Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Angelo
Feestzalen in de buurt van
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor ons geplande huwelijk. Weet er soms iemand feestzalen in onze regio?Wij zijn van Ertvelde (Evergem) We zouden ook graag BBQ doen , ideetjes iemand?   Groeten
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-8-2010 16:03:16

mariella
dagindeling - kinderen (slapen)
hallo allemaal...   mijn vriend en ik gaan volgend jaar in juni (03 juni 2011) de grote stap zetten.  EINDELIJK! Na bijna 10 jaar samen zijn en toch al 2 schatten van kinderen...   Gemeentehuis en zaal liggen al vast!  Gemeent...
Voorbereiding Reacties: 3 7-8-2010 15:47:34

Sofie
hoe kies ik een goede DJ?
Dag iedereen! Voor onze trouw zijn we op zoek naar een goede DJ. Ik heb er al eentje aangeraden gekregen, maar hoe kan ik weten dat die 'goed' is? Stellen jullie bepaalde vragen? Hij speelt bijna alleen op huwelijksfeesten, maar ik kan toch niet ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 7-8-2010 15:10:25

shirley
Weet iemand dit?
Hallo,   Ik zou graag voor de dichtste familie een after party pakketje maken. Nu wat steek je daar allemaal in???? Dafalgan, zakdoekjes,...   bedankt!!!   Shirley 18-09-2010
Ideeën Reacties: 4 7-8-2010 14:27:05

Elke
Trouwjurk kiezen met wie?
Hallo iedereen,   Wie nemen jullie mee om het trouwkleed te kiezen? Mijn mama wil absoluut niet dat ik mijn toekomstige schoonmoeder meeneem. Ze vindt dat dit iets is tussen moeder en dochter. Ik snap haar wel, maar vind het moeilijk om tege...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 7-8-2010 12:08:10

Angelique
leuke tekst voor gastenboek
Hallo    Wij hebben een babbelbox maar ook een gastenboek nu ben ik opzoek naar een klein leuk tekstje voor erin te schrijven . Kan er mij iemand helpen Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2010 11:37:25

sarah
EINDELIJK!!!
Vandaag om 14u30 trouwen we voor de wet!! om 11u30 foto's trekken.. ik heb zoooo slecht geslapen.. gisteren gaan eten enzo.. optijd bed in gekropen.. dus nog even en dan le moment sûpreme ;) achja tzal wel allemaal goed komen..   vo...
Voorbereiding Reacties: 4 7-8-2010 10:52:52

Nele
Gratis spandoek
Hoi allemaal,   Iemand ervaring met het gratis spandoek dat je kan bestellen via visaprint? Hoe groot is dit spandoek en is het mooi qua kwaliteit?   Alvast bedankt Nele
Ideeën Reacties: 2 7-8-2010 10:05:13

Ellen
VANDAAG!!!!
Vandaag is het zover, 7 augustus om 11.15u trouwen we voor de wet! Ik ben al wakker van 6u, benen scheren en naar de kapper geweest voor een klassiek kapsel.    Het is nu ongeveer 7.50u en in een 3 tal uur trouwen we.    Hoe span...
Ceremonie Reacties: 6 7-8-2010 7:51:36

Venesa
Bruidsschoenen in PINK (fuchsia)
Hallo dames,   Ik ben op zoek naar schoenen in de kleur fuchsia of hoe ik het graag zeg PINK maar ik kan niks vinden, heb wel gezien dat ze echte bruidsschoenen kunnen kleuren maar dat vind ik niet mooi en vind het beetje te duur. Ik heb da...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-8-2010 0:13:12

Thomas
DJ Gi van Aalst
Dag planners,   Iemand ervaring met het dj-team van Gi van Aalst? Deze werden ons aangeraden door onze zaal en de eerste indruk is alvast positief?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 6-8-2010 23:59:48

angelique
Getrouwd!
Hey allemaal,   Even vertellen ik ben afgelopen zaterdag eindelijk getrouwd! Alles is zeer vlot verlopen en een chance gehad met het weer heb grote schrik gehad. Ze hebben mijn kleedje gebracht en hij was gewoon prachtig zeker aan mijn ventje ...
Ceremonie Reacties: 3 6-8-2010 23:06:39

Sarah
Kasteel de Rozerie
Hallo bruidjes   Onze zaal ligt vast! Het wordt de Rozerie in Aalst. Zijn er nog die hier gaan trouwen of getrouwd zijn? Wat zijn jullie ervaringen? * Hebben jullie er geen problemen mee gehad dan dansvloer beneden is en zaal boven? * Wat ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-8-2010 22:10:39

Peggy
vrijgezelavond
hey, morgen moet ik om half 6 klaar staan met rugzakje van mijn dochter me daarin duikbril, bikini en bancontact in en ook een emmer en dweil en ze komen mij halen met busje we zijn met 16 en meer weet ik niet; ben echt curieus.. Nog iemand die vri...
Voorbereiding Reacties: 16 6-8-2010 21:29:37

petrouchka
Gastenboek
Hallo bruidjes met nog 42 dagen op de teller worden de zenuwen sterker :-) Ik ben nog op zoek naar een gastenboek iemand enig idee waar ze er mooie hebben in de regio antwerpen,kontich,enz...   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 6-8-2010 21:19:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...