in de buurt dus we moeten er al een stukje voor ri...
Religie Reacties: 9 16-6-2010 15:09:57

stephanie
bloemist In Paal? Kapper/kapster aan huis of in Paal-centrum?
Kan iemand me een kapper/kapster aan huis of een kapper/kapster in Paal-centrum aanbevelen? We wonen nog maar pas in Paal en ik ken daar nog niets! Idem voor een bloemist.
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 16-6-2010 14:54:44

stephanie
prijs bloemen in de kerk?
Ik wil graag aan de voorste rijen stoelen een klein bloempje hangen aan de buitenste stoel (de eerste 10 rijen ofzo) en een altaarstuk. Meer versiering mag ook maar ik heb daar niet zo veel ervaring in. Iemand enig idee van prijs?
Ceremonie Reacties: 4 16-6-2010 14:52:52

Chantal
Nog 30 dagen!
Dag Bruidjes & Gommetjes,   Vandaag zijn het nog 30 dagen tegen onze trouw, amai tbegint echt wel te korten! De zenuwen beginnen toch stilletjes aan te komen en de rare dromen ook ... Binnen 3 weken houden we ook nog een "feestje" voor o...
Voorbereiding Reacties: 8 16-6-2010 14:51:31

stephanie
prijs kapper?
Hoeveel betalen jullie voor je bruidskapsel?
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 16-6-2010 14:49:45

Eline
beetje ramp!!
Hallo,   ik heb dus mooie witte leren schoentjes voor mijn trouw. Maar ze knellen wat. In de winkel liepen ze echt goed en nu niet meer. Wat is het beste om je leer wat uit te rekken of zo ^^?   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 19 16-6-2010 14:41:56

Ann
BlinxBling - haarjuwelen
Dag dames, Tijdens mijn zoektocht naar een eenvoudige versiering voor mijn haar kwam ik uit bij een soort swarovskisteentjes die over een streng haar worden geschoven. Heeft iemand ervaring met die haarkristallen van BlinxBling? En bovenal, weet i...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-6-2010 14:28:20

Fien
Sint Hubert
Hallo,   Wie heeft ervaring met kasteel Sint Hubert in Ronse?   alvast bedankt voor jullie reacties!   grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2010 14:21:17

Tina
Te koop : Rood Maggie Sottero trouwkleed - Fiorenza
Hey,   't bij mij zo al 1,5 maand geleden ...   Hoewel ik het er moeilijk mee heb, denk ik dat het het beste is iemand anders de kans te geven deze prachtige jurk te dragen. 't is een echt prinsessenkleed !   Diep rood / scarlet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-6-2010 13:22:49

Tom
tradities huwelijk
Nog 20 dagen en bijna alles in orde   Ik heb al wat op google zitten zoeken en rondgevraagd en er zijn verschillende tradities.  Doen jullie hier aan mee en zijn er nog andere?   - kousenband gooien - boeket gooien :  ps er ...
Voorbereiding Reacties: 13 16-6-2010 13:22:18

Brecht
Iemand ervaring recent met Vancat?
Beste mede-trouwers in spé!   Wij zijn op zoek naar ceremonievervoer, en hadden oorspronkelijk een optie genomen bij de Feestbus.  Nu blijkt het prijsverschil tussen Vancat - Feestbus 125 euro te zijn, waarmee je toch al iets anders ku...
Ceremonie Reacties: 13 16-6-2010 12:09:47

Eline
Den Brigand Kuurne
Hallo,     heeft er iemand ervaring met de huisdj van Den Brigand in Kuurne?   Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 16-6-2010 11:17:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...