Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ines
de bloemen
hallo,   Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen. De bloemen is hier ook één van. Ik zit met zoveel vragen over die bloemen. Bruidsboeket ben ik wel uit maar hoeveel kost zoiets? de pastoor vroeg om een bloemstuk voorraan de k...
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2010 16:00:25

Jennifer
kasteel van laarne
Ik had onlangs een bericht gekregen van iemand die ook aan kasteel van laarne foto's zou willen trekken, waar wij dus ook ons huwelijksfoto's hebben getrokken. Met de vraag of ze eventueel een aantal foto's mochten zien. Zou je nog eens je mail adres...
Fotografie Reacties: 6 4-8-2010 15:54:49

NELE
VISA
Dames,   Ik ben nog (hopeloos) op zoek naar een visagiste voor mijn huwelijk dat op 3 september zal plaatsvinden.   Is er hier nog iemand die vrij is of iemand die iemand kent die het eventueel zou kunnen doen let me know!   Echt alvas...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 4-8-2010 15:35:10

Caroline
vlindertjes!
Ik ben zo enthousiast dat ik het gewoon even wil uitschreeuwen: Nog 1 maand en het is zover!!!!!!!!   Ongelooflijk hoe snel die laatste maanden voorbij zijn gegaan!
Voorbereiding Reacties: 8 4-8-2010 14:56:51

Jessica
Vervelende kwestie ouders - huidige woonplaats
Hallo allemaal   Mijn vriend en ik trouwen op 26/08/2011. Nu ik dit jaar in juni afgestudeerd ben, zijn wij officieel gaan samenwonen. Ik heb mijn ouderlijk huis verlaten om bij mijn vriend en mijn schoonmoeder in te trekken. Alles goed en wel...
Locatie Reacties: 18 4-8-2010 14:00:44

Dorothea
Betalen van ringen FDO
Op 21 augustus zijn onze ringen normaal klaar en mogen we ze gaan ophalen (zijn van de streek). Maar hoe moeten we ze dan betalen? En wanneer? Ze hebben daar geen bankcontact dacht ik, dus moet je dat bedrag dan cash meenemen? Of kan je dat overschri...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 4-8-2010 13:58:22

Elissa
wie trouwt er nog op 09/07/2011
Hoi medebruidjes... Wij trouwen op 9 juli volgend jaar... dat is nog heel ver weg... maar ben toch al met heeel veel dingen bezig... Heb al een zaal gevonden... Heb al men gasten al opgeschreven en een tafelschikking gemaakt Heb al prijslijsten v...
Voorbereiding Reacties: 14 4-8-2010 13:56:23

Annemie
DJ regio Lier met ervaring in het hof van Beatrijs
Hey,   Wij zoeken een DJ voor ons huwelijksfeest in het hof van Beatrijs. Graag hadden we iemand die al ervaring heeft met de zaal daar. Wij zoeken iemand die bereid is verschillende genres te draaien geschikt voor een breed publiek (pop,...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 4-8-2010 13:46:59

sarah
Waar vind je jurken van Franc Sarabia?
Hallo iedereen ,   heeft  er iemand enig idee of er een winkel is in Be die jurken van deze ontwerper verkoopt? Op de website staat er nl niets vermeld van eventuele verkooppunten.   groetjes Sarah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-8-2010 13:11:13

Sara
Volgorde gemeente
Beste bruidjes,   Ik zit met de volgende vraag: Bepalen jullie een specifieke volgorde om het gemeentehuis binnen te stappen? Gaan jullie als koppel naar binnen of komt de bruid met haar vader en de bruidegom met zijn moeder binnen?   Alvas...
Ceremonie Reacties: 5 4-8-2010 13:09:22

Sofie
originele uitnodigingen
Hey! Ik ben al een tijdje op zoek op het internet naar originele uitnodingingen zoals bv.filmticket,kaartje met letterkoekjes,...er is echter weinig te vinden dat ik echt leuk vind. Wat hadden jullie als niet-standaard uitnodiging en is het mogelijk...
Uitnodigingen Reacties: 5 4-8-2010 13:02:25

Sofie
Ervaringen Le Cirq
Hoi bruidjes,   Heeft er iemand al een feest gegeven in feestzaal Le Cirq in Hoogstraten? Het ziet me er een heel ferme zaal uit, wel wat prijselijk..
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 4-8-2010 12:17:42

ilona
info..even raad nodig
Hallo iedereen...   even een vraagje, ik zit met een dilemma. hoe wordt het meestal gedaan? als mijn aanstaande mij komt ophalen bij de deur... staat de familie dan nog allemaal buiten... of staat de familie dan al binnen (nadat ik hun samen...
Voorbereiding Reacties: 10 4-8-2010 12:06:55

Kristine
Kapper voor opsteekkapsels MECHELEN
Hallo allemaal,   Ik ben dringend op zoek naar een kapper in Mechelen die ervaring heeft met opsteekkapsels. De kappers die ik uitprobeerde brachten er niet veel van terecht, het is toch een beetje een specialiteit op zich blijkbaar. Maar ondert...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 4-8-2010 12:03:31

Katrien
Stola knopen
Zaterdag is het zover! Ik draag een korte, rode strapless bruidsjurk en er hoort een stola bij. Maar nu raak ik er niet uit hoe ik die kan knopen. Iemand ideeën, foto's, voorbeelden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-8-2010 11:25:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...