Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

NELE
accesoires
Hallo iedereen,   Ik ben nog op zoek naar accesoires voor in het haar. Ik zou graag een bloem of vlinder in mijn haar doen, maar dit is blijkbaar moeilijk te vinden???   Heeft er iemand tips waar ik deze kan kopen of is e...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 30-7-2010 19:57:41

Tineke
Nuance trouwjurk
ey, kent er iemand de tweedehands winkel nuance... oe was je ervaring met die mensen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-7-2010 18:16:48

katherina
kaars
Dag allen,   ik ben op zoek naar een grote kaars, liefst in piramide vorm met een hoogte van +/- 150 cm. Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?   Bedankt!
Ideeën Reacties: 4 30-7-2010 18:00:27

Julie
Wat te doen als je voor wet en ker trouwt?
Hallo,   Wij trouwen voor de wet en de kerk maar wat doen jullie dan bij de wettelijke trouw aangezien de trouwringen dan wel in de kerk gegeven worden? Is raar dat je dan aan elkaar niets geeft. Hoe lossen jullie dat op?
Ideeën Reacties: 5 30-7-2010 17:26:12

Linsay
Goed daresje gelnagels gezocht in omgeving van merksem
hallo,   ik zoek nog iemand die gelnagels kan plaatsen op handen en voeten voor mijne grote dag :-) liefst in de omgeving van merksem..misschien weet iemand van jullie wel een goede nagelstudio daar.   Dankjewel
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 30-7-2010 16:55:20

Gitte
Hoeveel juwelen dragen jullie op jullie grote dag?
Hallo,   Ik vraag me wat de meeste bruidjes van juwelen dragen... Ik dacht aan een armband en een ketting...   Groetjes Gitte
Kledij - Accessoires Reacties: 11 30-7-2010 16:30:04

Gitte
Tips voor een leuk cadeau voor de getuigen?
Hallo,   Wat geven jullie aan jullie getuigen? Wij willen hen graag bedanken met een leuk geschenk, maar we weten niet goed wat...   Groetjes Gitte
Ideeën Reacties: 6 30-7-2010 16:01:02

AN
Kasteel van Laarne
Graag had ik wat reacties gekregen ivm het geven van een trouwfeest in Kasteel van Laarne.  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-7-2010 15:51:12

Kirsten
tips voor fotograaf
Hallo,   heeft iemand ervaring met een fotograaf in de buurt van West-Vlaanderen (of Oost-Vlaanderen tegen West-Vlaanderen)? Wij zijn immers nog op zoek naar een fotograaf... Tips zijn altijd welkom!   groetjes, Kirsten   PS Indien je ...
Fotografie Reacties: 9 30-7-2010 15:36:31

Ellen
Nog 14 dagen!!!
ja lap, hier komt het serieuse nagelbijten en de nodige stress ... wie had dit ooit gedacht dat ik zo'n stresskip zou zijn. Nog 14 dagen op de teller ... ja op zaterdag 14 augustus trouwen we. Eergiteren ons huwelijkscontract getekend en ingedien...
Voorbereiding Reacties: 7 30-7-2010 14:25:33

Charlotte
Almost swinging jazz band
Hey mede lotgenoten,   Voor onze receptie zijn we nog op zoek naar leuke vrolijke "andere" live muziek. Nu dachten we aan de Almost swinging jazz band. Heb hun filmpje op Youtube bekeken en het ziet er positief uit... Nu wou ik toch even check...
Muziek - Live Reacties: 2 30-7-2010 14:17:02

Dorien
Enkele foto's
Hallo allemaal,   Wij zijn ondertussen reeds 3 weken getrouwd, en had jullie nog wat fotootjes beloofd.   Bij deze de link naar wat foto's:   http://www.facebook.com/album.php?aid=68454&id=1396042567&l=92dd252eec &nbs...
Fotografie Reacties: 22 30-7-2010 13:19:33

Steven
Assepoesterfeestkleding Arnhem
Hey meiden   Heeft er iemand van jullie al ervaring met de winkel in Arnhem Assepoester Feestkleding?   Groetjes An
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-7-2010 12:18:20

Astrid
Trouwfeest zonder Meme
hey,   Maandag is mijn meme overleden en morgen is de begrafenis... In de kerk waar wij zullen trouwen... Ik merk wel dat de trouw nu volledig stil ligt. Heeft echt geen prioriteit voor mij, ookal moest ik gisteren om de misboekjes, die h...
Voorbereiding Reacties: 12 30-7-2010 12:05:55

Steven
TRAITEUR - regio Boom
Hallo   Ik ben volop op zoek naar een traiteur uit de regio Boom voor ons huwelijk. We gaan een BBQ organiseren voor de suite en 's avonds een fuif met dessertenbuffet. Heeft iemand al ervaring of kent er iemand een goede, laat het ons we...
Voorbereiding Reacties: 0 30-7-2010 11:21:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...