Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Prijs feesttent met toebehoren
Hoi Allemaal,   Heeft er iemand een idee wat een feesttent voor circa 60 personen kost met toebehoren? Wij plannen om ons feest in de tuin te doen op groot domein van familie, maar hebben geen idee wat een tent kost. En ook zijn we van zin o...
Voorbereiding Reacties: 11 27-7-2010 21:55:44

Sandra
Fotograaf Yves Collin - omgeving Mechelen
Wij zijn vorige week maandag getrouwd en via deze site hadden we onze fotograaf ontmoet, Yves Collin (Weerde), nr. 0477 / 970 759, email yves.collin@telenet.be Wij zijn enorm tevreden over het resultaat. Maandag was de shoot (op een locatie die w...
Fotografie Reacties: 3 27-7-2010 20:28:11

vanessa
gewoon prachtig !!
Dag toekomstige bruidjes, bruidegommen,...   Een paar dagen geleden was ik zo in paniek omdat er vanalles verkeerd liep met mijn kapster maar nu ............. ben ik terug kalmheid zelf  . Ik ben deze morgend om 9 uur langs de kapster gew...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 27-7-2010 18:35:46

Carolien
Rosa Clara trouwkleed te koop
Beste bruidjes,   gezien mijn trouw geannuleerd is, wil ik dan ook graag mijn kleed verkopen.  Het hangt in de winkel Rosa Clara te Antwerpen, dus jullie kunnen het gerust gaan passen. Het is nooit gedragen.   Merk Rosa Clara Mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-7-2010 18:33:27

Maureen
wit bloemenmandje gezocht
Hallo   Verkoopt of heeft iemand nog een wit bloemenmandje voor een bruidsmeisje waar hij/zij van af wilt. Ik zoek namelijk nog eentje en zou deze graag willen overkopen. Groetjes Maureen
Voorbereiding Reacties: 2 27-7-2010 17:59:34

Dorien
Ringen op originele manier geven
Hallo,   wij zijn nog op zoek naar het geven van de ringen op een originele manier. Nu heb ik al op het forum gelezen over valkeniers die met hun roofvogels de ringen 'bezorgen'.   Heeft er iemand met zoiets al ervaring? En valt het me...
Ceremonie Reacties: 0 27-7-2010 17:55:27

Emmy
AAN SARA 20/08/2011
Sara, ik heb gereageerd op je vraag ivm BBQ. De site is niet www.saillart.be maar .com
Ideeën Reacties: 1 27-7-2010 17:46:02

sarah
troubles in paradise!
Hey,   Even mijn hart luchten! we trouwen 14/08 en ik kheb al 5 pasbeurten achter de rug! Nu kreeg ik vandaag telefoon van Le Chapeau dat mijn retouche kosten zouden oplopen tot 600€ en dat ze niet konden garanderen dat het vri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 33 27-7-2010 16:56:38

Sofie
Avondfeest duidelijk genoeg als omschrijving?
Hallo bruidjes,   Mijn ouders hebben ons laten weten dat ze een deel van ons feest willen betalen. Wij hadden namelijk eerst gedacht aan een hapjes- en dessertenbuffet, maar met een groter budget voorhanden zijn we aan het denken om toch een din...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-7-2010 15:59:00

Liesbet
Openingsdans?
Hallo, We trouwen zeer binnenkort, 14 augustus en hebben over de openingsdans nog niet beslist. We dachten aan 1 van de volgende nummers: - Make you feel my love- Jasper Steeverlinck - Eden - Hooverphonic - Unintended - Muse   W...
Openingsdans Reacties: 8 27-7-2010 15:51:29

Evie
Gastenboek Double Heart met pen (A4) te koop
Een tijdje geleden heb ik op internet een gastenboek gekocht. Vind het echt mooi en goedkoop :-) maar nu ben ik bij AVA geweest en daar heb ik er eentje gekocht alé gekregen van men mama. Nu verkoop ik dat ander door, alé als iemand hier in...
Voorbereiding Reacties: 0 27-7-2010 15:47:35

Vicky
Fotograaf gezocht regio Damme - Brugge
Hallo allemaal,   Hier ben ik eens met mijn eerste vraagje.   Wij trouwen op 27.08.2011 maar we zijn alvast wat aan het uitkijken voor een fotograaf.   Iemand goeie ervaringen met fotografen hier uit de regio?   Of kent ie...
Fotografie Reacties: 12 27-7-2010 13:15:18

Dorothea
Kent iemand dit kleed?
Toen ik op zoek ging naar een trouwkleed, was er één trouwkleed dat mijn aandacht trok, maar dat ik nooit heb gepast omdat het "te speciaal" was voor wat ik in mijn hoofd had. Nu, zoveel tijd later, zit dat kleedje nog altijd in mijn hoofd,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-7-2010 12:29:07

Dorothea
Iemand interesse in dit trouwkleed?
Ik heb mijn trouwjurk al sinds januari, maar ik begin alsmaar meer te twijfelen aan mijn kleedje. Ik vind het prachtig, daar niet van, maar het is toch niet helemaal mij. Aangezien ik over 45 dagen al trouw, dacht ik er aan om eens naar de La Sposa O...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-7-2010 12:22:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...