Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Irina
14/08/2010
Wie trouwt er nog allemaal op deze dag? :-)   Toevallig ook iemand in de regio Mechelen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 6-8-2010 12:02:55

Lynn
De eerste familieperikelen :s
Beste bruidjes   Er moet me toch even iets van het hart ... Ik had het nooit verwacht, maar mijn mama doet echt 'ambetant'. Gisteren zegt ze me dat ze mijn halfzus heeft meegevraagd om de zaal te gaan bekijken vanmiddag. Nu moet je weten dat ze ...
Voorbereiding Reacties: 10 6-8-2010 11:40:25

Irina
Sabam
Misschien een overbodige vraag, maar misschien ook niet.   Ik heb me laten vertellen dat je voor een huwelijksfeest gaan SABAM moet aanvragen.   Klopt dit?   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 6-8-2010 11:37:19

Sharon
Vrijzinnige plechtigheid
Dag bruidjes en bruidegommetjes,   Wie heeft ervaring met een ceremonie georganiseerd door de UVV? Zo ja, hoe viel dat mee? En waar hebben jullie dat laten doorgaan? Wie weet er nog leuke locaties om deze ceremonie te laten doorgaan? Liefst i...
Locaties - Viering Reacties: 5 6-8-2010 11:28:40

Sharon
Ambrosia Fijnkeuken
Hallo allemaal,   Iemand ervaring met Ambrosia fijnkeuken en met zaal Alcazar in Duffel? Valt dat een beetje mee? Zijn er ook die ervaring hebben met zalen waar je zelf alles moet klaarzetten en versieren en zelf voor personeel dient te zorge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-8-2010 11:25:13

Sharon
Ambrosia Fijnkeuken
Hallo allemaal,   Iemand ervaring met Ambrosia fijnkeuken en met zaal Alcazar in Duffel? Valt dat een beetje mee? Zijn er ook die ervaring hebben met zalen waar je zelf alles moet klaarzetten en versieren en zelf voor personeel dient te zorge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-8-2010 11:25:06

Yolande
Contactgegevens De Feestcameraadjes
Hey   Heeft er iemand de contactgegevens van De feestcameraadjes? Op hun website www.defeestcameraadjes.be staat een email adres maar heb er al 2 maal een mail naar gestuurd en krijg geen antwoord! Onze fotograaf zal niet aanweizg zijn op ...
Fotografie Reacties: 8 6-8-2010 9:55:13

Steffi
Ballerina's in kleur!
Hey medebruidjes..   Mijn zus, eveneens mijn getuige heeft een hevig roos bustierkleedje voor de trouw. Nu zijn we op zoek naar schoenen in hetzelfde kleur (fuschia - hevig roos) en liefst ballerina's. Kent er iemand een winkel waar ze schoe...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-8-2010 9:42:43

Sofie
Traiteur Dinner Events Van Eyck
Heeft er iemand ervaringen met deze traiteur? We hebben namelijk een zaal vrij van traiteur en zijn nu op zoek naar iemand.
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2010 9:12:52

Sofie
Traiteur Dinner Events Van Eyck
Heeft er iemand ervaringen met deze traiteur? We hebben namelijk een zaal vrij van traiteur en zijn nu op zoek naar iemand.
Voorbereiding Reacties: 0 6-8-2010 9:12:51

wendy
Stressen :-)
Hallo Bruidjes ,   Over exact 17 dagen trouw ik op een wit zand strand met mijn ventje en zoontje te Curacao....We vertrekken binnen 11 dagen dus naar daaar Ik kijk er zoooooooooo naar uit , maar zit tegelijkertijd ook met serieuze zenu...
Locatie Reacties: 3 6-8-2010 9:01:52

stephanie
@ Kim ivm Daemshof
Beste Kim,   Wij hebben die kandelaars zelf geregeld via rent&sale te Zandhoven. Ik geloof 15 euro excl.BTW per stuk. Kaarsen hebben we gekocht in de Blokker. We mochten die kandelaars met kaarsen de dag ervoor binnenbrengen in het Daemsh...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-8-2010 8:49:07

An
Weerbericht?
   Nog 15uur, 26 minuten en 55 seconden...   Het wordt precies wel slecht weer hé? Of hebben jullie iets anders gehoord? :( En vandaag net zo'n mooi weer! Het wordt nog een drukke dag nu...   GENIET ERVAN allemaal! :)
Voorbereiding Reacties: 4 6-8-2010 8:33:04

Jasmina
misboekje maken?
Hey iedereen,   Ik ben reeds een beetje aan het knutselen aan een misboekje, qua teksten enzo zit ik redelijk ver. Maar hoe moet mijn lay-out er uit zien? En hoe krijg ik je dat in de juiste vorm of af te drukken (rectoverso en toestanden...
Religie Reacties: 3 6-8-2010 8:08:01

Katrien
Moeilijke situatie...(deel 2)
Hoi,   hier even mn vorige post...  Hoi,nog 98 dagen op de teller... alles komt dichterbij..Maar ook de zorgen des te meer...Mijn ouders zijn uit elkaar en kunnen elkaar niet zien zonder ruzie te maken...Heb jaren geen contact gehad met mn ...
Voorbereiding Reacties: 7 6-8-2010 7:59:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...