Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veronik
Ierse folkgroep gezocht
Hallo,   Ik trouw in april 2011 met een Ier (in Belgie) en we zijn nog op zoek naar een Ierse folkgroep voor op de receptie. Hoeft geen zang te zijn, gewoon Ierse folkmuziek. Kan iemand mij helpen?  
Muziek - Live Reacties: 5 2-8-2010 23:07:09

annelies
verslagje huwelijk 17 juli 2010
Hallo ... We zijn nu iets meer dan 2 weken getrouwd en zijn net terug van onze huwelijksreis (cruise in de Middellandse Zee) ... Wou hier nog even een verslagje van onze prachtige dag meegeven :   Ik ben rond om 6 uur opgestaan, want moest s...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 2-8-2010 22:44:32

Lindsay
Magneten versturen met de post, mag dat?
Hallo allemaal,   ik heb save-the-date kaartjes laten maken bij vistaprint. Het is een soort koelkastmagneetje, redelijk dun en zo groot als een visitekaartje met onze naam en trouwdatum erop, zodat de mensen niet vergeten wanneer ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2010 21:57:03

Sarah
Zoveel vragen ...
Dag bruidjes   Wij trouwen op 30/07/2011 en ik zit met talloze vragen... Donderdag moeten we de zaal gaan bekijken, maar voor de rest is er totaal nog niks geregeld.   enkele vraagjes:   * Hebben jullie een originele manier om h...
Voorbereiding Reacties: 5 2-8-2010 21:55:28

Ashley
zwarte trouwschoen met punt
Hallo,   Ik ben op zoek naar gemakkelijke zwarte trouwschoen met een punt en een hakje. Iemand een idee waar ik eens kan gaan kijken. Graag regio rond gent aub
Kledij - Accessoires Reacties: 5 2-8-2010 21:37:26

elly
voorbereiding zaal
Hallo iedereen, Had toch even een vraagje. Hebben jullie leuke, originele ideetjes om de gasten te laten weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten. We willen op het moment zelf daar nie te fel bij moeten nadenken en vooraf iets in elkaar steken....
Voorbereiding Reacties: 2 2-8-2010 21:29:32

julie
Dafalgan bruistablet als grapje?
Hoi,   Toen mijn vriend en ik onlangs aan het brainstormen waren, kwamen we op het idee om bij iedereen een dafalgan naast het wijnglas te leggen bij wijze van grapje. Met een knipoog dat het misschien wel een zwaar feestje zal worden. Wij von...
Voorbereiding Reacties: 15 2-8-2010 21:07:17

sissi
Decoratie plakker
Vorige jaar zijn we getrouwd. We hebben nog 4 decoratie plakkers over.   Speciale plakker voor trouwfeest, voor valentijn en decoratie...etc. afmetingen: L: 44cm B: 15cm 3 euro per stuk, 4 stuks voor 10 euro   hierbij de link via kapaz...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 2-8-2010 20:48:45

Dorien
trouwalbum zelf maken?
Hallo allemaal,   Onze trouw ligt nu al eventjes achter ons...   Nu we onze foto's hebben zou ik graag stilaan beginnen aan ons trouwalbum. Zijn er nog mensen die dit zelf doen? Zo ja, met welke software doen jullie dit?   Alv...
Fotografie Reacties: 10 2-8-2010 20:34:11

Maureen
Alternatief voor ringkussen voor bruidsjongen
Hoi iedereen   Wij hebben 2 bruidskindjes voor onze trouw en dit zijn allebei de oudste kindjes van onze zussen. Het meisje krijgt een bloemmandje met rozenblaadjes die ze dan mag strooien. Voor het jongetje (mijn metekindje) had ik een ring...
Voorbereiding Reacties: 5 2-8-2010 19:16:14

elke
paspop gezocht
weet er iemand waar ik een niet te dure paspop kn komen omgevind bilzen?
Ideeën Reacties: 5 2-8-2010 19:00:01

natacha
nog 11 daagjes ;-)
nog 11 daagjes en dan is zover ,ben juist op de site gaan zien voor het weer en ze geven 27 grin princiepe is da goed maar denk ook wel heel warm met ons kleedjes aan (zullen ni klagen he ),zijn er nog die trouwen die dag en wat moeten jullie nog zoa...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2010 18:49:49

Dorien
vervoer
Beste medebruidjes,   wij beginnen stilletjesaan te kijken voor vervoer. We zullen met ongeveer 22 personen in de suite lopen aangezien we alletwee uit een groot gezin komen. Wij hadden gedacht om enkel vervoer te voorzien voor onszelf e...
Ceremonie Reacties: 6 2-8-2010 18:03:27

Evi
suitekleed te koop
Hey allemaal,    Ik verkoop mijn suitekleedje, ongeveer maat 40, merk mathyro. foto op:  http://users.telenet.be/permanne/dsc_0205.jpg   het is een kleedje met halter, één stuk, onderkleedje is lichtblauw met doorsc...
Kledij - Suite Reacties: 1 2-8-2010 16:50:38

Kathleen
Waar suitekledij grote maten?
Hallo allemaal,   Mijn mama is op zoek naar een mooi kleedje voor onze trouw. Waar hebben ze mooie (betaalbare) suitekleding in grote (maat 54/56 )maten? Maakt niet veel uit welke provincie. Maar binnen limburg zou leuk zijn.   G...
Kledij - Suite Reacties: 5 2-8-2010 16:27:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...