Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

FLEUR
cycloon ledegem
Hallo iedereen,   Heeft er iemand ervaring met de cycloon in ledegem?   bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-7-2010 17:21:28

Hannah
Tweedehands trouwkleed & schoenen
Hoi toekomstige bruidjes,   Ik verkoop mijn trouwkleed, schoenen en sjaal. Prijs overeen te komen.   Trouwkleed: Pronovias Lendel, maat 38 Schoenen: Sophie Sposa Antoinette, maat 37.5   Interesse of meer informatie? Mail naar han...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-7-2010 17:19:10

Kelly
Trouwringen gekocht!
We zijn net terug van vakantie in Turkije Bodrum en hebben daar in het Gold Center onze trouwringen gekocht! Modernere ring met witgoud en klein boordje geelgoud. Witgoud is mat, geelgoud blinkend en in mijn trouwring zitten 10 diamantjes verwerkt! ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 31-7-2010 15:56:09

Carmen
enveloppendoos - zelfgemaakt
Hoi allen,   Ik heb me gisteren een hele tijd bezig gehouden om zelf een enveloppendoos te maken. Ik heb dit gedaan met een schoendoos en foto's van mijn toekomstige en ik. Van begin dat we samen zijn en dan door de jaren heen. Nu zei mijn vri...
Ideeën Reacties: 13 31-7-2010 14:16:07

Bie
Tekst bedankkaartjes
Hoi,   Ik ben al een paar weken gelukkig getrouwd.  Nu ben ik bezig met de hoe zal ik het noemen nabedanktjes.  Namelijk een foto van mijn man en mij en daar willen we een soort van bedankt opzetten.  Nu weet ik niet zo goed wat...
Ideeën Reacties: 3 31-7-2010 13:10:36

Evie
Trouw "album"
Weet er iemand waar je nog van die boxen kan kopen met handgeschepte papieren vellen in ? soort van trouwalbum dus ... Tegenwoordig is het allemaal digitale album maar dit is ons ding niet. Ik vind zo een box met zo vellen papier echt kei mooi! Toen ...
Fotografie Reacties: 6 31-7-2010 12:17:25

evelyn
feestzaal gezocht in de omgeving van gent
hallo allemaal, wij zijn sinds 24juli verloofd en volgend jaar in september zouden we in het huwelijksbootje willen stappe!! zijn nu dus op zoek naar een geschikte locatie regio gent mag ook kanten van evergem zijn of merelbeke!! zijn toch op zoek...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 31-7-2010 12:10:35

stephanie
kerkje regio diest/neerlanden
Heyhey,   Wij gaan trouwen op 29 april 2011. De zaal en stadhuis is geregeld, maar wij zoeken nog een mooi kerkje. Het mag regio Diest zijn, (Stadhuis), of regio Neerlanden (feestzaal ). Kan iemand ons hiermee helpen?    
Locaties - Viering Reacties: 3 31-7-2010 12:02:50

Caroline
valt openingsdans in het water?
Hallo allemaal,   Alles is geregeld voor ons huwelijk binnen een dikke maand dus ik dacht dat ik helemaal stress-vrij ging zijn. In tegendeel.... mijn verloofde heeft een ontsteking op zijn kuitspier opgelopen en het ziet er naar uit dat hij e...
Openingsdans Reacties: 2 31-7-2010 10:47:11

heidi
fotograaf gezocht geraardsbergen
voor de trouw van mijn zus ben ik op zoek naar een fotograaf omgeving geraardsbergen, liefst iemand dat zonder album werkt maar waar je de foto's op cd krijgt om zelf af te printen en zelf een album te kunnen samenstellen... het is voor 17 December&n...
Fotografie Reacties: 11 31-7-2010 7:33:30

heidi
motorshop geraardsbergen
hallo, ik ben reeds vorrig jaar getrouwd maar ben nu aangesteld om de trouw van mijn zus te plannen wat ik zeer graag doe natuurlijk, zij trouwen in de winter dus is het gewenst een binnenlocatie te hebben voor de foto's, vermits mijn schoonbroer het...
Fotografie Reacties: 1 31-7-2010 7:30:51

Tom
ik zoek originele ideën
hallo,   wij trouwen op 25 september 2010,juist die dag dat mijn moeder(bruidegom) 50 wordt,zou iemand een idee hebben hoe ik deze toch wel erg speciale dag nog specialer kan maken,ik zou het willen meedelen in de feestzaal maar weet goed hoe?...
Ideeën Reacties: 4 31-7-2010 7:07:08

marike
ervaringen foto Enoa gevraagd
Wij zijn op zoek naar ervaringen wb Enoa fotografie. Op de site ziet het er goed uit. Wie  kan uit eigen ervaring vertellen of de praktijk ook zo is?  
Fotografie Reacties: 1 30-7-2010 22:14:29

sanne
Openingsdans: Lenny Kravitz - Again (gaat dit als slow??)
Hoi iedereen,   Na heeeeeeeeeeeel lang zoeken hebben we (denk ik) eindelijk onze openingsdans gekozen! Omdat mijn ventje en ik veel verschillen qua muziekkeuze, hebben we er lang over gedaan om iets te vinden. Nu dachten we aan again van Lenny K...
Openingsdans Reacties: 5 30-7-2010 20:36:12

Sabrina
te koop bruidschoenen MT 37
Hallo, ik verkoop mijn bruidschoenen , het zijn ivoorkleurige Mt 37 met een klein breed hieltjevan 2 cm , ze zijn heel gemakkelijk en praktisch ze zijn van het merk Scotts nieuwprijs was 169 € en ik doe ze nu weg voor amper 50 € indien ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 30-7-2010 20:05:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...