Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Gemeentehuis: check !!
Beste bruidjes   Zo enthousiast vandaag :) Ik had enkele weken geleden een mailtje naar het gemeentehuis gestuurd om te vragen of ze onze datum al officieus konden vastleggen, kwestie van zeker te zijn dat het gemeentehuis zeker en vast vrij is ...
Voorbereiding Reacties: 12 31-8-2010 13:00:37

tania
TROUWKLEED
Hallo, Heeft er al iemand een trouwkleed gekocht bij Koonings in Deurne (Nederland)? Heb es gekeken op de site, veel gekende merken en goede kortingen op recente collectie maar zie er een beetje tegenop omdat deze winkel toch gelegen is in Nederland....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-8-2010 13:00:01

Shanna
suitevervoer
HoiHoi bruidjes en gommetjes,   Momenteel zijn we aant kijken om ons vervoer vast te leggen... Bruidswagen al gekozen *glunder glunder*, nu nog de volgwagens... Voor wie voorzien jullie volgwagens? Ook voor de grootouders? Momenteel komen we a...
Voorbereiding Reacties: 10 31-8-2010 12:52:11

Cleo
feestzaal/hoeve/loods zonder traiteur regio oost-vlaanderen of west-vlaanderen
Hallo, kan er iemand ons helpen? Wij zijn op zoek naar een feestzaal, liefst een leuke hoeve ofzo, waar we vrij zijn van het kiezen van traiteur. Ook het drinken zouden we misschien zelf willen doen, maar dit is niet noodzakelijk. Er zou toch zo'n ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 31-8-2010 12:15:06

Annelies
Voorbeeld misboekje
Kan er iemand een voorbeeld van een misboekje van hen opsturen? Alstublieft.. want ik heb dringend inspiratie nodig!   Groetjes van de toekomstige bruid
Ceremonie Reacties: 8 31-8-2010 11:33:50

Tania
Ideeën tafelverdeling?
Hey   Ben al even aan het nadenken hoe we de gasten naar hun tafels zouden kunnen leiden. We hadden graag een originele manier, dus niet de klassieke naamafroeping.. Hoe hebben jullie dit op je trouw gedaan of hoe gaan jullie het doen?  ...
Ideeën Reacties: 9 31-8-2010 10:38:03

Annelies
Leuk trouwvervoer / ceremoniewagen
Hoi bruidjes en gommetjes!   Wij zoeken nog vervoer voor op onze trouwdag volgende zomer. Iemand nog goede sites? Liefst niet te duur want de trouw zelf is al prijzig genoeg begrijp je! Dankjewel! Succes aan iedereen!   Groetjes
Ceremonie Reacties: 6 31-8-2010 10:16:57

Veerle
Phill Watts
Hallo iedereen, wie van jullie heeft reeds ervaring met Phill Watts? Vrienden van ons raden hem aan, een ander koppel raadt hem juist af... Dus nu weet ik het niet goed meer.  Alvast bedankt. Veerle
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 31-8-2010 9:39:07

DEBORAH
Misboekje
Beste Bruidjes en bruidegommetjes (in spe),   Na terug een huwelijk meegemaakt te hebben van de nicht van mijn toekomstige man, Stefanie en Bjorn, hebben we de zin gekregen om heel wat inspiratie op te doen voor onze misboekjes. We hebben...
Voorbereiding Reacties: 4 31-8-2010 8:02:19

Sara
Wat te doen... keuze feestzaal
Hoi Allemaal   Ik zit met een vervelende keuze, we hebben twee zalen naar onze zin gevonden. Echter heb ik een invalide grootvader die slechts één been heeft en dus met krukken loopt of in een rolstoel zit. Nu in kasteel den brandt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 31-8-2010 0:22:54

Kim
Kleur als thema
Wie van de bruidjes heeft rond een bepaalde kleur gewerkt of gaat dit doen? In welke mate trekken jullie dit door? Vragen jullie bijvoorbeeld ook aan de suite om hier ook aan mee te werken? (zelfde kleur das en zo). Foto's mogen ook altijd! :) ...
Voorbereiding Reacties: 13 30-8-2010 23:37:34

shanna
Verslagje 28/08/10 prachtige dag!!
Beste bruidjes en gommetjes hierbij een verslag van onze dag op 28/08,   - Om 7u opgestaan (ons mama was bij mij blijven slapen, mijn verloofde bij zijn mama) - Om 8u naar de kapper ( kapsalon allure in melsele), het was echt prachtig en heef...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 30-8-2010 23:33:14

Sofie
28/08 - een dag om nooit te vergeten
Dag  mede-bruidjes,   eerst en vooral, bedankt voor alle goede raad op dit forum!   Zaterdag was het onze grote dag en hij was gewoon prachtig!!!   Om 6h30 opgestaan om rustig te ontbijten met mijn ouders. Had geweldig goed ...
Ceremonie Reacties: 2 30-8-2010 22:33:01

maya
Hoe zoek je een DJ?
hallo,   Het is nog een tijdje voor wij trouwen namelijk 30/06/2012 maar toch had ik al een vraag. Ik vind dat een goede DJ zeer belangrijk is voor een geslaagd trouwfeest, ambiance, ... maar hoe kies je zo een DJ? Zijn er Dj's die jullie aa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 30-8-2010 22:23:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...