Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Zaal zonder catering in het Antwerpse gezocht
Hallo iedereen,     wij zouden trouwen op 4 juni 2011 en zijn nog op zoek naar een zaal in het antwerpse. op zich is mooie gezellige zalen vinden geen probleem, maar wij zouden graag de catering (eten en drank) zelf voorzien en ook een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-7-2010 16:57:17

vanessa
@fabiene en of andere
zo ziet het kleed eruit.  als er nog iemand geintreseerd is geef maar een seintje op vanessa_tanis_3@msn.com het is splinternieuw en geen retouches aangedaan maat 44 en heb de bewijsjes 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-7-2010 16:28:39

Evelyn
Salons Denotter en Cofar
Hallo,   Heeft iemand al een trouwfeest meegemaakt in Salons Denotter te Zedelgem (sedert dat het van eigenaar veranderd is in november 2009)? Zouden jullie dit aanbevelen?   En feestzaal Cofar te Roeselare?   Hoe is het eten in...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-7-2010 15:42:49

stephanie
verslag huwelijk op 24 juli 2010
Even een kort verslagje van ons huwelijk: Om half 8 opgestaan na een goede nacht. De slaappil die de fotograaf mij had aangeraden had ik echt niet nodig. Om 8u15 samen met zus naar de kapper en daar een beetje ontbeten. Ik vermoed dat we terug thu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 28-7-2010 15:31:13

julie
Tijd tussen kerk en avondfeest - wat ermee te doen?
Hey!   Dit weekend zat ik bij mijn tante en toen kwam ik weer iets tegen wat mij doet twijfelen. Wij trouwen om 14u voor de kerk. Ik voorzie dat we dus rond 15u15 klaar zijn.Om 16u30 start de eerste receptie tot 18u30 en dan om 19u komen de g...
Ceremonie Reacties: 8 28-7-2010 14:30:27

Liesbeth
Info omtrent 't Brouwershof Affligem
Hallo iedereen,   Ik heb al heel wat leuke commentaren gelezen omtrent het Brouwershof te Affligem en het lijkt me een leuke plaats (en blijkbaar redelijk qua prijs) om een trouwfeest te laten doorgaan. Jammer is wel dat ze geen site hebb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-7-2010 14:26:11

Ellen
Foute kledij schoonmoeder
Hey mede-bruidjes,   er moet mij iets van het hart. Mijn schoonmoeder in spé heeft nogal een 'kleurrijke' garderobe. Mijn vriend en ik hadden haar dan ook uitdrukkelijk gezegd dat wij samen met haar om kleren zouden gaan voor onze trouw. ...
Kledij - Suite Reacties: 14 28-7-2010 13:55:52

Nele
Fotograaf West-Vlaanderen
Hoi bruidjes   Mijn vriend en ik zijn druk in de weer op zoek naar een geschikte fotograaf. We zijn aan het twijfelen tussen 4 fotografen. Roel Leuridan, Stephan Vileyn, Peter Struijk en sinds gisteren nimsa. Heeft er iemand ervaring met d...
Fotografie Reacties: 3 28-7-2010 12:50:11

Liesbeth
Fede di Oro - ervaringen
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met de ringen van Fede di Oro? Wij overwegen om eens langs te gaan, maar vermits het toch eindje van bij ons is, had ik toch graag geweten of het de moeite waard is om langs te gaan. Ik heb gemerkt dat de prij...
Ceremonie Reacties: 6 28-7-2010 10:43:53

Peter
Feestzaal in streek Ieper-Kortrijk-Roeselare
Welke feestzalen zijn er te vinden in de streek Ieper - Kortrijk - Roeselare met toch minstens een paar hotelletjes in de lokale buurt?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-7-2010 10:34:31

Ellen
Praktich vraagje ivm alternatieve viering
Hallo,   We zijn de laatste hand aan het leggen aan onze huwelijksviering. Wij trouwen niet in de kerk maar in de tuin van onze feestzaal (bij goed weer) samen met de Goede Herder. Nu zitten we met een praktisch probleempje voor de afsluiting va...
Ceremonie Reacties: 7 28-7-2010 10:19:56

vicky
op zoek naar een nummer
Weet iemand misschien waar ik de originele versie van Kelly clarkson. A moment like this kan vinden. Ik kan alleen de versie uit Idols vinden maar dat ik niet zo mooi met al de roepende mensen op de achtergrond. Of heeft iemand het misschien die het ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 28-7-2010 9:05:13

vanessa
auto of een bus?
Hallo iedereen,   alle auto's voor de trouw zijn geregeld, allemaal auto's van kennissen. Wij zouden met rijden in een donker blauwe BMW cabrio met witte leren zetels en de rest zouden allemaal in zwarte Mercedes rijden. Nu krijg ik te horen d...
Ceremonie Reacties: 7 27-7-2010 23:26:02

Els
Uitnodiging met kindjes erbij
In september gaan we met de fotograaf als eens wat foto's nemen samen met onze kindjes om die dan als uitnodiging te verwerken.  Aangezien we elkaar reeds kennen van op de schoolbanken in het middelbaar (jaja, volgend jaar trouwen we én zij...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-7-2010 22:54:28

eline
ballerina als bruidsschoen?
Hallo   ik loop meestal op een hakje maar niet te hoog soms draag ik ballerina's   ik zag de ballerina's van het merk "pink" nl cutie ivory lijkt me handig op een lange dag   welke schoenen nemen jullie?   thx eline xx&#...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 27-7-2010 22:21:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...