Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne
geld in envelop
Hoi bruidjes,   naar aanleiding van een bericht eerder op dit forum, wou ik eventjes iets zeggen. Het bericht ging over hoeveel krijg je gemiddeld van de gasten op je feest. Het is misschien niet zo netjes van ons, maar weet je wat wij gedaa...
Ideeën Reacties: 31 5-8-2010 23:29:14

Nathalie
Blijven de bloemen in de kerk???
Iemand vertelde me in het kort dat de bloemen die je als versiering in de kerk hangt, je deze nadien niet mag meenemen, maar dat deze als geschenk zijn voor de kerk ter versiering? Zijn er mensen die dit weten? Ik wou ze nadien meenemen naar de fee...
Ceremonie Reacties: 7 5-8-2010 23:02:16

Leen
Discobar Happy Music
Wij hebben momenteel een optie met discobar Happy Music. Hebben jullie onderhandeld over de prijs want ik vind het eerlijk gezegd echt heel duur.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 5-8-2010 22:20:06

sanne
feestzaal
hallo ,heeft er al iemand een feest gegeven in het hof van riemen of naar een geweest ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 5-8-2010 21:52:11

lizi
na openingsdans wisseldans met ouders
hallo   weet iemand een mooi liedje om na de openingsdans met de ouders te dansen?   hier ben ik nog niet uit.   groetjes, Lizi 21/08/2010  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 5-8-2010 21:32:23

Kristel
cadeau's voor getuigen en ouders
Hallo,   wij trouwen op 14/08/2010 (dus nog 8 dagen te gaan :-)) en zijn eigenlijk nog op zoek naar originele cadeaus voor onze getuigen en ouders.   Als jullie ideetjes hebben, laten jullie het maar weten?   Bedankt, Kristel
Ideeën Reacties: 6 5-8-2010 20:53:36

Vicky
last met gasten
hoi hoi bruidjes,   Hier begint het allemaal héél erg af te korten. Nu moet me toch nog even iets van het hart: We hebben namelijk nogal last met een aantal leden van de families...   Even een  overzicht: * een tant...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2010 20:17:22

nathalie
getrouwd
dag lieve bruidjes en gommetjes   onze dag was nu bijna een maand geleden en amaai heb ik daar van genoten maar het was zo vlug voorbij. na bijna een jaar plannen  is die ene dag zo vlug gedaan dus geniet er maar goed van het is iets heel m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-8-2010 20:04:15

Evie
Wat zoude jullie doen?
Afgelopen dinsdag ben ik een bezoekje gaan brengen aan men nicht. Opeens kwam de trouw ter sprake en ze barste volledig in tranen uit. Ik snapte eerst niet waarom maar ze heeft dan gezegd dat ze eigenlijk serieus teleurgesteld was dat ze enkel op het...
Uitnodigingen Reacties: 18 5-8-2010 19:33:06

Tine
volgorde suite
Hallo allemaal,   ik heb hier al alle berichtjes met betrekking tot dit onderwerp gelezen, maar ben er nog niet helemaal uit in welke volgorde de suite juist binnenkomt en buitengaat. Klopt dit:   binnengaan gemeentehuis / kerk: 1. bru...
Ceremonie Reacties: 1 5-8-2010 19:12:30

Kirsten
Prijsklasse
Hallo dames,   MIjn trouwdag is nog eventjes wachten maar heb ondertussen al een pracht van een kleed gezien. Het is van het merk Maggie Sottero. Weet iemand onder jullie in welke prijsklasse deze jurken vallen of heeft iemand hier al referent...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-8-2010 18:05:42

Sofie
Gemiddeld geschenk? Lege envelopjes?
Ik vroeg me af hoeveel jullie gemiddeld hebben gekregen qua cadeaus op jullie trouw. Gewoon uit nieuwsgierigheid! Wij hopen namelijk om een deeltje van het avondfeest te kunnen betalen met de cadeaus die we krijgen.   Ik heb de afgelopen 2 weke...
Voorbereiding Reacties: 15 5-8-2010 17:44:38

shanna
28/08/10 bruidjes zijn jullie er klaar voor??
Zijn jullie er klaar voor?? Wij wel enkel volgende week mijn kleed gaan passen en mijn ventje zijn kostuum afhalen, nog eens naar de dj en alles is geregeld!!! 1 Week vor de trouw breng ik alles naar onze zaal en dan is het wachten op de grote dag!! ...
Voorbereiding Reacties: 4 5-8-2010 17:35:37

Sofie
Huwelijkswebsite met "boodschappenmandje"
Hoi bruidjes,   Mijn vriend en ik zijn erover aan het nadenken om een wedding website op te richten met daarop ook een "winkeltje" waar mensen dingen kunnen kopen voor onze huwelijksreis. Een vriend van ons had dit enkele jaren geleden ook gedaa...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2010 17:09:17

lizi
een onverwachte maar leuke wending!
hallo iedereen   nog 15 dagen en het is eindelijk zo ver. na bijna een jaar plannen en uitkijken, kan eindelijk de final countdown beginnen! een paar weken geleden heb ik ontdekt dat ik zwanger was, na meer dan een jaar proberen en uiteindeli...
Voorbereiding Reacties: 9 5-8-2010 16:37:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...