Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne-Laure
Videograaf gezocht 4/9/2010
Ik ben nog op zoek naar een videograaf die mijn huwelijksplechtigheid wil vastleggen op zaterdag 4/9/2010. De plechtigheid begint om 17u en duurt ongeveer een 50 minuten en vindt plaats in een hotel in Kortrijk. Iemand nog vrij ? &nbs...
Video Reacties: 4 8-8-2010 10:35:58

Marijke
Verslag van onze trouwdag 30/07/2010
Hallo iedereen, Wij zijn getrouwd op 30/07/2010. Het was de perfecte dag. 's morgens bij de kapper nog een regenbui (goed voor geluk zeggen ze) en de rest van de dag stralend weer.   Om 6.40uur ging de wekker, lekker ontbijten met de mama. ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 8-8-2010 10:33:41

stephanie
EXTREME zenuwen -> iets aan te doen?
Dag lieve bruidjes en gommetjes,   Nog 17 minuutjes en er staan 26 dagen op de teller. Het is bijna onmogelijk te beschrijven hoe zenuwachtig ik ben! En dat al maar liefst twee maanden lang! Heeft er nog iemand last van? Is het nota bene...
Voorbereiding Reacties: 9 7-8-2010 23:42:27

Els
Linea Raffaelli Concept-store Brugge
Hallo mede-bruidjes-in spé!   heb onlangs opgevangen dat de prijzen in de Linea Raffaelli Concept-store te Brugge iets lager liggen (nu ja, dacht €200 dus dat is toch al de moeite).  Kan er iemand dit bevestigen of heb ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-8-2010 23:09:43

wendy
@ Véronique
Dag Véronique, Ik heb toch eens een vraagje voor jou. Jij bent al sinds 2009 getrouwd hé. Ik kom veel van je raad tegen op deze site..Hoe komt het dat jij nog zo veel op deze site zit? Nostalgie? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 6 7-8-2010 22:12:23

dana
Paraplu's!!!!!!!!!!
Hey iedereen, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen maar ik heb dringend paraplu's nodig!!! dus als je toffe adressen hebt gelieve even te zeggen.   een dan nog  een vraagje welke paraplu past het beste bij een taupe kleurig kleed????  ...
Voorbereiding Reacties: 5 7-8-2010 22:08:35

Ann
Proefkapsel - teleurstelling / al dan niet kiezen voor extensions?
Hallokes allemaal , gisterenmorgen had ik mijn proefkapsel - opgestoken kapsel (heb halflang haar). De achterkant was super, echter mijn voorhoofd was volledig "leeg" , de ene kant was gelijk "opgeblazen" door haartjes die waarschijnlijk nog te ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 7-8-2010 19:10:22

Katrien
25/09/2010
Hey,   Zijn er nog bruidjes van 25/09/2010? Moeten jullie nog veel doen?   Groetjes!!
Voorbereiding Reacties: 8 7-8-2010 17:44:23

Stephanie
de perfecte huwelijsreisbestemming
Wij zijn al op zoek naar een geschikte huwelijksreisbestemming voor in september 2011. We willen een romantische, onvergetelijke huwelijksreis! Net zoals de meesten onder ons! Wij willen vooral zon, zee strand (blauwe heldere zee en witte stranden)...
Ideeën Reacties: 10 7-8-2010 17:35:18

Stephanie
Droombestemming huwelijksreis!
Wij zijn al op zoek naar een geschikte huwelijksreisbestemming voor in september 2011. We willen een romantische, onvergetelijke huwelijksreis! Net zoals de meesten onder ons! Wij willen vooral zon, zee strand (blauwe heldere zee en witte stranden)...
Huwelijksreis Reacties: 5 7-8-2010 17:03:54

Venesa
Kadotje bruidsmeisje + verjaardag
hallo dames,   ik heb een bruidsmeisje van 15 maanden en zij was ook jaarig in juni, maar omdat hun in oostenrijk wonen heb ik haar naturlijk niks gekocht voor haar verjaardag en ik wou dat dan met de bruiloft doen, dus een klein kadotje voor ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2010 16:32:08

ines
vervoer vs fotograaf
  Tot nu toe ging alles goed .alles afgesproken en geregeld maar door die verlof periodes ben ik nu pas terug kunnen gaan afspreken met fotograaf...   het vervoer is voorzien op 13.30 bij mijn vriend en komt dan langs mij (10min rijde...
Fotografie Reacties: 4 7-8-2010 16:24:47

Emelie
huifkar vinden
Weet er iemand waar je een huifkar of paardentram kan huren voor ons huwelijk?  Wij zijn van Ingelmuster, West-Vlaanderen en vind niet echt iets terug op internet in onze buurt. Bedankt voor jullie hulp.  We trouwen wel maar volgend jaa...
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2010 16:18:05

Peter
Schuimwijn Reine Tourbelle Ten Dauwe
Hoikes,   misschien een rare vraag maar zijn er hier mensen die in Feestzaal Ten Dauwe Aalter de schuimwijn hebben gedronken? Volgens de folder is dat de 'Reine Tourbelle', maar ik noch kennissen hebben hier al van gehoord. Kunnen de mensen die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-8-2010 16:05:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...