Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
eventjes mijn hart luchten over wat voor een pech ik weer had vandaag net voor de trouw!!
Hey bruidjes   Ik wou hier maar eens eventjes mijn hart luchten over wat ik vandaag weer heb meegemaakt. Ik ging naar mijn kapper die binnen 14 dagen mijn bruidskapsel gaat doen. Ze ging de puntjes van mijn haar wat bijknippen en nog eens krul...
Voorbereiding Reacties: 7 12-6-2010 20:50:32

Carmen
Vraagje ivm gelnagels
Stomme vraag misschien maar ik heb nooit gelnagels gehad. Ik heb 2 dagen voor de trouw een afspraak gemaakt om deze te laten zetten maar ik ben vergeten te vragen of ik iets speciaals moet doen aan mijn eigen nagels? Moet ik deze bv. zo kort mogelijk...
Voorbereiding Reacties: 8 12-6-2010 20:23:49

Carmen
Vraagje ivm gelnagels
Stomme vraag misschien maar ik heb nooit gelnagels gehad. Ik heb 2 dagen voor de trouw een afspraak gemaakt om deze te laten zetten maar ik ben vergeten te vragen of ik iets speciaals moet doen aan mijn eigen nagels? Moet ik deze bv. zo kort mogelijk...
Voorbereiding Reacties: 3 12-6-2010 20:23:44

Anja
Graveren champagneglazen
Hallo,   Wie weet er waar ik in de buurt van Leuven en Mechelen champagneglazen kan laten graveren?   Groetjes, Anja
Voorbereiding Reacties: 0 12-6-2010 20:03:55

Lynn
Jeej, check voor het volgende van het lijstje!
Heeey,   Wou gewoon even melden dat we na de fotograaf(berichtje van wat dagen geleden) ook de Dj en de ceremoniewagens+ ceremoniemeester ook in orde zijn!! :-) Begin nu wel een beetje hopeloos te worden over de feestzaal, maarja het zal wel...
Voorbereiding Reacties: 2 12-6-2010 19:43:28

Mieke
Aaan alle toekomstige bruidjes.
Aan alle toekomstige bruidjes die nog geen bruidkleed hebben,   Te koop: Trouwkleed van Linea Raffaelli (collectie 2010)  bestaande uit topje en rok maat 40/42.  Nieuw aangekocht op 10 april 2010 aan de prijs van 1610€. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-6-2010 17:27:43

Maria
binnen- en buitenlocatie wijnegem / deurne
Hallo, wij zoeken nog binnen en buitenlocaties voor trouwfoto's regio wijnegem / deurne. Alvast bedankt ! 
Locaties - Fotografie Reacties: 1 12-6-2010 17:19:13

tina
stressssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey bruidjes,  nog 6 dagen op de teller. Wat ben ik zenuwachtig. Vandaag om de misboekjes en menukaarten mogen gaan en tis super hoe ze het gedaan heeben. Supermooi. Deze drukkerij is echt wel aan te raden. De Meyer in Zomergem!!! Ik wist nie da...
Voorbereiding Reacties: 3 12-6-2010 16:59:49

Karen
alternatieve viering - voorbeeld boekje / teksten nodig
Hoi allemaal, Ben momenteel bezig met het in elkaar steken van een alternatieve viering voor onze trouw, maar vlot niet echt.  Heeft iemand van jullie ideetjes voor teksten of dergelijke - of misschien een voorbeeldboekje van jullie vierin...
Ceremonie Reacties: 5 12-6-2010 16:00:25

Maureen
Blij !!!
Hallo iedereen   Kwou hier alleen even kwijt dat ik vandaag supercontent ben. Eerst en vooral zijn we vandaag onze ballonnen gaan uitkiezen voor in de kerk. We gaan aan elke stoel 3 kleine ballonnetjes hangen, 2 clusters van 10 grote ballonn...
Voorbereiding Reacties: 4 12-6-2010 15:55:27

Inge
binnenlocatie regio Halle-Zoersel, Zandhoven, St-Antonius, Schilde
Hey iedereen,   Met nog 2 weken op de teller zijn wij op zoek naar een binnenlocatie als het toch zou regenen.  Iemand een idee in onze omgeving??    Alvast bedankt!    Groetjes, Inge
Locaties - Fotografie Reacties: 1 12-6-2010 15:52:13

vanessa
vals haar !!
Dag iedereen,   ik heb overlaatst mijn haar laten opsteken om te proberen en ik vond het niet zo mooi omdat het allemaal zo dicht tegen mijn hoofd stond. Klinkt raar maar ik kan het anders niet verwoorden. Ik heb lang haar maar fijn haar dus i...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 12-6-2010 14:38:59

Nele
bestellen van site onestopweddingshop
Hallo allemaal,   Heeft er iemand van jullie ervaring met het bestellen van de site     http://www.onestopweddingshop.be/index.asp   Ik heb er een aantal dingen op gezien die we wel willen bestellen (oa. trouwparaplu, be...
Voorbereiding Reacties: 2 12-6-2010 13:00:34

roxanne
trouwvervoer
Hey,   Ik ben op zoek naar vervoer voor onze trouw... We trouwen in Oost-Vlaanderen maar het feest gaat door in Antwerpen omdat onze familie vanuit het hele land komt. We hadden graag een bus voor minimum 30 personen zodat wij samen met de oud...
Ceremonie Reacties: 2 12-6-2010 12:50:24

Eline
decoratie
Hallo,   weet er iemand waar ze een ijsfontein verkopen in regio West vlaanderen? Zo eentje voor op de bruidstaart? http://www.guntrospartyshop.be/IJsfontein.html.     Groetjes
Ideeën Reacties: 0 12-6-2010 12:32:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...