Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
beroep op jullie originaliteit
Liefste bruidjes en gommetjes!   Als ik hier wat rondsnuiter tussen alle berichten zijn jullie wel heeel origineel, en daar ben ik zo jaloers op!   Ik weet dat het al ongelooflijk veel is gevraagd maar zouden jullie misschien jullie ori...
Ideeën Reacties: 13 24-8-2010 12:41:45

Tinne
betaalbare fotograaf regio Mol.
Heeft er nog iemand een adres van een betaalbare fotograaf regio Mol? Alvast bedankt!!!
Fotografie Reacties: 11 24-8-2010 12:00:39

sophie
getrouwd!
  We zijn 10 daagjes geleden getrouwd! het was een zonnige dag, zo'n 24 graden. Tijdens de mis was er onweer met een donderslag tussen ons ja-woord. Van timing gesproken! Het is waar wat iedereen hier al gezegd heeft; die dag is voorbij voor je ...
Ceremonie Reacties: 8 24-8-2010 11:22:33

Kelly
wie kent ne goeie dj uit het antwerpse?
Hallo   Wij zijn op zoek naar ne goeie dj voor onze trouw volgend jaar...  We hadden al een bevriend iemand gevraagd maar die had die dag al ne trouw, waardoor we dus trug op zoek moeten!  Kan iemand mij mss ene aanraden?  ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 24-8-2010 11:06:49

Inge
Perche Ti Amo
Hallo allemaal!   Mijn vriend en ik willen volgend jaar trouwen in Toscane. Perche Ti Amo is een organisatie die dit aanbiedt. Heeft iemand van jullie ervaring met Perche Ti Amo?   Groetjes!!!
Locatie Reacties: 3 24-8-2010 10:23:00

Yenda
Winkel papierwaren, geen AVA
Hoi allemaal,   Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Voor ons ontwerp hebben we A3 papieren nodig en vierkante enveloppes. Enkel voor het papier zouden we bij AVA bijna 2 euro kwijt zijn.   Kent er iemand, op internet of om...
Uitnodigingen Reacties: 5 24-8-2010 10:09:02

Dorothea
Wat doen jullie van make-up?
Dag mede-bruidjes,   met nog 17 daagjes op de teller begin ik meer en meer details af te werken. Momenteel ben ik aan het denken wat ik zou kiezen van make-up voor mijn grote dag (ik zal blijkbaar geen proefmake-up hebben, wat ik best spijtig vi...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 24-8-2010 9:47:41

Yenda
Traktatie na kerk
Hoi allemaal,   Wij zouden onze gasten direct na de kerk graag op iets kleins trakteren. We hebben al gehoord van ijsjes of een cavabar, maar vroegen ons af of iemand nog andere ideeën heeft?   Bedankt, Yenda
Ideeën Reacties: 3 24-8-2010 9:15:13

Evelyne
Salons Mimosa
Hallo, heeft er iemand ervaring met Salons Mimosa in Eeklo?? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-8-2010 8:44:29

Sarah
Mineraalwater verstuiver
Hey!   Heb gehoord dat je je make-up wat kan fixeren met behulp van een mineraalwater verstuiver. Heeft er iemand een idee waar je deze kan kopen??   Groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 24-8-2010 8:15:08

natasja
wie nog een kleed van farah love?
hey iedereen, zoals de titel al zegt : wie heeft er ook een kleed van farah love?   x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 23-8-2010 23:18:08

sandy
zoek iemand om mijn make up te doen op 18/09/2010
hallo   ik zoek iemand die mijn make up kan komen doen op 18/09/2010. ik doe anders nooit make up op dus veel hoeft het niet te zijn want anders is het te overdreven. mijn kapsel komen ze al doen dus daar zoek ik niemand voor.   zou ie...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 23-8-2010 22:49:00

Fabienne
Pierre-Yves Brussel: ONBESCHOFT, uiterst klantonvriendelijk en kortweg: BOT
Hallo bruidjes-in-spe, Nadat ik eerst wel een goed woordje kon placeren over de winkel Pierre-Yves in Brussel, ben ik na mijn eerste pas afgelopen vrijdag wel compleet gedraaid! Hij is bot, onbeschoft, compleet klantonvriendelijk en afgrijselijk arr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 23-8-2010 22:42:43

Sarah
Ik zoek...
Hallo bruidjes   Voor ons huwelijk op 30/07/2011 moet nog heel wat geregeld worden. Ik ben op zoek naar het volgende:   * een ceremoniemeester in de regio Aalst * een leuk geschenkje om een getuige te vragen + waar kopen? * vervoer: ...
Voorbereiding Reacties: 6 23-8-2010 22:27:09

Halloki
speech
Dag bruidjes, wij trouwen volgende week en zijn nog wanhopig op zoek naar een speech!!! Please help ons!!!
Ideeën Reacties: 1 23-8-2010 22:21:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...