Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
alternatief voor openingsdans???
Hallo!   Zijn hier nog bruidjes die een openingsdans niet echt zien zitten? M'n verloofde en ik willen geen "één-tegel" dans en voor een prachtig ingestudeerde choreografie is het te laat (21 augustus)... Maar ik denk dat veel mens...
Openingsdans Reacties: 5 25-7-2010 11:44:01

eline
openingsdans met thema disco
Hallo   Ik zoek nog een geschikte openingsdans voor ons trouwfeest. We werken rond het thema disco. Weten jullie een geschikte openingsdans waar we gemakkelijke pasjes op kunnen doen? We zouden wat lessen volgen aan een vriendin die danser is. I...
Openingsdans Reacties: 3 25-7-2010 9:55:09

Ines
met fiets naar gemeentenhuis?
Hallo,   Wie gaat er nog allemaal met de fiets naar het gemeentenhuis het lijkt ons wel leuk. Wij wonen in de buurt van het gemeentenhuis en kunnen langs de vaart fietsen dus nog eens ontspannend ook. Maar wat met de suite? Onze suit woont...
Voorbereiding Reacties: 6 25-7-2010 9:38:53

vanessa
trouw niet door
hey bruidjes in spe , ik wil jullie bedanken voor alle jullie tips. dit zal waarschijnlijk de laatste keren zijn dat ik op dit forum kom.ben namelijk gisteren te weten gekomen dat men toekomstige me al maandenlang heeft bedrogen met een vriendin van...
Voorbereiding Reacties: 19 25-7-2010 6:59:22

inge
Welke muziek bij binne komen van de feestzaal en bij het aansnijden huwelijkstaart?
Hoi,   Met nog 27 dagen op de teller begint het allemaal serieus kortbij te komen. Qua planning zitten we goed op schema, maar we moeten enkel nog 2 liedjes hebben: eentje dat er gedraaid zal worden als we de feestzaal binnen komen en de gas...
Ideeën Reacties: 5 24-7-2010 23:16:29

Nathalie
Openingsdans
Hoi allemaal,   mijn vriend en ik waren al eens bezig met het zoeken naar een geschikte openingsdans. We kwamen niet echt overeen. Er was 1 lied dat we allebei wel heel mooi vonden en waarvan we direct zeiden, dat wordt het, namelijk 'You're b...
Openingsdans Reacties: 8 24-7-2010 21:22:58

Sarah
Speechen: wie en wanneer??
Hey hey,   Mijn vriend en ik waren vandaag bezig over het speechen. Bijna niemand van onze vrienden is al getrouwd dus wij hebben nog amper de kans gehad om te spieken hoe anderen dit doen :)   Mijn vriend is van zin een speech te geven maa...
Ceremonie Reacties: 5 24-7-2010 21:18:17

Cuppens
Nog alles regelen..
Sinds vorige week ben ik verloofd, dus nu is het alles nog regelen. Mijn verloofde zegt regel maar alles, voor mij is alles goed! Gemakkelijk maar toch he! Rondbellen en blijven bellen voor de zaal, natuurlijk zijn ze op vakantie, .... Ik heb nog...
Voorbereiding Reacties: 7 24-7-2010 20:58:24

Kim
Bridal blinx poirier
Dag bruidjes,   Ik heb een half lang kapsel en dacht dit iets feestelijker te maken met de bridal blinx van Poirier. Kan iemand me zeggen waar ik ze ergens in de provincie A'pen kan kopen ? Mijn trouwkleed komt van Linx in Leuven...kan je ze ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 24-7-2010 20:01:48

sarah
Nog 13 dagen..
Normaal kreeg ik vandaag mijn trouwkleed mee.. mijn schoonzus was erbij, toen ik het kleed aanhad zag ze dat het vanonder niet gelijk gestikt was, dat het aan een kant langer was dan aan de andere kant.. en ze had ook geen lustjes gemaak voor mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-7-2010 19:45:43

Carmen
Houten roosjes - bruidsboeket
Hoi iedereen,   Via het forum ben ik terecht gekomen op http://www.houten-roosjes.nl/ . Ik vind het echt wel een fijn idee! En overweeg toch om zo'n boeket te bestellen!   Zijn hier misschien bruidsparen die dit ook hebben besteld of ie...
Bruidsboeket Reacties: 10 24-7-2010 18:43:21

katrien
Dessert!!
Hey,   Wij trouwen op 1oktober2010. We zijn nog op zoek achter een dessert. Bv:bruidstaart,..... Liefst regio brugge   Wie kan ons helpen?Of weet een goed adresje??     xxxxxxxxxxxx
Ideeën Reacties: 4 24-7-2010 16:37:38

Kim
verslagje van onze trouwdag
Aangezien ik veel gelezen heb op deze site vanaf onze verloving en er veel bruikbare tips heb gekregen, zal ik van onze trouw ook een verslagje geven. We zijn op 29 mei getrouwd en het was een prachtige dag. De zenuwen vielen eigenlijk echt goed me...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 24-7-2010 16:20:26

Jolien
Dagplanning
Hoi bruidjes !   Even een praktisch vraagje: wij trouwen enkel voor de wet (zaterdagmorgen 11u) en geven 's avonds een avondfeest met receptie vooraf. Iemand tips of ideetjes voor de dagplanning ? Rond wanneer start men meestal met de receptie...
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2010 15:57:47

vicky
muziek huwelijksmis
Met nog20 dagen te gaan weet ik nog altijd niet welke liedjes te kiezen voor de huwelijksmis. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen met enkele voorbeelden die jullie gebruikt hebben. Alvast bedankt
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 24-7-2010 15:37:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...