Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Halloki
Hoe namen vermelden op tafelkaartjes?
Dag bruidjes, hoe vermelden jullie de namen op de tafelkaartjes? Dus de kaartjes die de gasten meekrijgen naar hun tafel?
Ideeën Reacties: 5 11-8-2010 9:59:02

Halloki
Nagels ?
Dag bruidjes, wat doen jullie met jullie nagels voor het huwelijk?
Verzorging - Make-Up Reacties: 16 11-8-2010 9:58:07

Doorke
Balpen met een veer aan
Wij zijn op zoek naar een balpen met een veer aan voor het tekenen van het gastenboek.   Weet er iemand waar we dit kunnen vinden?   Dank bij voorbaat!
Voorbereiding Reacties: 1 11-8-2010 9:53:44

Doorke
Bruidsboeket zelf maken
Heeft hier iemand ervaring mee?   Alle informatie is welkom!
Bruidsboeket Reacties: 8 11-8-2010 9:52:27

MELANIE
Aanspreektitels en adressen
Hallo iedereen!   Ik heb net gedaan met mijn gastenlijst samen te stellen en zou nu graag een adressenlijst maken. Zou hem graag zo maken dat wanneer de enveloppen daadwerkelijk moeten geschreven worden, wij dit nog enkel maar over te nemen he...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-8-2010 9:40:50

Kelly
Misboekje
Hallo   Ja ik weet het, ik ga er SERIEUS over  maar ons misboekje en uitnodigingen zijn reeds klaar!!! Graag heb ik enkele meningen over teksten, lay-out, ... Heb de lay-out zelf gemaakt (wel gebaseerd op enkele modellen die ik op i...
Uitnodigingen Reacties: 25 11-8-2010 9:23:45

Tamara
DJ + plaats foto's
hey meiden!   we zijn voor het moment op zoek naar een DJ die iedereen op de dansvloer krijgt! het feest vindt plaats bij Peter Daniels te Beringen-Paal.   weet iemand misschien ook een goede plaats om foto's te trekken ergens in de re...
Voorbereiding Reacties: 3 11-8-2010 8:58:55

Bert
ervaring kasteel sanderling
hallo,   wij zijn gisteren naar kasteel sanderling geweest en vonden het meer dan de moeite. graag had ik eens geweten of er mensen recent nog een feest gegeven hebben in sanderling en hoe het zat met de kwaliteit van het eten? alvast dank
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 11-8-2010 8:21:49

Tinneke
DJ boeken
Hallo!   Wij zitten midden in onze zoektocht naar een goede en niet te dure dj. We hebben al willen zien dat ze ervan uitgaan dat er contracten getekend worden, zonder dat we die mensen ook maar eens gezien hebben. Is dat normaal? Gaan jullie ee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 11-8-2010 7:56:33

Marijke
Dennenhof of theater café hasselt
Wij gaan dit weekend eens kijken naar de mogelijkheden van deze zalen. Jullie reacties en ervaringen met deze zalen zijn meer dan welkom!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-8-2010 7:33:27

jo
ferme de wahange
Hallo,   Aangezien ik zoveel heb gehad aan al deze trouwsites heb ik besloten mijn eigen trouwfeest te beschrijven. Het kan maar helpen he...   Ik ben getrouwd in ferme de Wahange in Beauvechain, 30min van Leuven (20km)(adresgegevens vi...
Voorbereiding Reacties: 10 10-8-2010 23:41:03

kelly
misboekje
Heykes iedereen !   Mijn eerste kladversie van het misboekje is af.  I know, tis vroeg maar zoals eerder al gezegd : ik maak gebruik van mijn vakantie ! Want vanaf september gaat het weer druk druk druk worden . Ik zit er nu eigenlijk...
Ceremonie Reacties: 13 10-8-2010 23:37:10

Joy
Geen dansfeest --> op zoek naar iets anders van entertainment
Hallo iedereen,   Aangezien wij absoluut géén dansers zijn, hebben we er resoluut voor gekozen om er geen dansfeest van te maken. We zouden wel graag voor een anders soort -betaalbaar- entertainment willen zorgen zoals bijvoorbeeld ...
Ideeën Reacties: 8 10-8-2010 22:36:29

liesbeth
locatie fotoshoot
Hallo!   een klassieke vraag... I know....   We trouwen in Herentals en zijn op zoek naar toffe, originele, mooie fotolocaties in de omgeving van Herentals (Vorselaar-Olen-Herenthout-Lille-...) Zelf dachten we al aan het Begijnhof in He...
Fotografie Reacties: 6 10-8-2010 22:09:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...