Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kitty
Taart!
Morgenvroeg ga ik bij een hobbybakster langs om onze taart te bespreken. Aangezien we enkel met receptie en party zitten is mijn keuze gevallen op een hoofdtaart met bijpasende cupcakes. Zo moeten de dansers niet met een bordje lopen. Nu vroeg ik me ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-6-2010 14:30:45

bianca
menuhouders
dag medebruidjes,   is er iemand van jullie die weet waar je van die menu houders kunt krijgen, inplexy of in hout, liefst niet te duur regio ieper   om een A4 blad in recht te zetten     groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 11-6-2010 13:51:47

Nancy
YIIHAAAA ! KLEED EINDELIJK BINNEN
Mijn kleed is eindelijk toegekomen id winkel Heb er al nachtmerries over gehad , nie te beschrijven !!! Met nog 34 dagen te gaan begon ik er toch wel zenuwen voor te krijgen . Vrijdag mag ik gaan passen !!! Blij als een klein kind , hahaha &n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-6-2010 13:28:54

Tineke
Pech deel 3
Hey medebruidjes,   Hier het vervolg van de historie enkele weken geleden waar ik mijn voet op 2 plaatsen heb gebroken.   Vandaag bij dokter geweest en Goed nieuws. Plaaster en verband zijn eraf. Moet geen kine meer doen. Enkel 's avond...
Voorbereiding Reacties: 5 11-6-2010 12:51:44

bianca
openingsdans
hey hey mede bruidjes :d   pffff  maandag komt onze dj voor een bespreking maaaaaaaar............nu hebben we nog altijd geen openingsdans:s we geraken er niet aan uit het moet gaan over vriendschap en dan liefde dat we blij zijn ...
Openingsdans Reacties: 17 11-6-2010 12:24:33

lindsey
afzeggen
Hallo   Hebben jullie ook veel mensen die afzeggen voor jullie trouwfeest ? Wij hebben 180 mensen gevraagd en er komen er 130 ongeveer ik had niet verwacht dat er zoveel mensen niet kunnen komen.   groetjes  
Uitnodigingen Reacties: 15 11-6-2010 12:24:28

Saar
Onze dag; 5 juni, een verslagje
  Verslag van onze allermooiste dag: 5 juni 2010   De avond ervoor nog een fijn feestje gehad met de buren (sangria, bier en pizza’s mmmmm), was eveneens een afscheidsfeestje omdat mijn mama gaat verhuizen. Wel eventjes stress gehad ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 11-6-2010 10:24:38

Marieke
Getuige zij
Dames,   Ik ben getuige van een vriendin van me. Trouw voor de wet is op vrijdag, trouw voor de kerk, feest etc is op een zaterdag. Ik zou geld geven (ze hebben alles al), moet ik dan de vrijdag nog iets extra geven? Want anders kom ik die ...
Ideeën Reacties: 5 11-6-2010 10:19:14

Kathleen
Fotolocaties gezocht
Hoi  bruidjes-to-be,   Wij zijn nog op zoek naar enkele mooie fotolocaties regio Zutendaal-Genk. We hadden gedacht aan de zandgroeve. Maar dat zou wel eens een probleem kunnen geven vermits we op een woensdag trouwen. Weet er iemand nog ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 11-6-2010 9:28:38

Fien
cense de rigaux
Hallo,   Heeft iemand ervaring met Cense de rigaux?   Dankuwel!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-6-2010 8:31:38

Tinne
iemand ervaring met fotograaf Marec of Photostudio Martens
Hoi hoi...   we zijn nog druk op zoek naar een huwelijksfotograaf...onze tijd is kort en dus onze keuze nog maar beperkt.   Marec en photostudio martens zijn nog vrij op deze data, maar we moeten wel snel beslissen. Heeft iemand van ...
Fotografie Reacties: 1 11-6-2010 8:18:23

Kelly
Bruidegom - das probleem
Hoi Brides to be,   Bij ons nog slechts 6 dagen en zoals je wss al in een vorig berichtje van me kon lezen, ongelooflijke stress hier   Mijn verloofde heeft zijn pak laten maken op maat bij Café Costume, nu zijn we nog op zoek naa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 11-6-2010 8:08:21

Nele
fotograaf omgeving Turnhout
Hoi, Weet er iemand een goede fotograaf in omgeving Turnhout? Eentje die schappelijk van prijs is, rond de 500 euro... Groetjes!
Fotografie Reacties: 7 10-6-2010 21:05:24

Leen
attentie voor de getuigen
Dag allemaal,   mijn vriend en ik zouden op het avondfeest een attentie willen geven aan ouders en getuigen; Nu, onze ouders is niet zo'n probleem, maar voor de getuigen (mijn broerke en de broer van mijn vriend) had ik iets speciaals willen...
Ideeën Reacties: 5 10-6-2010 20:43:25

peggy
witte vlagjes en ballonen
Hey Wij trouwen op 26 juni 2010 Wij zijn  nog op zoek naar witte vagjes en ballonnen wie kan mij helpen. Liefst in de regio turnhout   Al vast bedankt
Voorbereiding Reacties: 5 10-6-2010 20:41:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...