Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Weggooien bruidsboeket
Dag mede-bruidjes,   Binnen 15 dagen is het zover. Vandaag nog beslist dat ik ook een bruidsboeket zal weggooien.  Ik ga speciaal een 2e laten maken, het mijne wil ik niet kwijt :-)   Nu is mijn vraag, wanneer wordt dit gedaan...
Bruidsboeket Reacties: 7 12-8-2010 21:25:22

An
Proefkaspsel is tegengevallen!
Hello iedereen,   Binnen 14 dagen trouw ik en vandaag stond de afspraak gepland voor m'n proefkapsel en ... het is echt tegengevallen.  Ook de kleuring (geen volledige enkel mèches) zijn niet zoals ik het wou.  Wat nu ? Ik be...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2010 20:39:56

Ashley
nachtmerrie trouwkleed
nog 29 dagen en we trouwen...  maar helaas heb ik groot probleem met mijn kleedje. Het is een avond/feestjurk in champagnekleur van het merk Coast. Toen ik het kochtte zat er een vlekje op de stof en indien de vlek er niet uit was mocht ik het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-8-2010 20:30:22

laurien
dans na openingsdans
Hey bruidjes!   Nog 22dagen en het is onze dag :) We zijn nog met vanalles en nog wat bezig. Even een vraagje: mijn papa is gestorven, daarom willen we na de openingsdans niet vermenigvuldigen (ik haat dat trouwens :)), want dan heb ik nie...
Openingsdans Reacties: 9 12-8-2010 20:21:31

vanessa
back-up plan !!
Beste bruidjes en gommetjes,   Alles is in orde voor onze trouw (binnen 35 dagen  ), met als gevolg dat ik nu hééééél veel tijd heb om over alles te stressen. Nu zou ik toch graag een back-up plan hebben voor als ...
Fotografie Reacties: 0 12-8-2010 19:13:40

Evelien
Het grote nieuws melden!
Hoe hebben jullie het nieuws in eerste instantie gemeld aan de ouders? Heeft jullie toekomstige man 'je hand' gevraagd aan je papa? Hebben jullie originele ideeën hiervoor? (En dan starten maar met de voorbereidingen, ik kan al niet wachten...
Voorbereiding Reacties: 7 12-8-2010 18:53:05

Evelien
Het grote nieuws melden!
Hoe hebben jullie het nieuws in eerste instantie gemeld aan de ouders? Heeft jullie toekomstige man 'je hand' gevraagd aan je papa? Hebben jullie originele ideeën hiervoor? (En dan starten maar met de voorbereidingen, ik kan al niet wachten...
Voorbereiding Reacties: 3 12-8-2010 18:53:05

Sofie
Bevershof
Heyla, wij willen graag trouwen in augustus 2011. We hebben nu al verschillende zalen bezocht en het is niet simpel...   Heeft iemand ervaringen met het Bevershof in Beverst of De Kleine Graaf in Tongeren?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-8-2010 18:42:42

Orily
Huwelijk
Hallo iedereen! Mijn vriend en ik trouwen in mei 2011. Het kerkelijk boekje is zo goed als af, maar graag zou ik eens boekjes van andere mensen bekijken. Ik heb het gevoel dat niet alle teksten ' het van het' zijn in ons boekje!   Wie wil mag...
Voorbereiding Reacties: 7 12-8-2010 18:36:35

Halloki
collega's werk
Hallo, wij vragen geen collega's op ons huwelijk. We zouden hen wel willen trakteren op het werk met iets (niet duur). Iemand een idee? Het gaat om 80 mensen, dus de prijs moet echt wel meevallen. Grtjs
Ideeën Reacties: 5 12-8-2010 18:35:25

sarah
ervaringen Hof ten Damme -(Kallo ) of Hofke van Bazel
Hallo iedereen ,   onze zoektocht  naar een zaal is begonnen. Wij hebben  interesse voor het Hof ten Damme of Hofke van Bazel. Deze avond gaan we Hof ten Damme bezichtigen, en zondag Bazel Beiden zijn ook nog vrij op deze datum. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-8-2010 18:25:40

vanessa
fotograag gezocht en tofe locatie's
Hallo, Wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf in de buurt van kuurne en omstreken en toffe locatie's . Kunnen jullie ons helpen?   merciekes
Fotografie Reacties: 7 12-8-2010 17:11:48

imke
mini merci
Hallo,     Wij zijn al een hele tijd op zoek naar zo'n mini-merci chocolade, maar vinden dit nergens. Weet iemand soms in welke winkel ze dit hebben?   Wij zijn van West-Vlaanderen, maar afstand speelt niet zo direct een rol. We...
Voorbereiding Reacties: 10 12-8-2010 16:57:50

shanna
1 ste pas en wow gevoel beetje weg??
Eindelijk ben ik vandaag de 1x gaan passen (2,5 week voor de trouw!!!). Nu was het kleed eigenlijk al vrij goed van maat, enkel moet er van de lengte een groot stuk af (ben niet zo groot ;-)  en dan aan de rechterkant trok het precies een beetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-8-2010 16:48:02

Kelly
kapsters aan huis regio Brugge
Hallo allemaal,   Op 9 september trouw ik met mijn ventje. Kent iemand een goeie kapster regio Brugge die aan huis komt?   Groetjes Kelly
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 12-8-2010 16:43:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...