Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
feestzaal omgeving Beerse / Turnhout
Wij zoeken naar een leuke, gezellige feestzaal in de regio Beerse / Turnhout. Heeft iemand suggesties? Wij wonen immers nog niet zo lang in deze regio, dus we zijn hier niet zo heel goed bekend.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-8-2010 11:19:31

Kim
invoorkleurige trouwschoenen mt 37 te koop, nieuw
Dag bruidjes,   Ik heb naar aanloop van de grote dag 4 paar schoenen (i know...) gekocht die een mogelijke kanshebber waren om te dragen op mijn huwelijk. Ik heb gisteren mijn voorlaatste pas gehad en ben er uit welke ik zal dragen. 1 paar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-8-2010 10:41:45

veerle
ceremoniewagen "kever"
Hey bruidjes,   weet hier iemand waar men ergens "goedkoop" een "kevertje" kan  huren om ons een paar uurtjes in te vervoeren??? De rest van de familie rijdt in eigen wagens.  Zijn bijna allemaal zwarte en dat komt goed uit.  Ma...
Ceremonie Reacties: 3 13-8-2010 10:39:07

Annelies
prijs voor een dj
Hallo,   Een vraagje, wat is zo het gemiddelde van prijs voor een dj? Wij hebben een offerte gekregen van € 400 , is dit ongeveer de prijs ?   thnx voor de reacties   groetjes!  annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 20 13-8-2010 10:01:55

Sofie
Bruidsmake-up aan huis regio Noord-Antwerpen
Hoi hoi! Weet er hier iemand een visagiste zijn die aan huis komt voor de bruidsmake-up, regio (Noord-)Antwerpen? Bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 13-8-2010 9:56:01

Yicke
BH met transparante rug
Voor al wie een trouwkleed met een kanten rug heeft (zoals ik): Aubade heeft momenteel een BH zonder bandjes waarvan je de stoffen rug kan vervangen door een plastiek rug (Pulp Seduction), die verkrijgbaar is in huidskleur of zwart met huidskleur. &...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-8-2010 9:43:36

stefanie
teller op 14uur
Wat raar na al die tijd staat onze teller enkel nog op uren, minuten en seconden.  Nog 14 uur 45 min en 20 sec en onze dag is ongebroken.  De spanning begint nu echt wel te komen!
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2010 9:15:04

sanne
trouwlocatie de venkel
hoi allemaal,   tijdens onze zoektocht naar de ideale locatie is ons oog gevallen op 'de venkel'. ik vroeg me af of er hier iemand al ervaring heeft met deze zaal, en me misschien wat raad kan geven.   danku!! groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-8-2010 9:09:02

Kristof
Binnenlocatie gezocht regio Leuven-Diest
Hallo,   Ook ik en mijn schatteke gaan elkaar volgend jaar het ja-woord geven (18/06/2011). Wij zijn nog naastig opzoek naar een binnenlocatie voor onze fotoshoot regio Leuven-Diest (zelf wonen we te Bekkevoort) Heeft iemand tips?   &...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-8-2010 8:22:50

Leen
Traiteur Jeurissin - help!
Hoi iedereen!   Ik heb hier op het forum al goede dingen gelezen over traiteur Jeurissen in Bilzen denk ik.  Maar ik vind nergens enige informatie of een website op internet!  Nogal moeilijk om dan een idee te krijgen of een offerte aa...
Voorbereiding Reacties: 1 12-8-2010 23:23:30

Nele
Leuke trouwlocatie in de buurt van Zelzte
Hoi,   Mijn vriend en ik gaan trouwen op vrijdag 8 juli 2011. Helaas is mijn droomlocatie die dag reeds bezet. Je moet er blijkbaar héél vroeg bijzijn. Ik ben op zoek naar suggesties 'locaties' in de buurt van Zelzate. Het mag oo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-8-2010 23:16:05

Anne-Laure
zelf ringkussen maken ?
Op internet vind ik heel webshopjes waar ze ringkussentjes verkopen, maar ik zou dit graag in (ongeveer) dezelfde kleur en stof hebben van mijn bruidsjurk. Lijkt me mooi voor op de foto's. Vandaar had ik het idee om zo'n kussentje zelf te maken uit d...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 12-8-2010 22:00:28

Anne-Laure
eerst make-up of eerst kapsel ?
Momenteel heb ik eerst mijn afspraak bij de kapper en daarna ga ik langs voor de maquillage. Sommige vriendinnen zeggen me nu dat het omgekeerd is. Is er dan geen risico dat de make-up afgaat bij het wassen enzo? Hoe doen jullie dit? 
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 12-8-2010 21:54:38

leen
Getuige nr 1 getuige nr 2 ???
Hoi iedereen, Dit is mijn eerste post ;-) Ik heb al héél veel geleerd op dit forum, maar hierover vond ik niets... Vandaag ben ik naar het stadhuis van Diest geweest voor onze burgerlijke trouw, alles is onmiddellijk geregeld, heel handig...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2010 21:35:38

Lindsay
Waar kan ik pennendoosjes vinden of een leuke verpakking?
Dag dames,   ik heb via vistaprint 2 pennen besteld met een speciaal opschrift als extra cadeau voor onze getuigen. Deze pennen zullen tijdens de kerkdienst klaarliggen wanneer ze moeten tekenen waarbij ze de boodschap krijgen dat ze de penne...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2010 21:29:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...