Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvia
Trouwkleed troubles
Hallo allemaal   Ben gisteren voor de 2de keer m'n kleed gaan passen en het was nog steeds te smal. Uiteindelijk hebben ze opnieuw mijn maten genomen, die waren juist hetzelfde als in dec toen ik het gekozen heb. Zij lieten me zien dat ze o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-8-2010 8:33:55

Sarah
Gezocht - Fotolocatie Halle-Zoersel
Hey bruidjes en bruidegommetjes!   Volgende zomer trouw ik met mijn ventje zowel voor het gemeentehuis als voor de kerk... daarom gaat het nogal een drukke dag worden. Om verplaatsingstijd wat te beperken en vooral wat meer foto's te kunnen tr...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 21-8-2010 23:06:20

Livvy
Te Koop: prachtige Jesus Peiro trouwjurk model 9009, collectie 2010
Op 9 juli 2010 ben ik in deze prachtige jurk met bolerojasje getrouwd. Een mooiere jurk had ik me niet kunnen wensen. Ik wil er dan ook graag iemand anders gelukkig mee maken. De jurk is maat 40-42, mijn lengte is 1.83 m. De kleur is off-white...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-8-2010 22:51:00

Tinne
Bruidskapsel...Kan niet kiezen...
Hoi Medebruidjes,   ik heb ondertussen al 4 kapsels getest. 2 daarvan ben ik zeker dat ze het niet zullen worden, maar tussen 2 blijf ik maar twijfelen. Zijn er onder jullie misschien die me eventjes willen helpen?   Als je me e-mail ad...
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 21-8-2010 22:07:50

An
Bloemstukjes
Wij gaan de bloemstukjes voor op het avondfeest zelf maken. Nu hadden we gedacht aan vierkante glazen potjes met daarin een gerbera. Weet er iemand waar we (goedkoper) van die vierkante glazen potjes kunnen kopen?
Ideeën Reacties: 8 21-8-2010 20:53:48

Kim
verslagje huwelijk 13/08/2010
Hallo allemaal   Even een verslagje van onze huwelijksdag, ondertussen al net iets meer dan een week geleden. De dagen er voor was ik op van stress, liep op de toppen van mijn tenen en snauwde iedereen zowat af... Ik schaam me er dood voor, maar...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 21-8-2010 18:32:15

Annelies
Kleding reinigen?
Hallo,   Ik zou graag onze huwelijkskleren laten reinigen voor ik zo opberg, maar heeft iemand hier ervaring mee? Kan je dit naar eender welke droogkuis brengen of zijn er speciale droogkuisen voor dit soort kleding. Heeft iemand (goede of sl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-8-2010 18:11:25

Annelies
Huwelijk, reis,... alles was perfect
Hallo iedereen,   Op 7 augustus was onze dag!!! Alles is perfect verlopen. Ze hadden minder goed weer voorspeld, maar het is droog gebleven tot net na onze foto's. En echt alles is goed meegevallen. Van begin tot einde. Woensdag zijn we dan op...
Ideeën Reacties: 4 21-8-2010 18:03:36

Stefanie
Nog minder dan een week!
Hoe dichter het komt, hoe minder realistisch het lijkt, maar vrijdag is het na bijna een jaar voorbereidingen aan ons! Zo goed als alles is geregeld, morgen een laatste keer naar de zaal voor de tafelschikking e.d. Het is nu enkel nog wachten op onze...
Voorbereiding Reacties: 7 21-8-2010 17:24:58

angela
proefkapsel en make-up
Dag medebruidejes ,   Ik heb vandaag men proefkapsel en make-up gehad en het was van de eerste keer dik in orde. Ben er heel tevreden over.     groetjes Angela
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 21-8-2010 17:00:40

carolina
huwelijk
hoi , ik ben naar iets origineels aan het zoeken om het aan men ouders te zeggen en de ouders van mijn vriend... iemand suggesties? ik wil het niet gewoon zeggen door wij gaan trouwen . ook ben ik iets aan het zoeken om het op een speciale manier t...
Ideeën Reacties: 6 21-8-2010 13:05:00

thomas
trouwlocatie in maastricht
Hoi!   Wij willen graag in de buurt van Maastricht trouwen, kent iemand misschien een mooie locatie daar, niet al te duur?? Dank je wel!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-8-2010 11:48:23

katrien
goede ervaringen traiteurs regio brugge
Hoi,   uiteindelijk gaan we de lunch waarschijnlijk bij ons thuis doen, lekker informeel... Wie heeft er goede ervaringen met traiteurs regio brugge want het staat vast dat ondanks ht thuis is, wij niet te veel zullen doen ;-)   thanks!...
Locatie Reacties: 3 21-8-2010 11:46:56

katrien
ervaring petit gateau
Hoi,   heeft er iemand ervaring met petit gateau?  ze maken bruidstaarten en doen high teas, het ziet er allemaal erg lekker uit....
Locatie Reacties: 1 21-8-2010 11:44:42

natasja
Trouwjurk te koop Rembo Styling
Dag toekomstige bruiden,   Ik ben een maand geleden getrouwd (in juli) en verkoop mijn trouwjurk van Rembo Styling. Het is een maatje 36-38 en  ik ben ongeveer 1m70 groot. De jurk is in perfecte staat. Aan de nek is hij afgewerkt met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-8-2010 10:54:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...