Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
Twijfel!!!
Maandag moet ik mijn kleed gaan passen en ik twijfel of ik wel goed gekozen heb :-( Het is namelijk een linea raffaelli,B10 SET 21   Hoe meer ik naar de fotos kijk, hoe slechter het word.......   Kweet echt niet wat te doen ;-(  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 1-7-2010 20:51:37

ilona
gospelkoor
hoi allemaal!   ik ben op zoek naar een gospelkoor. iemand een idee?   groetjes!
Muziek - Live Reacties: 3 1-7-2010 20:47:54

Anika
kleed gevonden! ^^
Hoi mede-bruidjes Ik wil het graag eens van de daken schreeuwen: ik heb mijn droomkleed gevonden! ^^ Allereerst naar Cachet geweest. Zeer lieve dame, maar ik vond er mijn goesting niet. Dan maar op naar Jagré. Hopen kleedjes uit hun rekken gehaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-7-2010 20:02:47

ellen
livemuzie'k in kerk
Hey iedereen , Wij hadden in onze misviering geopteerd voor live muziek en hebbben gekozen voor Ilse Vaerendonck samen met haar zus en een pianist . Wij waren zeer tevreden en zij hebben zeker bijgedragen tot de pracht van onze dag. Zij waren zeer p...
Muziek - Live Reacties: 3 1-7-2010 19:17:15

Véronique
reisadvies
Wij zijn van plan om begin augustus op reis te gaan. Ik heb net even tussen de last-minutes gekeken en heb enkele interessante aanbiedingen gevonden voor Kreta, Rhodos en Egypte. Ik heb ook online al reisbeoordelingen nagekeken en de hotels lijken we...
Locatie Reacties: 11 1-7-2010 17:57:53

Liesbeth
stalen trouwringen
hoi,   kent iemand een juwelier die trouwringen uit staal ontwerpt? liefst regio limburg wij hebben mooie ringen gezien uit zilver maar heb schrik dat ze niet lang mooi gaan blijven of van kleur gaan veranderen ofzo
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-7-2010 17:00:19

Els
Menukaartjes - buffet
Hallo iedereen,   Ik vroeg me af of er ook iets van menukaartjes op de tafels wordt gezet bij een avondfeest met buffet ?  En zo ja, wat wordt daar dan precies op vermeld ?   Of wat voorzien jullie nog op de tafels van versiering, ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-7-2010 16:33:51

Mimi
mariachi band voor receptie
hallo, aangezien ik van zuid-amerika afkomstig ben zou ik de muziek tijdens onze receptie ook in die sfeer hebben. daarom ben ik op zoek naar een mariachi band. wie kan me helpen? alvast bedankt.
Muziek - Live Reacties: 0 1-7-2010 15:36:18

Annelies
1e lezing en huwelijksviering
Hoi Bruidjes,   Kent er iemand leuke titels van prentenboekjes die bruikbaar zijn voor de eerste lezing? Heeft er iemand toevallig een kindvriendelijke huwelijksviering gemaakt? Kan je ze eventueel bezorgen? annelies.moens.86@gmail.com &nbs...
Religie Reacties: 7 1-7-2010 15:33:22

Eva
fotolocaties?
Hallo,   met nog 9 dagen te gaan, zouden we toch eens moeten kijken naar mooie fotolocaties in de omgeving van melle, wetteren en eeklo iemand tips? het gaat vooral om de foto's met de suite en onze getuigen onze eigen fotoshoot vindt plaat...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 1-7-2010 15:27:52

Fanny
Mustang cabrio
Hallo,   Het is de droom van mijn vriend om in een oude mustang cabrio als bruidswagen te rijden. Wie kent iemand die zo'n wagen heeft of verhuurd? Het mag ook met chauffeur zijn...   Groetjes!
Ceremonie Reacties: 1 1-7-2010 14:41:14

julie
Checklist voorbereidingen!!!
Hey, Ik kreeg van enkele mensen de vraag naar die checklist in exel. Helaas vind ik jullie berichten niet meer terug en kan ik er dus ook niet op antwoorden...   Dus voor iedereen die er iets mee is. Hierbij de link naar de te downloaden chec...
Voorbereiding Reacties: 2 1-7-2010 13:55:00

Eline
super!!! en minder super :-)
Hallo,     vandaag mijn proefmake up gehad en in 1 woordje ...SUPER!!! Tis echt prachtig gewoon. het begint in te korten nog 29 daagjes op de teller. 1 iets minder tegengekomen vandaag... Onder zonnebank geweest en heb al rode plekken ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 1-7-2010 13:49:48

julie
bloemen bestellen
Hey!   Hoe lang op voohand gaan jullie de bloemen gaan bestellen en wat nemen jullie allemaal van decoratie voor de kerk?   groetjes, Julie
Bruidsboeket Reacties: 4 1-7-2010 13:49:31

Dorien
Laatste 7 dagen! Kriebels!
Hallo allemaal,   Hier staan nu nog 7 dagen op de teller, wauw kriebels in de buik! Maar van zenuwen is er nog geen sprake!   Heb nog een drukke 7 dagen voor de boeg, ben zelfstandig kapster dus heel de familie en alle klantjes ...
Voorbereiding Reacties: 8 1-7-2010 10:41:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...