Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eva
De Lozen Boer
Heeft er iemand enig idee hoe de sfeerverlichting, akoestiek en grootte van de dansvloer is in de zaal Helene van de loze boer?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-6-2010 12:45:41

Dorien
Nog 19 dagen OH MY GOD! LOL
Hallokes allemaal,   Pfoew, hier staan nog 19 dagen op de tellen! Doet het allemaal toch een beetje kriebelen in de buik hoor.   Dit weekend kunnen we weer 2 dingen van onze "To do lijst" schrappen. * Sewwes na mijn werk met t ventje...
Voorbereiding Reacties: 2 19-6-2010 12:23:22

An
cadeautip op trouwkaart
hallo,   Wij trouwen in oktober en zijn volop met de uitnodigingen bezig die we zelf ontworpen hebben. Dat komt helemaal goed, alleen weet ik niet goed hoe je je kadeautip op de uitnodiging kan formuleren. We willen er een rekeningnummer bijze...
Uitnodigingen Reacties: 11 19-6-2010 11:21:57

Jessica D
Nog 2 weken!
Hallo   eindelijk is het zover, vanavond mijn vrijgezellenavond en binnen 2 weken ons huwelijk. Alles is bijna in orde om eraan te beginnen. We zien het helemaal zitten!!!   Groetjes 3 juli 2010
Voorbereiding Reacties: 2 19-6-2010 7:50:52

vanessa
blauwe bloemen
welke blauwe bloemen bestaan er???? ik zou graag mijn boucket met deze kleuren willen, weten jullie iets dank u vanessa.  
Bruidsboeket Reacties: 7 18-6-2010 23:26:46

vicky
bang dat ik iets vergeten te regelen ben...
Hi,   tot hier toe heb ik alles zelf gepland, zonder ceremoniemeester, vrienden of familie die al eens het huwelijksbootje bezocht hebben. Gewoon in m'n eentje. Ik ben zelf nog nooit naar een trouwfeest geweest en weet dus eigenlijk ni wat ...
Ideeën Reacties: 3 18-6-2010 22:21:15

Eva
eindelijk openingsdans gekozen
hallo,   We hebben eindelijk onze openingsdans gekozen, of hij ons, dat kan je ook zeggen. We waren aan het twijfelen tussen twee liedjes, Everything van Michael Bublé & I Can't Help Myself van The Four Tops. Gisteren reed ik mee me...
Openingsdans Reacties: 2 18-6-2010 21:58:10

gunther
Fotograaf West-Vlaanderen
Hallo iedereen,   Wij zoeken nog een fotograaf voor onze grote dag. Is er iemand die een goede (liefst budgetvriendelijke) fotograaf kent in de regio West-Vlaanderen?   Dank u!
Fotografie Reacties: 11 18-6-2010 21:35:04

tine
GEZOCHT: origineel thema!!
De zaal ligt vast... nu nog een leuk en origineel thema zoeken om alles aan elkaar te breien!! Landen en reizen zag ik al vaak. Leuk, maar niet voor ons. Bloemen, kruiden, ...   Ik zoek echt iets origineels. Ideetjes zijn meer dan welkom! ...
Ideeën Reacties: 8 18-6-2010 21:19:36

Nele
zaal zwaneven oud turnhout
Hoi,   Heeft iemand ervaring met zaal Zwaneven in Oud-Turnhout? Iemand die er trouwt? Of ooit al geweest?   Groetjes! Nele
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-6-2010 21:13:31

Anika
een beetje van alles
Hey,   de tijd dringt, er staan nog 6 dagen op de teller, en ik heb nog een aantal dingen te regelen.   Ik ben nog op zoek naar een originele manier om ons bruidskindje (22 maanden oud) met de ringen tot bij ons te komen. Hebben jullie...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2010 20:51:27

tania
aan iedereen!!!!na 1 jaar is het morgen zover!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo iedereen, ik wil eventjes langs deze weg alle mensen hier op deze site bedanken voor hun luisterend oor, raad, ideeen,.......... morgen is het eindelijk aan ons. dan zijn we mvr en mr sacré - vergauwen   juist terug van de z...
Voorbereiding Reacties: 12 18-6-2010 20:35:36

eline
huwelijksreis
hallo we vertrekt er daags na het feest op huwelijksreis? en waar gaan jullie naartoe?   eline xxx 
Huwelijksreis Reacties: 22 18-6-2010 20:34:54

Annelies
taart-topper
Wat hebben jullie bovenop de bruidstaart staan en waar heb je dat gehaald? Voor op onze bruidstaart zijn we nog op zoek naar zo'n trouwkoppeltje, een taart-topper dus. Ik vond al het één en ander via google maar tot nu toe niets overtuigen...
Voorbereiding Reacties: 11 18-6-2010 18:49:23

Joke
Feestschuur Oost-Vlaanderen
Hallo!   Wij zijn op zoek naar een locatie voor ons trouwfeest volgende zomer en hadden aan een feestschuur of hoeve gedacht aangezien we geen al te klassiek feest willen. Heeft iemand tips?   Alvast bedankt !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-6-2010 18:34:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...