Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
Ceremoniemeester regio Kortrijk
Elaba!   Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester voor onze grote dag. Het busverhuurbedrijf raadde ons Dominiek Devolder (uit Kuurne) aan, maar ik vind nergens iets online over deze persoon. Heeft iemand van jullie ervaring met deze cerem...
Ceremonie Reacties: 4 26-7-2010 21:10:51

Tine
DRINGEND GEZOCHT!!! - zangeres mis 31/07
Hallo iedereen,   Wegens een sterfgeval in de vriendenkring van onze zangeres op ons huwelijk ziet ze het niet zitten om te komen zingen in de mis. Dit ook al omdat de begrafenis doorgaat nu zaterdag net wanneer ons huwelijk plaats vindt. Ik h...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 26-7-2010 20:44:14

kelly
hulp bedankjes
mijn vriend wilt voor de bedankjes een tombola doen met allemaal nuttige en een paar lollige dingen zoals pennen panneonderleggers maar ik weet het zo niet we hebben wel een heel los feest want we houden wel van grapjes zo laten we ook de gasten eers...
Ideeën Reacties: 4 26-7-2010 19:26:45

Joke
witte paraplu's
Hoi allemaal, ik ben last minute nog op zoek naar witte paraplu's voor nu zaterdag. Wij trouwen, maar het weerbericht ziet er niet goed uit en heb er eigenlijk eerlijk gezegd geen rekening mee gehouden dat het wel eens zou kunnen regenen. Weten ju...
Kledij - Suite Reacties: 10 26-7-2010 18:44:16

Sofie
Inspiratie uitnodigingen
Hoi allemaal,   Onze trouw is pas volgend jaar, maar toch ben ik al volop aan het plannen :-)   Ik zou graag uitnodigingen bekijken van anderen om inspiratie op te doen en leuke ideetjes te ontdekken. Je mag jullie uitnodigingen altijd door...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2010 18:07:32

Carmen
bedankjes
Wij willen graag lolly's als bedankjes gebruiken. Het liefst rode lolly's en ik zou deze dan zelf afwerken met een zwart kaartje met onze namen op + datum en een zwart lintje.   Weet er iemand waar we goedkoop lolly's (liefst rood)&...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2010 17:09:34

fatimma
Bedankt of niet bedankt?
Hoi iedereen Hopelijk kunnen jullie me helpen met een vraag die ik me nu al 2 dagen stel. Ik was op zoek naar soorten bedankjes om aan de gasten te geven na het feest. (dus eigenlijk in plaats van suikerbonen) Nu heb ik iets leuk gevonden maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-7-2010 16:51:29

Nathalie
Trouwjurk te koop
hallo allemaal,   ik ben getrouwd op 16 juli 2010. Het was een super moment en voel me als herboren. Dit is inderdaad iets wat alle vrouwen moeten meemaken   Nu ga ik mijn trouwjurk verkopen. Daarom aanstaande bruidjes, mocht je inter...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-7-2010 16:42:00

Maureen
2de pas trouwkleed
Hoi iedereen   Met nog 46 dagen op de teller, heb ik vandaag mijn 2de pas gehad bij Le Chapeau in Bree. Ik had schrik dat ik het wow-gevoel niet meer ging hebben of dat het kleed niet meer ging passen. Gelukkig was dit allemaal overbodig. He...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-7-2010 16:19:00

Katrien
Ceremonie
Hallo lieve bruidjes,   Binnenkort ga ik trouwen en ik ben de ceremonie in elkaar aan het steken. Er komt een a capella groepje zingen, er is een ceremoniemeester, de ringen worden gewisseld, enz... Als het goed weer is (waar ik op hoop...
Ceremonie Reacties: 0 26-7-2010 15:57:55

ilse
wat als 2de nummer?
Hey, Wat nemen jullie allemaal als 2de nummer na de openingsdans? Wij hebben als openingsdans een heel traag nummer (wonderwall van ryan adams) en gaan daarna niet met onze ouders dansen.  Wij willen daarna ineens het feest op gang laten komen...
Openingsdans Reacties: 4 26-7-2010 15:54:56

Nathalie
Cermo - Turnhout
Hoi,   is iemand van jullie al bij Cermo in Turnhout langsgeweest? Ik zou er graag eens gaan kijken, maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe zit deze winkel qua prijs?   En is er iemand van jullie al bij Koonings in Nederland...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-7-2010 15:50:31

jessie
onze mooiste dag zit erop!
hey, zaterdag zijn wij in het huwelijksbootje gestapt! alles is echt verlopen als plan!   het was een heel ontspannen dag!   6.45u mijn wekker liep af (was bij mijn ouder blijven slapen!) 7.30u zat ik bij de kapper waar ik lekker verwend we...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2010 15:41:16

Dorien
Tafelindeling
Hallo,   wij trouwen op 27/08/2010 en zijn nog op zoek naar een originele tafelindeling. Iemand misschien enkele ideetjes? ... Ik heb op het forum al gezocht naar iets gelijkaardig, maar niets gevonden.   Alvast bedankt.   Groet...
Ideeën Reacties: 8 26-7-2010 15:27:55

Maaike
Openingsdans dilemma's / privélessen
Hey bruidjes en gommetjes!   We trouwen pas in april 2011 maar zijn nu al bezig met het zoeken naar een openingsdans. Dit vooral omdat wij niet heel goed kunnen dansen (vooral vanwege het lief zijn ritmegevoel...) en wij danslessen willen gaan...
Openingsdans Reacties: 6 26-7-2010 14:23:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...