Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Koen
Cadeau voor de bruid
Hallo, Wij trouwen binnenkort op 18 september 2010. Ik zou graag op de dag van onze trouw mijn verloofde verrassen met een leuk geschenk. Uiteraard krijgt ze al een bruidsboeket, maar ben daar naast nog op zoek naar een leuk, passen...
Ideeën Reacties: 3 25-8-2010 14:53:19

saartje
band receptie Duas
  Ik vroeg me af of er iemand enige ervaring heeft met de band Duas? Ze zingen op huwelijksmissen en recepties. Wij zoeken een band voor onze receptie van ongeveer 2 uur. We zouden graag het eerste uur rustige muziek hebben en het tweede uur al...
Muziek - Live Reacties: 5 25-8-2010 14:51:40

Stephanie
Tafelthema Snoepjes
Hela,   Ben nog niet klaar met alles te regelen maar zit al met details in mijn hoofd. Wij willen snoepjes als thema nemen om de mensen aan de juiste tafel te krijgen.   Een vriendin van mij had dit ook en had vazen bij ikea gekocht om...
Ideeën Reacties: 9 25-8-2010 14:01:08

Marieke
Zwanger!
Dag dames,   494 na ons huwelijk een positieve test gedaan :). Ik ga dit forum maar eens inruilen voor een ander.   OO zo blij, na 1 vol jaar proberen met de nodige ergernissen.   x
Ideeën Reacties: 10 25-8-2010 13:54:38

Milena
Pennen gegraveerd - vistaprint?
Hey iedereen,     Wie van jullie heeft al gegraveerde pennen via vistaprint besteld? Welke hadden jullie, en zijn jullie er tevreden van?   Alvast bedankt,   Milena
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2010 13:35:10

Caroline
Wie verkoopt zijn witte loper?
Wie is getrouwd en wil zijn witte loper aan mij doorverkopen ? Ik ben van Limburg en zou graag een witte loper hebben van min 1 meter breed en ik heb ongeveer 20 meter nodig.   Of weten jullie waar ik goedkoop iets kan vinden ?   Alvas...
Ideeën Reacties: 7 25-8-2010 13:04:37

kristel
2/7/2011 kerk grimbergen
hey,   is er hier misschien iemand die 2 juli 2011 in de kerk in grimbergen trouwt (kdenk rond de middag)? kzou graag weten welke kerkversiering gebruikt wordt, aangezien wij daar ook trouwen later die dag.   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2010 13:00:56

kristel
2/7/2011 kerk grimbergen
hey,   is er hier misschien iemand die 2 juli 2011 in de kerk in grimbergen trouwt (kdenk rond de middag)? kzou graag weten welke kerkversiering gebruikt wordt, aangezien wij daar ook trouwen later die dag.   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 25-8-2010 13:00:54

Linsay
tafellijsten
hallo   kan er iemand een voorbeeld van een tafelijst doormailen ? zetten jullie het alfabetisch en dan tafelnaam ?    misschien stomme vraag maar heb geen idee hoe ik dat best opmaak.    groetjes, 
Voorbereiding Reacties: 3 25-8-2010 13:00:20

Maaike
Rode loper te koop
Hey,   Wij zijn getrouwd op 14 augustus 2010echt een zalig dag om nooit te vergeten!! Mijn man is mij bij mijn mama komen ophalen en mijn mama had het huis echt heel mooi versierd! Bloemstukken, bomen gehuurd en een rode loper! Die rode lop...
Voorbereiding Reacties: 0 25-8-2010 12:40:26

Debs
Make-up aanrader in Antwerpen gezocht
Hey mede-bruidjes   Ik zoek nog iemand om mijn make-up te doen Liefst iemand die tot mij thuis komt :-)   Kan iemand iemand aanraden ??     Thx Debs
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 25-8-2010 11:17:19

An
Normaal?
  Hallo allemaal!   Wij zijn ondertussen ongeveer 3 weken getrouwd. Het was een prachtige dag, maar hij ging zooo snel voorbij dat het lijkt alsof ik er zelf niet bij was! Een heel raar gevoel en ik vraag me af of dit normaal is :-) en wat ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-8-2010 11:01:58

Kim
TROUWKLEED TE KOOP VAN HET MERK PRONOVIAS GENESIS MAAT 40/42
Hallo iedereen,   Ik verkoop mijn trouwkleed van het merk Pronovias Genesis. Maat 40/42, lengte 1 meter 60/62. De prijs is overeen te komen!     Als je interesse hebt mag je mij steeds contacteren via mijn email: kim-pieters@hotmail.c...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-8-2010 10:52:29

sara
Traiteur
Hallo! Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met volgende traiteurs: - Coeur d'Artichaut - De Feestarchitect - Godshuis? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!    
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-8-2010 9:56:19

Annelies
Sluier
hey bruidjes,   Wanneer doe jullie de sluier uit/aan.  Ik heb er eentje die tot op de grond komt met een sleep.  Heel mooi, maar niet echt praktisch.  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-8-2010 9:45:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...