Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Zaal Rubens in Berlaar / Lepeltje Duffel
Heeft er iemand ervaring met deze zalen?   Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-7-2010 18:05:13

vicky
ervaringen met bruidsparadijs
Ik ben nog op zoek naar enkele spulletjes zoals een huwelijkskaars en een ringkussntjes. Ik heb vernomen dat men daar voor zo'n dingen wel terecht kan. Heeft imand ervaring met het bruidsparadijs?
Kledij - Accessoires Reacties: 13 29-7-2010 17:35:01

Ann
Reactie ouders
Hey iedereen;   Onze uitnodiging zijn ondertussen naar iedereen verzonden. Aan mijn ouders heb ik ze tijdens een etentje afgegeven. Hun reactie is eerder lauw; ze begonnen vrij vlug een ander gesprek... Nu ligt zelfs onze trouwuitnodiging...
Voorbereiding Reacties: 8 29-7-2010 17:26:25

Gitta
Hoe lang wachten op foto-album?
Dag allemaal   ondertussen staan er hier al 111 getrouwde dagen op de teller en we hebben nog steeds geen foto-album. Ik kan begrijpen dat het soms druk is en dat er al eens wat vertraging kan opzitten, maar is het normaal dat je na bijna vier...
Fotografie Reacties: 4 29-7-2010 17:15:00

Kristel
fotolocatie Lummen en omgeving
Hallo,   kent iemand van jullie een leuke fotolocatie in de ruime omgeving van Lummen, het mag zowel binnen als buiten zijn?  We hadden al gedacht aan de mijn van Beringen, maar zoeken toch ook nog een andere locatie.   Alvast bedankt!...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 29-7-2010 16:47:58

Charon
Onderrok Bruidjurk Gezocht
Hey iedereen,   mijn bruidjurk heb ik gevonden bij Liliane Claes in Herentals. Maar nu ben ik op zoek naar een onderrok voor onder mijn jurk. Ik kan deze bij Liliane Claes zelf kopen voor €89. Maar dit lijkt me toch redelijk veel!? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-7-2010 16:26:07

Daisy
Foto locatie omgeving tongeren
,Hallo, Weet iemand een mooie foto locatie omgeving Tongeren?   Wij hadden een voorkeur voor een boerderij , een schuur met strooi.   Hopelijk kan iemand ons helpen.   Alvast bedankt. 
Fotografie Reacties: 0 29-7-2010 16:10:15

Daisy
,Hallo, Weet iemand een mooie foto locatie omgeving Tongeren?   Wij hadden een voorkeur voor een boerderij , een schuur met strooi.   Hopelijk kan iemand ons helpen.   Alvast bedankt. 
Fotografie Reacties: 0 29-7-2010 16:10:10

Daisy
Fotografie Reacties: 0 29-7-2010 16:10:06

Daisy
Fotografie Reacties: 0 29-7-2010 16:10:02

Daisy
Fotografie Reacties: 0 29-7-2010 16:09:56

Heleen
wat staat hier?! dialect
we zijn inmiddels getrouwd, het was echt een superdag die eindigde met een romantische dans in de stortregen.   We zijn alle kaartjes nu regelmatig nog aan het doorlezen erg leuk, nu hebben we een kaartje ontvangen met de tekst.   profi...
Uitnodigingen Reacties: 16 29-7-2010 14:38:00

Nele
Goede liedjes gezocht voor jazz zangeres
Hallo iedereen,   Een van mijn beste vriendinnen doet al enkele jaren jazz zang. Toen ik vorig jaar eens ging kijken (en luisteren) naar een examenopdracht van haar, viel mijn mond letterlijk open! Ze zingt enorm goed! Nu heb ik haar al gevr...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 29-7-2010 14:14:14

Koen
Cadeau voor de bruid
Hallo,   Ik ben op zoek naar een origineel cadeautje om te geven op de dag van de trouw aan mijn toekomstige vrouw (wanneer ik haar kom ophalen bij mijn toekomtige schoonouders) Uiteraard is er het bruidsboeket, maar zou ook nog iets anders ...
Ideeën Reacties: 3 29-7-2010 14:12:45

Emmy
Willen jullie je ervaringen even met me delen aub ? Dank U
Hallo iedereen, mijn vraag: wie kiezen: de goede herder of rent a priest? En is er een bep persoon die jullie echt aanbevelen? Alvast dank je he Lieve grtjs Emmy
Ceremonie Reacties: 11 29-7-2010 13:51:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...