Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Ijskar of iets in die aard...
Ik dacht er aan om eventueel een ijskarretje aan de kerk te laten zetten bij het buitenkomen. Heeft dit nog iemand gedaan en weet er iemand die dit verhuurd in de buurt van Erpe-Mere?
Ideeën Reacties: 9 3-8-2010 14:29:17

Stefanie
Bedanking ouders
Ik ben dringend op zoek naar een leuk liedje om te spelen wanneer onze ouders bedankt worden. Heeft er iemand ook een origineel idee voor cadeau voor onze ouders?   Grtjs
Voorbereiding Reacties: 6 3-8-2010 13:30:37

Femke
Belangrijke beslissing genomen...
Gisteren een belangrijke knoop doorgehakt, niet over ons huwelijk, maar... We hebben wel een huis gekocht! Zijn echt wel blij, ook al gaan de komende maanden superdruk worden! Huis is nog in aanbouw en we zullen waarschijnlijk jan/febr kunnen verhuiz...
Voorbereiding Reacties: 10 3-8-2010 13:25:02

kristel
fotolocatie meise - grimbergen - londerzeel- ...
hey,   wij trouwen 2 juli 2011 en mijn schoonbroer maakt onze foto's (heeft dit voor de doop van ons zoontje ook gedaan, en is echt super!!   wij zijn nu wel nog op zoek naar een geslaagde binnen en buiten fotolokatie (andere dan de pla...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 3-8-2010 13:20:47

kristel
fotolocatie meise - grimbergen - londerzeel- ...
hey,   wij trouwen 2 juli 2011 en mijn schoonbroer maakt onze foto's (heeft dit voor de doop van ons zoontje ook gedaan, en is echt super!!   wij zijn nu wel nog op zoek naar een geslaagde binnen en buiten fotolokatie (andere dan de pla...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 3-8-2010 13:20:42

Ann
Kapsel
Hey;   Weet iemand een goede kapster in regio klein-brabant? Mijn kapster is zwanger en moet in oktober bevallen en wil het voor september niet meer riskeren om mijn haar te doen. Ze wil het risico niet nemen voor mij als ze vroeger zou beva...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 3-8-2010 11:21:36

sanne
feestzaal semco
hallo,iemand ervaring met zaal semcom in keerbergen ? prijs? kwaliteit? vriendelijkheid ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-8-2010 11:09:42

Marieke
Voorlezen in de kerk
Bruidjes in spé,   Vrijdag is het het huwelijk van een goeie vriendin van me, ik ben getuige. Nu vraagt ze me of ik een stukje wil voorlezen in de kerk, maar ik ben als de dood om voor een groep mensen te staan. Ik krijg er enorm veel s...
Ceremonie Reacties: 7 3-8-2010 11:05:19

Peter
Live Band
Hello trouwers,   wij zouden trouwen op vrijdag 1 juli volgend jaar en wij zoeken eigenlijk een live band i.p.v. de standaard DJ. Trouwplaats zou regio Oost-vlaanderen zijn, waarschijnlijk in Gent.   Wij hadden ons oog al laten valle...
Muziek - Live Reacties: 12 3-8-2010 10:49:58

natasja
tafelzetting
oei het was al een tijdje geleden dat ik hier op ben geweest schrok dat er op de teller nog 45 dagen opstaan ben begonnen met de tafelzetting heb van zogoed van iedereen bevestiging gekregen maaaaar nu he vind da zo moeilijk zijn er nog mensen die...
Voorbereiding Reacties: 6 3-8-2010 10:10:12

joke
Guy De Kok
Goedemorgen allen,   heeft er iemand van jullie recente ervaringen met ceremoniemeester Guy De kok (Oud-turnhout)?   Groetjes Joke
Ceremonie Reacties: 2 3-8-2010 9:39:22

kelly
locatie antwerpen
wij trouwen pas binnen 3jaar maar omdat ik graag alles heb hoe ik het wil en op het laatste moment aan niet te veel wil denken, plan ik graag goed van tevoren. heeft er iemand ervaring met de captains lounge op linkeroever? ik wil het graag budgetv...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-8-2010 8:58:13

liesbeth
pompoms / bloemen van zijdepapier?!
Hey!   Ik ben op zoek naar pompoms of bloemen uit 'tissue paper'.... Het zijn grote bolvormige dingen (pompoms ) die je op kan hangen. Ons trouwfeest gaat door in een schuur met hoge plafonds en het leek me prachtig ze aan de hoge balken te ha...
Ideeën Reacties: 2 3-8-2010 8:23:57

cynthia
trouwkleed mollige mensen
weet iemand waar iemand met maat 44-46 makkelijk niet te duur een trouwkleed
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 3-8-2010 8:09:56

Sarah
Nog 9 dagen
Hello medebruidjes,   ik wou gewoon zeggen: nog 9 daagjes en het is zover. De zenuwen beginnen te komen en gisteren nog eens naar de zaal geweest voor tafelindeling af te geven en de tranen sprongen in mijn ogen. Ik vraag me af hoe ik die&nbs...
Voorbereiding Reacties: 3 3-8-2010 6:59:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...