Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Mand voor tafelthema
Hallo allemaal,   Met nog 24 dagen op de teller zijn we druk bezig met de laatste details zoals ondermeer de tafelnamen en menukaarten. Het thema is rond, maar voor dit thema zijn we op zoek naar een mooie, niet al te kleine mand in de vorm v...
Ideeën Reacties: 1 15-6-2010 15:01:03

Tinne
tafel thema's
Hoi Hoi,   ik heb al verschillende dingen gelezen qua thema's voor de tafelindeling / aan tafel roepen. Wat vaak terug komt zijn verschillende dansen of films (filmtickets)   Wat vinden jullie van het volgende? Dansfilms...   Ve...
Voorbereiding Reacties: 4 15-6-2010 14:53:01

Eline
kapsel krullen
Hallo,   ik weet al ongeveer wat ik wil als bruidkapsel. Dus iets mett krulletjes, curlies en een tiara. Heeft er iemand voorbeelden, foto's? Stuur ze zeker en vast door naar love___eline@hotmail.com. Oh ja ik heb halflang haar.   Groet...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 15-6-2010 14:52:13

Eline
nog 45 daagjes
pff onze uitnodigingen zijn al eindje verstuurd en ze moeten voor 1 juli verwittigen of ze komen. Ik had beter gezegd dat ze het wat vroeger moesten laten weten. We zijn nog maar met 62 personen nog meer of 50 personen moeten iets laten weten. Ik be...
Uitnodigingen Reacties: 6 15-6-2010 14:50:01

Nathalie
Goede voorbereiding - nog één maand te gaan
Nog een dikke maand en het is na anderhalf jaar aftellen eindelijk aan ons. Ik krijg kriebels als ik er aan denk. Ik ben nog niet zenuwachtig, tot als ik aan mijn planning begin. Ik heb het gevoel dat ik vanalles ga vergeten. Dus bruidjes, wat z...
Voorbereiding Reacties: 1 15-6-2010 14:48:20

Linsay
tafelnamen ivm de herfst
hallo,   ik ben nog steeds op zoek naar tafelnamen met betrekking rond ons thema de herfst! iemand ideeen ? dacht ook aan voedingswaren tijdens de herfst maar we hebben 12 tafels dus heb er echt ni zo veel gevonden!    bedankt! groetj...
Ideeën Reacties: 6 15-6-2010 14:18:56

Kevin
Bedankjes origineel presenteren
Hallo allemaal   Mijn vriendin en ik hebben als bedankjes gekozen voor plastic hartjes gevuld met "hartjes-bruidssuiker". Nu zouden we deze op een originele manier willen presenteren (dus niet zomaar op tafel leggen). Ze kunnen opgehangen wo...
Ideeën Reacties: 10 15-6-2010 13:36:44

Sabine
fotograaf regio kortrijk gezocht!
hallo iedereen,   weet er iemand een goeie fotograaf zitten in de regio van kortrijk?     groetjes
Fotografie Reacties: 11 15-6-2010 13:12:50

vicky
BBQ met bediening - Brecht (Antwerpen)
Hallo allemaal   Volgend jaar in augustus is voor mij ook het grote moment, ik ben het een en ander al aan het uitzoeken en veel aan het lezen om zo nog wat ideeën op te doen. Ik ben nu aan het zoeken naar ideeën om iets thuis in de ...
Locatie Reacties: 2 15-6-2010 12:57:05

Lieve
Dringend gezocht: KAPPER DEURNE
Hey medebruidjes,   met nog 10 dagen op de teller krijg ik vandaag telefoon dat mijn kapster ziek is, en niet in staat zal zijn mijn haar te doen op 26/6. Ik ben dus nu dringend op zoek naar iemand die m'n haar wil doen, en nog een proefkapsel v...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 15-6-2010 12:41:51

Carmen
Dirngend gezocht: Zuiderse livemuziek voor receptie
 Beste medebruidjes,   Ik ben voor ons huwelijk op 6 augustus op zoek naar een livebandje (1 muzikant of duo of trio) voor onze receptie. Deze duurt anderhalf uur. Ik heb al veel gezocht op internet maar ik vind enkel Nederlandse bands wa...
Muziek - Live Reacties: 2 15-6-2010 12:36:11

Ce
Schouderbandjes bruidsjurk
Hoi Hoi, Ik ben nog niet officieel op zoek naar mijn bruidsjurk, maar ben wel inspiratie aan het opdoen op websites Ik weet dat ik me het beste ga voelen in een jurk met schouderbandjes. Liefst geen halter rond de nek of spaghettibandjes, maar brede...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-6-2010 12:30:51

kdpjv
gepersonaliseerde postzegel
Hallo iedereen,   Heeft er iemand een gepersonaliseerde postzegel aangemaakt via mijnzegel.be voor het versturen van de uitnodigingen? Zo ja, wordt de vooropgestelde leveringstermijn van 2 weken goed gerespecteerd?   Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 5 15-6-2010 12:02:42

Ine
Bruidskindjes
Hey bruidjes,   Nog 17 dagen en het is zover... De zenuwen beginnen te komen! Ik heb nog een vraagje... Wij hebben 6 bruidskindjes, maar geen 6 'taakjes'. Wat kunnen bruidskindjes zo allemaal doen tijdens onze misviering? Er zijn 3 meis...
Ideeën Reacties: 4 15-6-2010 11:42:51

Doorke
Gezocht : het merk 'Lin'
Hallo,   Zaterdag waren we aan het rondwandelen in Brussel en in Rue de Braband heb ik een prachtig rood kleedje gezien in de etalage. Jammergenoeg was het reeds uitverkocht en was dat in de etalage besteld. Weet er iemand waar ze het merk 'L...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-6-2010 11:29:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...