Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
Aantal slows na openingsdans?
Hallo iedereen,   wij zijn van plan om 2 slows meteen na de openingsdans (ook een slow) in te plannen. Wat vinden jullie hiervan? Het zou dus gaan als volgt: eerst openingsdans, dan slow met vader/schoonvader en dan met mijn schoonbroer. Wordt d...
Openingsdans Reacties: 3 13-6-2010 21:03:19

Els
ceremoniemeester regio Oosterzele
Hallo allemaal,   wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester regio Oosterzele.  Heeft er iemand ervaring mee die ons wat tips kan geven bij het vinden van de juiste persoon?   Alvast bedankt! Els.
Ceremonie Reacties: 1 13-6-2010 20:47:46

Roxanne
prijs suitekleedjes love by enzoani
Ik zoek het kleedje B3 collectie 2010 van loved van Enzoani.µ http://www.lovebyenzoani.com/ Weet iemand de prijzen van deze collectie? Zelf is mijn trouwkleed ook van Enzoani maar ik zoek nog een suite kleedje....  
Kledij - Suite Reacties: 1 13-6-2010 20:47:25

shirley
origineel idee voorkaft misboekje
Hey, Heeft er soms iemand een leuk idee voor het voorkaft van het misboekje of kan er iemand een voorbeeldje doormailen? Alvast bedankt!! shirley_dr@hotmail.com   shirley 18-09-2010
Ideeën Reacties: 5 13-6-2010 20:36:27

veerle
Gekozen!
Wat denken jullie van "De liefde van mijn leven" van Frank Boeijen?
Openingsdans Reacties: 1 13-6-2010 20:35:04

Davy
DJ Caipirinha Merelbeke
Hallo allemaal,   Wij geven ons trouwfeest in salons Caipirinha te Merelbeke. Heeft er iemand ervaring met de vaste DJ's daar.   groetjes, Davy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 13-6-2010 20:26:01

Tineke
19 juni Onze Vrijgezellendag
Hey medebruidjes,   Volgend weekend hebben we dus onze vrijgezellendag. Bij ons is dat een hele dag maar 's avonds komen mannen en vrouwen bij elkaar.   Nu hebben we van de groep al een kaartje gehad. Dit stond erop:   Lieven en ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-6-2010 20:25:20

Roxanne
Sluier
Welk bruidje heeft er een sluier? Hoe dragen jullie je sluier? Dragen jullie bij het binnen komen van de kerk je sluier naar voor, voor je gezicht en wanneer wordt de sluier naar achteren geslagen? of dragen jullie je sluier met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-6-2010 20:23:31

Nathalie
Bruidsboeket met rode en witte bloemen
Hallo allemaal,   Ik zou een bruidsboeket willen met rode en witte bloemen. Ik had gedacht aan rode rozen met witte calla's, maar ik heb geen idee of dit echt een mooi effect geeft. Wat denken jullie? Zijn er die nog andere ideeën hebb...
Bruidsboeket Reacties: 4 13-6-2010 18:29:22

Lien
mooie instrumentale liedjes gezocht...
Hallo   voor in onze viering ben ik nog op zoek naar een paar mooie instrumentale liedjes die we graag zouden laten spelen tijdens de communie. Heeft iemand ideetjes?? Liefst mogelijk te spelen met piano en/of viool.   Alvast bedankt!...
Muziek - Live Reacties: 2 13-6-2010 16:12:53

tania
een toffe vrijgezellenavond gehad!!!!
hallo iedereen. ik heb er gisteren echt van genoten van mijn vrijgezellenavond. schema:   - 18:00: zijn me komen uithalen en me geblinddoekt :) was wel raar om niks te zien in de auto. de mensen zullen nogal gekeken hebben   - 19:00: ...
Voorbereiding Reacties: 1 13-6-2010 15:51:00

Jennifer
openingsdans 22u30 te vroeg??
Dag iedereen, wij zouden onze openingsdans om 22u30 houden .. is dit te vroeg  De reden waarom wij ik dit zo vroeg wil plannen is eigenlijk vooral mijn meme.  Zij vertoeft sinds korte tijd in een RVT en ik wil haar hier echt bij hebben.&nb...
Openingsdans Reacties: 9 13-6-2010 15:41:40

Inge
camouflagecrème benen
hey iedereen,   Ik ben op mijn vrijgezelle waarschijnlijk in contact gekomen met de plant bereklauw. zeer giftig als je nadien in contact komt met water en zon. was die dag schitterend weer en we zijn dus ook gaan zwemmen.  resultaat: dag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 13-6-2010 15:08:36

Kathleen
Rode loper...
Ik vind het dom dat ik ervoor gezwicht ben... mijn huwelijksdag zal er niet mee staan of vallen, en toch kan ik het niet uit m'n kop zetten, ik wil erg graag 'n rode loper... Beetje dom wellicht, maar goed, ik krijg 't er niet uit, ondanks de prijzen...
Ceremonie Reacties: 3 13-6-2010 15:08:27

Jennifer
Met een gigantisch kleed --> in een piepklein kevertje?
Hey meiden, Sommige onder jullie zijn ondertussen al getrouwd, en wie weet ook met een gigantisch kleed in een piepklein kevertje?? Mijn vriend heeft voor ons een volkwagen bril kevertje geregeld.. hij weet niet hoe mijn kleed eruit ziet,  Laat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-6-2010 14:41:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...