Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
tekst uitnodiging
Hey lieve bruidjes en gommetjes   ik weet dat het vroeg dag is , maar ik ga in het jaar niet veel tijd hebben door school en werk , dus benut ik mijn zomervakantie tenvolle.  Wij zouden graag onze uitnodigingen via Vistaprint bestellen....
Uitnodigingen Reacties: 9 9-8-2010 16:28:14

Virginie
dagindeling
Hallo allemaal,   Belangrijke vraag.   Wij trouwen voor tstadhuis om 11u30 en dan 'savonds is er het avondfeest. Wij trouwen niet voor de kerk, maar wij houden wel een plechtigheid. Wij moeten aanwezig zijn om 17u in de feestzaal. Wa...
Voorbereiding Reacties: 6 9-8-2010 15:44:38

Lodi
suggesties voor fotograaf gezocht
hey ,   Wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf ..., Weet er iemand hier soms iemand?   Lodi
Fotografie Reacties: 19 9-8-2010 15:35:23

Barbara
B&B of hotel in de buurt van Gent voor huwelijksnacht - tips / ideeën...?
Hoi bruidjes,   Even een vraagje... Wij trouwen op 18/09/2010 in Salons Caipirinha te Merelbeke. Wij zouden graag die nacht op hotel of in een B&B doorbrengen in de buurt. Het wordt nogal dringend, dus vandaar mijn vraag aan jullie: kent...
Locatie Reacties: 9 9-8-2010 15:09:42

Vienna
Tip fotograaf!
Hallo medebruidjes, We zijn nog aan t nagenieten van ons dagje, maar ik wou jullie een supertipje geven voor een goede fotograaf: (Limburg) www.davyrego.be!!! Nog veel planplezier!
Fotografie Reacties: 1 9-8-2010 15:08:28

Vienna
Tip fotograaf!
Hallo medebruidjes, We zijn nog aan t nagenieten van ons dagje, maar ik wou jullie een supertipje geven voor een goede fotograaf: (Limburg) www.davyrego.be!!! Nog veel planplezier!
Fotografie Reacties: 0 9-8-2010 15:08:23

Sofie
Brainstorm graag over Black & White thema
Hallo,   Ik had ineens nog een idee om het thema zwart wit te gebruiken, wij hebben al zwart-zilveren uitnodigingen, zwart misboekje, witte bus, en had gedacht om wegwerp kodakjes met zwart-wit motief op tafels te leggen.  Ook kunnen we g...
Ideeën Reacties: 3 9-8-2010 14:25:51

Stephanie
getrouwd!! en te koop...
Hallo bruidjes! Wij zijn zaterdag getrouwd in salons caipirinha, twas echt fantastisch!! Een uitgebreid verslag volgt nog, ik wou eerst nog 3 dingetjes te koop zetten:  - 2 witte mandjes (€15 samen, ze waren €20 nieuw!) - 1 vintage...
Voorbereiding Reacties: 4 9-8-2010 13:58:34

Desmet
Uittredelied
Hey Miss een iet wat rare vraag ... hoelang moet ongeveer het uittredelied duren? groetjes!
Ceremonie Reacties: 3 9-8-2010 12:43:24

Kaat
door het dolle heen!!!
Hoi beste bruidjes   ik ben echt door het dolle heen, ik loop al enkele dagen op wolkjes omdat wij binnen 18dagen man en vrouw zullen zijn! Maar nu kan mijn geluk  echt niet meer op, want ik heb deze middag vernomen dat ik twee weken zwa...
Voorbereiding Reacties: 13 9-8-2010 12:25:35

Cathy
Opmerking bij (geld)cadeaus op het huwelijk
Hoi hoi,   zelf ben ik al meer dan 2 jaar getrouwd maar af en toe kom ik nog eens piepen. Nu ben ik toch wel een beetje geschrokken van een aantal topics over 'hoeveel geef je als cadeau' ed.  Als ik naar een trouwfeest ga heb ik nog nooi...
Voorbereiding Reacties: 5 9-8-2010 12:16:23

Cathy
Opmerking bij (geld)cadeaus op het huwelijk
Hoi hoi,   zelf ben ik al meer dan 2 jaar getrouwd maar af en toe kom ik nog eens piepen. Nu ben ik toch wel een beetje geschrokken van een aantal topics over 'hoeveel geef je als cadeau' ed.  Als ik naar een trouwfeest ga heb ik nog nooi...
Voorbereiding Reacties: 2 9-8-2010 12:16:19

Geert
Dagindeling, zenuwen
Dag trouwertjes,   De dagen beginnen te korten en nu beginnen de zenuwen ook weer te komen. (nog 54 dagen) Maar ik zit nog met veel twijfels voor de dagindeling. We trouwen om 11u voor de wet en om 12u voor de kerk. om 20u is ons avondfeest Ons...
Voorbereiding Reacties: 1 9-8-2010 12:13:38

Linsay
wat beste..haarstuk of clip on extensions ?
hey,   ik heb nogal fijn haar en ook niet zo lang dus wil graag een extra haarstuk gebruiken of clip on extensions..wat is het beste ? ken der niks van en m'n kapster heeft beide nog niet echt gebruikt...waar vindt ik dat en kost dat veel ? w...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 9-8-2010 12:09:33

Femke
Trouwfeest met tenten
Hoi iedereen,   Nu de beslissing is gevallen om ons trouwfeest te laten doorgaan op het domein van mijn verloofde zijn grootmoeder in de Ardennen, vraag ik mij af waar ik allemaal moet aan denken!! Wij zouden namelijk het feest laten doorgaan ...
Locatie Reacties: 3 9-8-2010 11:52:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...