Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
trouwzalen omgeving waregem
hallo allemaal,; ik trouw op 29 april 2011 en moet nog met alles gebeuren van de voorbereiding. Ik ben op zoek naar een trouwzaal waar er geen traiteur aan vasthangt zodat we zelf voor een traiteur kunnen kiezen. Heeft er iemand ideetjes waar er zal...
Voorbereiding Reacties: 1 2-9-2010 13:31:39

nele
verslagje 17/07/2010 Huwelijk Nele & Johan
Heykes toekomstige bruidjes bruidegommen,   Toen ik nog aan het plannen was en ideetjes aan het sprokkelen was. Zag ik altijd uit naar de titels verslagje. Leuk om ideetjes op te doen en ook tips en tricks die je soms over het hoofd zou kunnen...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 2-9-2010 11:52:49

Elke
Iemand ervaring met dj Jan ( Regio Antwerpen)
Wij trouwen op 27/08/2011 en hebben de gegevens van onze dj gekregen via de feestzaal. Hij is daar de huis dj. Maar wou toch eens informeren of iemand hier reeds ervaring mee heeft?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 2-9-2010 10:57:08

sanne
Nog 13u op de teller!!!
Amai ,nog 13u op de teller!! Nu begint het toch wel te kriebelen voor morgen hoor! Zo lang aan't plannen geweest en ineens is de dag daar dan! Aan alle bruidjes van dit weekend: veel succes en geniet ervan! Het weer zit alvast mee :-D   Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 5 2-9-2010 10:52:57

joke
Aftellen
Gewoon om het even kwijt te zijn: Vanaf vandaag nog exact 1 jaar te gaan. Pfff spannend!
Voorbereiding Reacties: 7 2-9-2010 10:30:45

Steve
traiteur
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met traiteur makwizien uit Tielt? We zijn van plan om deze traiteur te nemen voor ons feest in het Fabriekspand.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-9-2010 10:18:24

kristel
videograaf!! regio meise-brussel
hey,   wij zijn voor ons huwelijk op zoek naar een videograaf, liefst niet te extreem van prijs, die mooi werk levert en een hele dag komt. dus van voorbereiding 's morgens tot na de openingsdans en een deeltje van het dansfeest eventueel. ...
Video Reacties: 4 2-9-2010 9:30:54

wendy
Misboekje!
Hallo!   Wij hadden ons priester vastgelegd en hadden van hem een voorbeeldboekje gehad met een heleboel teksten voor het misboekje. Ik had alles gelezen en aangeduid wat mooi was en ging daarmee beginnen. Maar wij zijn nu veranderd van kerk ...
Religie Reacties: 2 2-9-2010 8:43:06

Bert
recent ervaring kasteel carelshof
hallo,   heeft er iemand onlangs zijn trouwfeest georganiseerd of bijgewoond in het kasteel Carelshof? ben wat op zoek naaar recente ervaringen qua organisatie, diner, .....
Locatie Reacties: 2 2-9-2010 7:51:47

Kim
Budget
Halokes,   Wat ik mij afvroeg is hoeveel je gemiddeld moet voorzien vr een trouw? Of hoeveel jullie voorzien?   We zijn gisteren een eerste zaal gaan bemachtigen, zeer proper en in orde. Maar zelfs met de all in zouden we aan een totaal...
Voorbereiding Reacties: 19 1-9-2010 20:49:44

An
bruisboeket - Berchem-Mortsel
Dag bruidjes, Kent iemand een bloemist in de regio Berchem-Mortsel, of Antwerpen die mooie en betaalbare bruidsboeketten maakt? Waar hebben jullie ideetjes opgedaan?  grtjes, An
Bruidsboeket Reacties: 0 1-9-2010 20:11:36

Sofie
Kapelhoeve of Hof ter Smisse
Hoi allemaal,   We zijn ondertussen naar een 10-tal zalen gaan kijken en twijfel nu ondertussen nog tussen twee zalen: - Kapelhoeve, Turnhout - Hof ter Smisse, Hoogstraten Iemand ervaringen met beide zalen? Wat kunnen jullie aanbevelen? &n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-9-2010 19:47:54

kat
aanpassen trouwkleed
Hallo dames, Kent iemand een goed adres om je trouwkleed te laten aanpassen. Ik heb een kleed gekocht maar het moet korter gemaakt worden. Ik wil echt iemand die er iets van kent. Jullie begrijpen allemaal wel waarom. Ik zou dus iemand in de buurt v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-9-2010 19:43:08

A.
Vader-dochter-dans
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje.  Ik zou heel graag een vader-dochter-dans doen die als verrassing komt voor de gasten.  Het probleem is dat onze families na de openingsdans de vermenigvuldigingen verwachten.  Ik wil b...
Openingsdans Reacties: 4 1-9-2010 18:39:50

carolien
vragenlijst vrijgezellenfeest
Hallo iedereen!   Mijn grote dag ligt spijtig genoeg al een tijdje achter mij.  Ik ben wel blijven plakken op dit forum ;-)   Ik organiseer momenteel een vrijgezellenfeestje voor een vriendin die op 2 oktober trouwt. Ik had haar aa...
Voorbereiding Reacties: 0 1-9-2010 17:28:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...