Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharon
recente ervaringen Hof Van Reyen
Hoi hoi, hier ben ik weer, nog steeds zoektocht naar een zaal. Het Hof Van Reyen ziet er super uit en ook prijselijk in vergelijking met bijvoorbeeld Hof Van Nazareth. Maar op het forum hier, lees ik enkel negatieve reacties over het Hof Van Reyen, e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 9-8-2010 11:42:57

Evelien
Eerste pas was super!
Hey medebruidjes,   Vorig jaar op 1 augustus ben ik m'n kleed gaan kiezen en nu 1 jaar en 2 dagen later volgde m'n eerste pas en moet zeggen het was super! Kleed was wel eerst wat te groot (niet moeilijk want ik ben 20 kilo kwijt op 1 jaar ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-8-2010 11:26:21

Katrien
Eerste pas trouwkleed, een beetje ontgoocheld. Graag jullie mening…
Hey iedereen Afgelopen zaterdag ben ik voor de eerste keer mijn kleed gaan passen sinds ik het had besteld in oktober vorig jaar. Ik was echt superbenieuwd naar het resultaat aangezien het toch al zo’n 10 maanden geleden was dat ik m’n kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 9-8-2010 9:10:28

marijke
Zocht en heb gevonden: perfecte visagiste!
Twee weken geleden zocht ik wanhopig een visagiste voor mijn zus en ik, daar waar mijn oorspronkelijke visagiste een week voordien had afgezegd. (paniek paniek)   Uiteindelijk reageerde Jo Horemans en deze kwam ons thuis opmaken. Zij was super...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 9-8-2010 9:05:13

ines
kleedjes bruidskindjes
Hallo,   Kent iemand de winkel tineke junior in Roeselare. Het ziet er allemaal veel belovend uit maar wat is de prijs hiervan? Ik zie hier alle merken staan die je maar kunt inbeelden maar ik stel me daar dan ook een prijs bij.   Wat...
Kledij - Suite Reacties: 2 9-8-2010 8:57:07

NELE
Thema
Hallo allemaal,   Ik heb jullie hulp nog een keertje nodig ;)!   Ik ben op zoek naar een manier om kaartjes te maken voor mijn thema zodat de mensen bij aankomst dit in ontvangst kunnen nemen.   Heeft iemand hier een ontwerpje of...
Ideeën Reacties: 5 9-8-2010 8:17:03

Katrien
Eerste pas
Hoi,   straks mn trouwkleed voor de eerste keer passen... ben enorm nerveus..   groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 1 9-8-2010 7:07:00

sarah
Details Details Details
Hoi dames en heren ;-)   Met nog 66 dagen op de teller komt DE dag dichterbij. Nu zijn al de grote dingen geregeld (zaal, dj, eten en drank, jurk, bruidsmeisjes, fotografe..) Maar nu zit ik mij dood te piekeren op de details, amai das nog het me...
Voorbereiding Reacties: 2 9-8-2010 1:07:54

natasja
hoe gaan terug naar huis?
hey iedereen,   hoe gaan jullie na het feest naar huis? want je hebt toch een glaasje op. nemen jullie taxi? of doet iemand jullie naar huis of?   x
Voorbereiding Reacties: 16 8-8-2010 22:58:45

Sofie
Iemand tips of ideeën????Thema afritten
Wij zouden als thema de afritten willen gebruiken tussen kortrijk en affligem, kortrijk, deerlijk, de pinte, erpe-mere, wetteren, ...  We hadden al gedacht om wegwerp kodakjes op de tafels te leggen in een bakje en dat dan de flitsbak te noemen....
Ideeën Reacties: 7 8-8-2010 22:38:33

Sylvia
Wat doen jullie de dag na jullie trouw?
Hallo allemaal,   Met nog 40 dagen te gaan begint het echt te korten en beginnen we aan de laatste voorbereidingen. Een vraag: wat doen jullie de dag na jullie huwelijk? Graag willen we dit ook speciaal invullen en vandaar mijn vraag. &...
Voorbereiding Reacties: 16 8-8-2010 21:21:54

KIM
Zaal Cortina - Wevelgem trouw 2011
Hallo iedereen, graag hadden wij een reactie en ervaringen gehoord van trouwfeesten in Cortina. Bent u onlangs getrouwd in Cortina of heeft u kennissen die onlangs daar zijn getrouwd? Er zijn nieuwe uitbaters en we maken ons beetje zorgen. Graag paar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-8-2010 20:37:11

evy
bruidsjurk aan budgetprijs
weet iemand waar je een bruidsjurk aan een redelijke prijs kan vinden in grote maten? ik wil er namelijk niet te veel geld aan geven omdat je dat kleed toch maar 1 keer aandoet maar wil anderzijds toch ook een mooi bruidskleed. ik had gezien op bel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 8-8-2010 20:30:05

Marleen
barbeque
Hey,   wij zouden graag een minder traditioneel feest hebben en kiezen voor een "tuinfeest" met een barbecque. Het mag een losse sfeer zijn maar het eten moet wel in orde zijn en iets meer dan de gewone worst en hamburger bij wijze van spreke ...
Voorbereiding Reacties: 6 8-8-2010 19:00:18

valerie
Kurkrecht??
Hoi iedereen,   Ik trouw 3 juni 2011 in het Geuzenhof te Wetteren. We gingen voor de receptie gewoon Cava nemen maar hadden toch het liefste champagne. Per fles Champagne is het in de zaal 25 euro. Wat ik eerlijk gezegd toch een beetje duur vi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-8-2010 18:57:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...