Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

an
parels
hoi, ik ben op zoek naar parels voor in mijn haar. De kapster raadde veritas aan maar helaas daar hebben ze het niet.   Weet er iemand waar ik dit in hemelsnaam kan kopen?   bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 28-8-2010 21:38:06

lindsay
IJSCREMEKAR ORIGINEEL VOOR OP JE HUWELIJKSFEEST OF NA DE KERK IJSCREME
Dag iedereen,   Wij maken zelf ambachtelijk ijscreme. Wij werden onlangs gevraagd om naar de kerk te komen van een pas getrouwd koppel om iedereen die uit de kerk kwam ijscreme te voorzien. Wij vonden dit origineel en dit wil ik met jullie a...
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2010 20:35:28

lindsay
Dag iedereen,   Wij maken zelf ambachtelijk ijscreme. Wij werden onlangs gevraagd om naar de kerk te komen van een pas getrouwd koppel om iedereen die uit de kerk kwam ijscreme te voorzien. Wij vonden dit origineel en dit wil ik met jullie a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-8-2010 20:34:54

lindsay
Dag iedereen,   Wij maken zelf aanbachtelijk ijscreme. Wij werden onlangs gevraagd om naar de kerk te komen van een pas getrouwd koppel om iedereen die uit de kerk kwam ijscreme te voorzien. Wij vonden dit origineel en dit wil ik met jullie ...
Ideeën Reacties: 1 28-8-2010 20:33:26

Annelies
Tiendeschuur - Speelhof - St. truiden
Hallo,   Ik vroeg me af of iemand zijn ervaringen wil delen over de Tiendeschuur in St-Truiden. Iemand die er zelf getrouwd is, of er naar een trouwfeest geweest is... Wij hebben zopas de zaal vastgelegd voor volgend jaar.   Dank je wel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-8-2010 20:08:58

Dorothea
Schieting Kortrijk?
Iemand die enig idee heeft of je in Kortrijk stad een schieting mag gehouden worden? (mits natuurlijk het bekomen van goedkeuring ofzo) ik had dit supergraag gedaan, maar ik kende niet echt mensen die dit konden in goede banen leiden, maar de vader v...
Voorbereiding Reacties: 9 28-8-2010 19:37:58

maria
La Butte aux Bois
Ik wil graag weten wie hier een trouwfeest heeft gegeven of gaat geven en hoe dit bevallen is. Bedankt!!   mvg Anoek
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-8-2010 14:23:13

Ivonne
ideetje gezocht voor na de kerk
Er is een deel dat enkel uitgenodigd wordt voor de mis. Wij wilden dan na de dienst toch even een drankje aanbieden.Zonder zaal dan ,gewoon aan de kerk. daarna gaan wij met de getuigen en ouders lunchen. Ik ben op zoek naar een jeneverkarretje of iet...
Ideeën Reacties: 5 28-8-2010 13:41:46

Ivonne
Er is een deel dat enkel uitgenodigd wordt voor de mis. Wij wilden dan na de dienst toch even een drankje aanbieden.Zonder zaal dan ,gewoon aan de kerk. daarna gaan wij met de getuigen en ouders lunchen. Ik ben op zoek naar een jeneverkarretje of iet...
Ideeën Reacties: 0 28-8-2010 13:41:44

Ivonne
Ideeën Reacties: 0 28-8-2010 13:41:41

chrisje
Graag wat hulp
Hallo, iedereen.... Na een lange periode van tegenslagen en een ongelukkig gevoel, heb ik 2jaar geleden iemand leren kennen die goud waard is een echte schat, en ja hij heeft me deze week ten huwelijk gevraagd nu ben ik in de wolken. Maar daar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-8-2010 13:37:16

kelly
vervlogen tijden ...
Heykes ,   Ik heb zo ooit , toen ik een jaar of 10 was denk ik , op een feestje een dans geleerd. Jammer genoeg weet ik niet meer welk liedje of dansje dit was.   Het was zo een soort van Line- dance.  Je stond per twee , en iederee...
Voorbereiding Reacties: 4 28-8-2010 13:32:14

natasja
gouden foto kader gezocht
hey,   ik ben op zoek naar een gouden kader . zo kunnen we de gasten trekken   x
Voorbereiding Reacties: 4 28-8-2010 12:32:45

bieke
bruidsjurk
hallo mede bruidjes, ik trouw volgend jaar pas in september maar zou willen beginnen aan mijn zoektocht  naar een mooi bruidskleed.Heeft er iemand ervaring met La sposa in sint truiden of daar als eens is geweest?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-8-2010 11:58:24

liesje
binnenlocatie regio opwijk
weet er iemand een leuke binnenlocatie in de regio van opwijk voor wanneer het slecht weer is?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 28-8-2010 10:34:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...