Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lodi
tafel schikking voor ere tafel (gescheiden ouders)
hey ,   Mijn ouders zijn gescheiden en komen niet echt fantastisch overeen ... ze maken geen ruzie of zo maar t zal toch een gespannen sfeer zijn. Alleen ik maak me een beetje zorgen over hoe ik het moet oplossen.   Zijn er mensen...
Voorbereiding Reacties: 0 10-8-2010 15:47:52

Lodi
hey ,   Mijn ouders zijn gescheiden en komen niet echt fantastisch overeen ... ze maken geen ruzie of zo maar t zal toch een gespannen sfeer zijn. Alleen ik maak me een beetje zorgen over hoe ik het moet oplossen.   Zijn er mensen...
Voorbereiding Reacties: 0 10-8-2010 15:47:50

Lodi
Voorbereiding Reacties: 0 10-8-2010 15:47:47

Lodi
Voorbereiding Reacties: 0 10-8-2010 15:47:40

Yicke
Zijn tussenliederen verplicht?
De viering begint stilaan vorm te krijgen en mijn vriend en ik zijn het eens over de muziek. Alleen heeft hij het niet zo begrepen op liedjes op een moment dat er niets gebeurd: tussenliederen dus. Een noot muziek bij het tekenen van het trouwregiste...
Religie Reacties: 6 10-8-2010 15:10:31

kristel
help!!
hey,   ik ben op zoek naar een betaalbare maar goede kapper die aan huis komt en ook de visagie doet.   iemand een suggestie?   tzou voor regio meise zijn.     alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-8-2010 14:39:44

evelyn
fotograaf gezocht regio gent
hallo, wij trouwen op 24september 2011!! wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf in de buurt van gent en omstreken. mag ook iemand zijn die dit in bijberoep doet!! alvast bedankt!!!
Fotografie Reacties: 13 10-8-2010 14:18:27

stephanie
trouwjurk
hoi,   ik had graag een kleed gekocht bij Lilan Claes of ER fashion in beverlo. iedereen zegt dat het daar vrij duur is. wat is de kostprijs van een kleed ongeveer? collega's van mij hebben hun kleed in eindhoven gekocht in een winkel die j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-8-2010 14:16:54

stephanie
feestzaal
hoi iedereen     een vraagske. wij zijn op zoek naar een feestzaal in de buurt van Geel. we hadden al gedacht van De vesten in laakdal of De maeckelhoeve! heeft iemand hier al een feest gegeven en zijn deze zalen goed van prijs? &nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 10-8-2010 14:11:47

Annelies
Misboekjes
Ellow iedereen! Ondertussen zijn wij al eventjes verloofd en zijn wij dus volop in voorbereidingsfase - wat een geweldig leuk gevoel- !!  En zodoende ben ik bij het misboekje beland.. onze pastoor heeft ons volledig vrij gelaten met de keuze v...
Voorbereiding Reacties: 4 10-8-2010 13:57:35

lindsay
BABBELBOX
Een collega van me bracht me op een idee om een babbelbox (of hoe dat ook mag heten) in de feestzaal te plaatsen. Hierin kunnen de mensen een live commentaar geven over het huwelijksfeest, geluk wensen,... aan het koppel. En dit wordt gefilmd zodanig...
Ideeën Reacties: 9 10-8-2010 13:38:11

Debra
Onze originele grappige openingsdans :-)
Hallo bruidjes,   Mijn schatje en ik zijn zaterdag 07/08 getrouwd en alles is heel goed verlopen, we zijn echt benieuwd naar de foto's ! We kunnen jullie alvast onze openingsdans tonen : http://www.youtube.com/watch?v=_O7QBoFWytA Het zou leuk zi...
Openingsdans Reacties: 19 10-8-2010 12:45:37

Kelly
lettertype
Ik ben op zoek naar COOPER BLACK van lettertype. Op de office van mijn werk staat deze er standaard op, maar bij mij thuis (andere versie office) blijkbaar niet. Kan ik dit bestand ergens terugvinden om zo bij mij thuis op PC te zetten?  
Voorbereiding Reacties: 5 10-8-2010 12:36:25

Yicke
Binnenlocatie (of bijna-binnen) Leuven
Ons kerkelijk huwelijk zal eind februari 2011 plaatsvinden, fijn, want wij hebben het altijd te warm.   Minder fijn aangezien we eigenlijk geen echte fotoshoot willen, maar wel toffe portretten met de suite (en voor de rest véél foto...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 10-8-2010 12:30:27

cynthia
trouwjurk verkopen
Hallo , ik ben nu 2 maand getrouwd en denk er misschien toch over om mijn trouwjurk te verkopen . Hij hangt daar nu in de kamer en ik zal hem toch nooit meer dragen . Ik ben alleen wat bang dat ik er spijt van zou hebben achteraf ? Iemand ervaring hi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-8-2010 11:02:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...