Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Feestzaam omgeving hasselt - diest - leuven
Dag dames,   wij trouwen op 9 juli 2011 en zijn op zoek naar een mooie feestzaal zonder traiteur. Wij wonen in Zonhoven, mijn familie woont ook in de buurt, maar de familie van mijn vriend woont in Leuven. Het liest zoeken we in de b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 1-8-2010 9:47:51

sarah
Iemand ervaring met Victoria Juwelen?
Dag iedereen,   Ik ben mij wat aan het informeren over victoria juwelen.  Het lijken mij heel mooie, degelijke juwelen te zijn, en ik denk erover om te beginnen als consulente.  Dit houdt in dat je zelf gastvrouwen moet vinden voor h...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 1-8-2010 0:38:07

Ellen
Geen kerkelijke viering maar wat dan wel?
Hallo,   wij trouwen niet voor de kerk maar willen toch graag een kleine 'viering' doen. Deze viering moet dan ook niet echt op de kerkelijke viering lijken. Ik dacht eraan om te werken met Liefde is... prentjes, maar weet niet juist hoe errond ...
Ceremonie Reacties: 6 1-8-2010 0:07:02

An
Trouwjurk gezocht
   Even met de deur in huis vallen. Ik ben op zoek naar een rood of bordeaux trouwkleed. Mijn grote probleem is m'n budget, wij betalen onze volledige trouw zelf dus heb ik niet echt een groot budget. Ik heb er al over nagedacht om e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 31-7-2010 23:47:10

ilona
animatie/entertainment/zanger/show/dans
hoi allemaal   ik ben op zoek naar een act; maakt niet uit wat, maar geen googchelaars etc of mensen die je aan je tafel lastig vallen, maar gewoon een superleuke dance/zang act waar mensen spontaan zin in krijgen om te feesten. weten jullie ...
Muziek - Live Reacties: 4 31-7-2010 23:35:04

Thomas
Champagnebus
Vraagje; heeft er iemand al ervaring met de champagnebus? Wij hadden deze graag ingehuurd voor een eerste glas na onze kerkdienst.   Groetjes
Ideeën Reacties: 9 31-7-2010 23:31:16

Priscilla
Niet traditioneel
Dag bruidjes,   Wij willen een niet traditioneel feest, dat houdt nl. in :   * geen receptie * niet uren tafelen * enz   Wij zijn een afro-belgisch koppel met 2 engeltjes en bijna 10 jaar samen, we trouwen voor de wet en willen...
Voorbereiding Reacties: 0 31-7-2010 22:30:10

Priscilla
Niet traditioneel
Dag bruidjes,   Wij willen een niet traditioneel feest, dat houdt nl. in :   * geen receptie * niet uren tafelen * enz   Wij zijn een afro-belgisch koppel met 2 engeltjes en bijna 10 jaar samen, we trouwen voor de wet en willen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-7-2010 22:29:11

Priscilla
Niet traditioneel
Ideeën Reacties: 2 31-7-2010 22:27:32

Sylvia
Bruidjes van 18 september hoe ver staan jullie
Hallo allemaal;   Vandaag eerste pas gehad. Had nog steeds het waw gevoel. Vanavond eens overlopen wat we nog moeten doen. Valt precies goed mee.   -Bedanking ouders -Misboekje verder afwerken -Trouwbelofte schrijven -Notaris: hu...
Voorbereiding Reacties: 4 31-7-2010 22:09:39

evie
de letterhoeve
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met de letterhoeve in Letterhoutem?   Alvast bedankt, Evie
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-7-2010 21:52:54

Sofie
Fotograaf omgeving Geel
Hoi   Weet er misschien iemand een leuke fotograaf in de omgeving van Geel? En misschien ook enkele leuke plekjes om foto's te laten maken?   Groetjes!!
Locaties - Fotografie Reacties: 8 31-7-2010 21:18:13

Joyce
Feestlocatie Omgeving Maaseik
Hallo allemaal,   Volgend jaar gaan mijn vriend en ik eindelijk de stap zetten om te trouwen. Echter is het zoeken naar een goede en betaalbare feestlocatie niet al te makkelijk. Wij zoeken zelf naar een feestlocatie rondom een 30 km / 45 min. r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 31-7-2010 19:39:00

An
Yasmine??
Hallo wij zouden voor onze openingsdans : ik hou van jou zonder meer van Yasmine nemen. Vinden jullie het kunnen? Ik heb zowat een beetje twijfels wegens haar "dood" Maar het is een liedje dat mijn vriendin en ik zeer graag horen en ook als "lesbisch...
Openingsdans Reacties: 5 31-7-2010 18:29:54

Shari
Wie koopt onze rode loper van 33m na 11 september over?
Hey!   ik ben vandaag net onze rode loper gaan bestellen van 33 meter lang voor in de kerk. Dit kwam op 121 euro.   Iemand geinteresseerd om hem na ons huwelijk op 11 september over te kopen voor 80 euro?   Bij de goedkoopste pl...
Locaties - Viering Reacties: 3 31-7-2010 18:08:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...