Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natacha
nog 2daagjes en 5uur op de teller
het begint goed af te korte nog dikke 2 daagjes en ons feest is daar ;-0,,,vrijdag komen ze voorbereiding doen voor de bbq die we geven(dus hoop op geen regen) vrijdag ook de zaal aankleden ,heb ballonnen besteld echt mooi\en dan hopen da we alles h...
Voorbereiding Reacties: 3 11-8-2010 18:25:10

Angelique
vandaag om mijn trouwjurk geweest!!!!!
Hallo   Ik ben vandaag om mijn trouwjurk geweest en het is super !! Nu zaterdag nog een beetje goed weer en het kan niet meer stuk !   Groetjes    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-8-2010 18:18:28

kelly
Evolution of dance
hey ,   vraagje , eigenlijk lijkt me het wel leuk om de evolution of dance te doen samen met de bruidsmeisjes en bruidsjonkers .  Nu vraag ik mij af , moet je dan die bestaande nemen ?  of zou ik op één of andere manier zelf...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 11-8-2010 18:14:07

Annelies
Gedicht einde vrijgezellenbestaan
Heyla, Binnenkort treedt een vriendin van mij in het huwelijksbootje.  Op haar vrijgezellen, had ik haar graag een gedichtje gegeven met de "gevolgen" van het einde van het vrijgezellen bestaan en wat er haar te wachten staat in het getrouwde l...
Ideeën Reacties: 1 11-8-2010 18:01:53

inge
Met de moto naar de feestzaal
Dag mensen,   Niet bepaald een typisch vervoersmiddel, maar wij kregen de moto van een vriend aangeboden als vervoersmiddel (toen ik mijn idee opperde ivm vespa´s als vervooer). Toegegeven: niet voor iedereen weggelegd (maar nen oldtimer is...
Voorbereiding Reacties: 1 11-8-2010 16:58:18

marjan
openingsdans
wij hadden ti amo van umberto tozzi? wat vinden jullie van dit nummer?
Openingsdans Reacties: 3 11-8-2010 16:11:25

marjan
muziek
bij het binnenbrengen van de taart hebben wij het liedje: conquest of paradise van vangelis past dit nummer of iemand nog andere suggesties. in hoeverre gaan jullie vermenigvuldigen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 11-8-2010 15:50:22

marjan
voorbereidingen
hej iedereen!   ik trouw over een goei drie weken en heb nu al zenuwen! ofdat alles wel goed ga verloopt enzo! en hopelijk is alles geregeld! zijn er zo nog bruidjes??:)
Voorbereiding Reacties: 12 11-8-2010 15:14:57

Baci
Kerk
Hey   Ik heb een vraagje... Misschien heel stom, maar ik zou niet weten waar te beginnen. Volgend jaar begin augustus trouwen mijn vriend en ik. Ikzelf ben de eerste van de vriendenkring dat trouwt en ben dus in alles een groentje! Ik heb geen v...
Voorbereiding Reacties: 13 11-8-2010 14:47:15

An
Kleedjes voor bruidsmeisjes
Hoi iedereen!   met 37 dagen op de teller, zijn we toch wel dringend op zoek naar twee jurkjes voor onze bruidskindjes. Heeft er iemand van jullie enig idee waar we meteen zo van die jurkjes kunnen vinden - en dan liefst niet aan schandal...
Kledij - Suite Reacties: 11 11-8-2010 14:45:14

magali
Kledij bruidskindjes
Wij hebben 3 bruidskindjes (1 jongen van 8 jaar en 2 meisjes van 6 en 4 jaar). Zoals afgesproken met de ouders van de kindjes, gaan mijn vriend en ik de kledij van de kindjes betalen en de ouders betalen de schoenen. Wij zouden graag de kindjes in ...
Kledij - Suite Reacties: 9 11-8-2010 14:42:38

Jolien
Getuigen
Dag iedereen,   graag zou ik zowel mijn zus als beste vriend als getuige vragen. Voor alle zekerheid wou ik hier nog even vragen of het sowieso mag om 2 getuigen te vragen. Eén voor de wet, één voor de kerk. Mag dat zomaar? Zijn e...
Voorbereiding Reacties: 4 11-8-2010 13:45:15

Claudia
Trouwjurk Maxime's Couture
Hallo, ik heb eens een vraagje. Ik wil in december mijn trouwkleed gaan halen bij Maxime's Couture in Aarschot of Mechelen. Mijn budget voor kledij is 2000 euro. Ik dacht 1500 voor het kleed en 500 voor juwelen, schoenen, lingerie, ...Zou 1500 euro k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 11-8-2010 13:12:25

kelly
draaiboek huwelijk
Hey iedereen ,   de controlefreak in mij komt weer naar boven sé :)  Ik vroeg me af of jullie gebruik maken van een soort draaiboek van jullie huwelijk waar alles van A tot Z in staat .    groetjes  kelly 
Voorbereiding Reacties: 5 11-8-2010 13:03:55

Sarah
foto's op kerstmarkt?
Wij trouwen in de winter en denken er aan onze foto's te laten nemen op de kerstmarkt. Is dit een goed idee denken jullie? Of zou het vervelend zijn met de drukte? Heeft er iemand dit al gedaan of zijn jullie misschien ook van plan dit te doen? Alva...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 11-8-2010 12:34:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...