Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Benjamin
Feestzaal omgeving linter
Hallo allemaal,   wij zijn nog op zoek naar een goede en betaalbare feestzaal in de omgeving van Linter, Tienen,... Iemand een goed betaalbaar voorstel?   grts
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-8-2010 20:14:24

Sylvia
Dringend: travestiet gezocht voor act
Hallo allemaal   Ik ben nog op zoek naar een act travestiet voor ons huwelijk van 18sept. Bedoeling is om de gasten mee te ontvangen en op de foto te staan en daarna één of maximum 2 acts te doen. Ik had iemand maar die heeft zi...
Voorbereiding Reacties: 5 25-8-2010 19:46:37

katrien
Bedankjes!
Hey, Zit met een dillema ivm bruidssuiker.   Zou ik per koppel 1geven of aan iedereen eentje????   Wat doen jullie???     xxxxx
Ideeën Reacties: 8 25-8-2010 19:15:51

Griet
Rode loper gevraagd!
Ik ben er al wat vroeg bij, maar ik ben momenteel op zoek naar een rode loper (liefst niet met ribbels) voor ons huwelijk volgend jaar! 10 meter zou ideaal zijn! Is er iemand die zijn rode loper wenst door te verkopen? Ik kan die komen ophalen in de ...
Voorbereiding Reacties: 3 25-8-2010 18:52:10

kat
trouwkleed huren in de buurt van Hasselt
Hallo iedereen, Kan iemand mij helpen met mijn zoektocht. Ik zou een trouwkleed willen huren in de buurt van Hasselt. Of weet iemand een goedkope bruidswinkel in de buurt?   groetjes  Kat
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-8-2010 17:45:57

bruidje
101 redenen waarom ik van je hou
Hey,   ik lees op bepaalde plaatsen dat bruidjes aan hun bruidegom een boekje cadeau doen met 101 redenen waarom ik van je hou met fotootjes en zo. Iemand van jullie die dat doet of die dat gedaan heeft?   voorbeeldjes mag je altijd ma...
Ideeën Reacties: 2 25-8-2010 17:27:31

Sharon
Fotografe
Heeft iemand van jullie ervaring met de fotografe Heidi Pype uit Boezinge?
Fotografie Reacties: 3 25-8-2010 16:38:00

Sharon
DJ
Heeft iemand van jullie ervaring met de DJ Patrick Degrieck uit Brugge?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 25-8-2010 16:36:58

bruidje
ideetjes gezocht voor cadeau bruidegom
Hey bruidjes en bruidegommen,   ook al het is nog een hele tijd vooraleer ik trouw, ik ben toch al aan het nadenken voor cadeau bruidegom... Het is namelijk zo dat we, ook al was het helemaal niet onze bedoeling of ons plan, trouwen op de verj...
Ideeën Reacties: 4 25-8-2010 15:42:33

Katrien
Cadeautje getuigen
Wij hebben voor onze getuigen een balpen laten graveren met hun naam in zodat ze deze kunnen gebruiken voor te tekenen. Maar wanneer zouden we dit best afgeven? Bij ons thuis want daar spreken we allemaal af of in het gemeentehuis zelf?  
Ideeën Reacties: 2 25-8-2010 15:37:57

ilse
gezocht: volkswagen busje
hallo,   wij zijn op zoek naar een volkswagen busje (samba, t1, t2, splitbus) voor ons huwelijk op 20augustus 2011. wij zijn afkomstig van west-vlaanderen.... wie kan ons helpen?   groetjes
Ceremonie Reacties: 3 25-8-2010 15:23:54

irene
VISAGISTE GEZOCHT
hallo wie kent er een goede visagiste regio ninove galmaarden 
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 25-8-2010 15:16:24

Ann
vrijdag
Hello,   Wie duimt er mee voor een zonnestraaltje nu vrijdag? Het weerbericht ziet er alvast niet veel belovend uit... Ik zal nog maar een paar paraplu's aanschaffen.   groetjes Ann
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2010 15:07:26

Nathalie
budget is een ramp :)
Hallo, ik ben pas sinds enkele weken verloofd, maar ben al vanalles aan het opzoeken. Mijn vriend en ik hadden gezegd dat we ons budget op 6000 euro zouden zetten. We gaan het klein houden enkel een receptie voor 70 personen en avondfeest voor 30...
Voorbereiding Reacties: 13 25-8-2010 15:04:02

Kelly
Tekst op bedanking
Ik heb jullie hulp nog eens nodig. Onze gasten worden in begin van feest allemaal getrokken in een retro fotokader per koppel en deze foto krijgen ze later als kado. Nu om dat duidelijk te maken, krijgen ze reeds hun fotohouder (fotokadertje zonder...
Ideeën Reacties: 8 25-8-2010 14:58:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...