Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Orily
Ideeën !!!
Hey bruidjes,   Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die samen ideeën willen uitwisselen ivm:   - Het huwelijksboekje - Ideeën ivm wat men aan kindjes geeft die buiten aan de kerk staan te wachten met hun mama - Uitnodigin...
Voorbereiding Reacties: 3 19-8-2010 15:33:07

Liselotte
Slecht timing?
Hallo!   Wij trouwen eind juni volgend jaar. Ik lees hier in topics dat velen onder jullie al heel veel klaar hebben en al bijna alles geregeld hebben. Wij hebben enkel onze zaal en de fotograaf. Zijn we slecht bezig? Ik denk de hele t...
Voorbereiding Reacties: 20 19-8-2010 14:18:23

inge
fotograaf- prijzen
Hallo allemaal   Wat is zo de normale prijs van een fotoreportage? En wat kan je daarvoor allemaal verwachten? Wij vonden een mooie fotograaf, maar die vroeg 1385 euro. Dat lijkt ons veel, maar mss kennen we de prijzen gewoon niet?   Groetj...
Voorbereiding Reacties: 13 19-8-2010 14:09:53

Claudia
Maten trouwjurk
Hallo allemaal,   Ik zit met een vraagje. Ik heb momenteel maat 42 à maat 44. Zou ik een trouwjurk vinden in een gewone winkel voor trouwkledij of zou ik op zoek moeten gaan naar een winkel die ook grote maten heeft. Mijn oorspronkelijk p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-8-2010 13:47:52

Kathleen
trouwkleed uitleggen.
Dag mede- bruidjes,   Weet er iemand hoeveel cm ze een kleedje kunnen uitleggen. Ik zit nl al even met een zeer vervelend voorgevoel dat mijn kleedje niet meer gaat passen.   Ik ben wel niet verdikt. Maar toch, ik droom geregeld dat i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-8-2010 13:21:11

vanessa
"wow gevoel" is er nog
Dag iedereen,   ik ben gisteren naar Cermo in Turnhout geweest voor de eerste pas van mijn trouwkleed. Ik had al een paar keren op het forum gelezen dat bij veel mensen het " wow gevoel " soms al weg was bij hun eerste pas, dus ik was redelijk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-8-2010 13:02:35

Sanne
Wie allemaal in de suite?
Even een vraagje, wie nemen jullie allemaal mee in de suite? Ik heb daarnet knallende ruzie gehad met mijn mama. De oorpronkelijke gedachte van ons was om het klein te houden maar helaas...........   Effe de uitleg: Wij trouwen op zaterdag m...
Voorbereiding Reacties: 20 19-8-2010 12:50:36

Kirsten
bruidjes april - mei 2011
Hey mede bruidjes en bruidegommen,   zijn er hier nog koppels die rond mei volgend jaar trouwen? Ik vroeg me af hoe het bij jullie met de voorbereidingen staat... Ik heb langs de ene kant de indruk dat we al veel gedaan hebben,  maar we moe...
Voorbereiding Reacties: 22 19-8-2010 12:32:55

Kirsten
DJ gezocht voor 13-05-2011
 Hallo,   voor onze trouw op 13-05-2011 zijn wij nog op zoek naar een DJ. Ons trouwfeest zou doorgaan in de streek rond Roeselare. Graag hadden we een DJ die een beetje alle soorten muziek draait (geen Techno...). Enerzijds vragen we ons af...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 19-8-2010 12:28:53

Kirsten
fotograaf gezocht voor 13-05-2011
Hallo allemaal,   mijn verloofde en ik zijn nog steeds op zoek naar een fotograaf voor vrijdag 13 mei 2011. Heeft iemand goede ervaringen met fotografen op de grensstreek tussen Oost- en West-Vlaanderen?   We zoeken iemand die moderne foto...
Fotografie Reacties: 15 19-8-2010 12:25:00

magali
Ervaring WUYTS - DE VOOGHT in Hemiksem?!?
Mijn vriend en ik zijn gisteren naar WUYTS - DE VOOGHT gegaan in Hemiksem voor ceremoniemeester, wagens, versiering,... Zij stelden een bruidspakket voor (kostprijs 1600 euro) Alles zag er prima uit, maar omdat de kostprijs hier zoveel lager ligt d...
Voorbereiding Reacties: 5 19-8-2010 11:16:20

Irina
Getrouwd!!!
Hey mede-bruidjes,     afgelopen zaterdag was het ons dagje!!! Hieronder een klein verslagje :)   Om 6u was het tijd om op te staan, maar door de zenuwen was ik al wakker om 4u. (en toch een heel uitgerust gevoel) Na mijn ontbijtje w...
Voorbereiding Reacties: 12 19-8-2010 10:33:38

Steve
originele locatie
Hallo,   Wij zoeken een klein kapelletje regio Ieper om in intieme kring de misviering te houden. Zou er iemand mij kunnen helpen om dit te vinden? Onze trouw vindt plaats op 01/07/11      
Locaties - Viering Reacties: 1 19-8-2010 8:08:11

Sarah
Cadeau ouders: gastronomisch weekend
Ik dacht van misschien aan mijn ouders een gastronomisch weekend cadeau te doen. Vooral ons mama heeft al veel energie in onze trouw gestoken, en ben zeker dat ik hen hier een plezier mee doe. Het mag ook wel wat kosten, aangezien mijn ouders hun dee...
Voorbereiding Reacties: 5 19-8-2010 5:58:19

Dorothea
Nemen jullie iemand mee voor proefkapsel?
Ik moet binnenkort naar de kapper voor een paar dingen te proberen en ik vroeg mij af of ik mijn mama en zus zou meenemen of dat dat belachelijk zou overkomen...   Wat hebben jullie gedaan?
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 18-8-2010 23:57:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...