Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ilse
komt écht wel dichtbij
Hey bruidjes,   Oeioei het komt wel écht dichtbij nu  de kriebels en zenuwen komen stilaan toch wel hoor.  En ik slaap ook wel wat minder goed. Zaterdag ben ik mijn kleed gaan halen.  Ben er nog altijd wég van en de r...
Voorbereiding Reacties: 4 2-8-2010 9:53:37

Sarah
Bongo Citytrip
Hoi hoi mede-bruidjes!!   Als cadeautje voor mijn aanstaande had ik gedacht aan een Bongo bon "europese steden", voor een citytrip te maken dus. Zo kan hij zelf ook kiezen naar waar hij het liefste wel enzovoort. Ik wou toch eerst eens checken o...
Ideeën Reacties: 4 2-8-2010 9:30:23

LIESBETH
Suitekleedjes te koop
Hallo allemaal! Op 20 maart 2010 is mijn zus getrouwd en ikzelf ben op 9 juli in het huwelijksbootje gestapt. Wij verkopen alle suitekleedjes (heel stijlvol; collecties Oni Onik en Linea Raffaëlli). In totaal gaat het om 6 k...
Kledij - Suite Reacties: 20 2-8-2010 9:29:22

Sofie
Videograaf
Dringend op zoek naar een videograaf om het huwelijk van mijn schoonbroer en schoonzus op film vast te leggen. Ze trouwen op 3 september 2010 (een vrijdag). De familie komt vanaf de middag bijeen te Scheldewindeke, daarna gaat het koppel op fotorepor...
Video Reacties: 2 2-8-2010 9:23:49

LIESBETH
Huwelijksjurk Pronovias collectie 2010
Beste toekomstige bruidjes   Voor wie nog op zoek is naar een droomkleedje, ik verkoop het mijne. Slechts 1 keer gedragen op 9 juli 2010. Het is een prachtig kleedje van de luxecollectie Pronovias 2010. Ivoorkleurig, fijn a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-8-2010 9:19:58

Laura
Gebedsviering huwelijk
Dag allemaal   Voor onze grote dag hebben wij nu nog beslist, we trouwen op 18/12/2010, dat we toch voor de kerk willen trouwen wat eerst niet het plan  was. Nu hadden wij graag een soort gebedsdienst / viering gedaaan dus geen echte...
Religie Reacties: 2 2-8-2010 8:43:12

ilse
remedie tegen zweetvlekken
hey bruidjes,   Mijn trouwjurk is niet wit maar heeft een kleurtje (welke kleur verklap ik nog niet, je weet nooit wie er allemaal op dit forum zit hé ).  Het nadeel van een gekleurde trouwjurk is echter dat als je zweet je wel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-8-2010 8:36:18

Desmet
Bruidsuiker
Hoi iedereen :) Ik begin nu toch wel al wat zenuwen te krijgen, bijna een maand en het is zover. En ben een beetje bang dat we onbewust nog iets zouden vergeten zijn ... Ivm bruidsuiker: hoe lang op voorhand maken jullie dit? en weet iemand een go...
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2010 8:12:31

maarten
Garçcons gezocht 31/12/2010
Hallo,  wij trouwen op 31 deec 2010 en wij moeten in de feestzaal zelf voor garcons zoeken, kenter iemand in de buurt van Tessenderlo (limburg) een groep die dit geregeld doen? ik hoorde dat er zo'n garconclubs bestaan heeft ieman...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-8-2010 0:38:02

An
huren kostuum suite
Hallo dames!   Ik ga vrijdag trouwen, zenuwen genoeg dus! En vandaag zijn er weer wat zenuwen bijgekomen... In maart waren we naar een winkel gegaan waar we kostuums konden huren voor de suite. Mijn ventje, zijn papa en zijn getuige hebben da...
Juridisch Reacties: 3 2-8-2010 0:14:03

Halloki
Tafelnamen
Hoi bruidjes, wij zijn wanhopig op zoek naar tafelnamen! Onze bedoeling is om een tekstje, spreuk, zinnetje op de kaartjes te plaatsen. Leuke tips zijn altijd welkom!
Ideeën Reacties: 3 1-8-2010 23:07:46

Sarah
Wat met... de buren??
Hoi iedereen,   Vroeg me af hoe de meesten het doen met de buren. Ik heb degene die we al wat langer kennen en waarmee we wel een goede band hebben uitgenodigd voor de receptie. Nu zijn we 2 maanden geleden verhuist (wel in dezelfde straat blijv...
Uitnodigingen Reacties: 5 1-8-2010 21:49:22

sarah
Wat eerst? zaal of kerk en gemeentehuis?
Hallo iedereen, ik ben sinds  vorige week verloofd, en ben door de toekomstige wederhelft  tot organisatrice gebombardeerd.( zoals de meesten hier denk ik ) Echter wat dien je nu als eerste te doen ;zaal vastleggen of de kerk en het geme...
Voorbereiding Reacties: 7 1-8-2010 20:30:12

Dorothea
Welk soort tiara?
Na lang nadenken heb ik besloten dat ik een half opgestoken kapsel wil. Maar nu twijfel ik over de "versiering" van dat kapsel.   Of ik laat het zo. Of ik vraag aan mijn bloemist achter bloemen die hij gebruikt in mijn boeket. Of ik gebruik een ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 1-8-2010 20:07:59

Peter
Discobar Studio Music en Discovideo
Hoi, voor ons trouwfeest zijn wij nog op zoek naar een DJ. Ons feest gaat door in Ten Dauwe Aalter. Heeft iemand ervaringen met Studio Music of Discovideo? Over Studio Music heb ik hier reeds verschillende goede commentaren gehoord, maar ik heb gehoo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 1-8-2010 19:27:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...