Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Trouwgeloften
Hey, bij het nalezen van ons misboekje vroeg ik me af of er een regel is wie eerst zijn huwelijksgelofte uitspreekt. Is dit de bruid of de bruidegom? Alvast bedankt, Evi
Openingsdans Reacties: 3 18-8-2010 17:58:00

Wendy
ervaring bedankjes.nl
Hallo,   ik heb hier op het forum al veel gelezen over bedankjes.nl, dus ben ik natuurlijk eens gaan kijken :-)  En daar hebben ze echt wel een aantal leuke dingen. Vooral de Fortune cookie met kaart en de zonnebloem spreekt ons aan.  ...
Ideeën Reacties: 6 18-8-2010 16:48:58

TINNEKE
disc jockey
Dag bruidjes allemaal,   Heeft er iemand ervaring met discobar Downforce uit Meerhout?   Groetjes,   Tinneke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 18-8-2010 16:46:04

Fanny
Openingsdans zingen
Hallo allemaal,   We trouwen zaterdag en ik ben er nog steeds niet uit of ik onze openingsdans zelf zou zingen of niet (heb al enkele keren op het huwelijk van vriendinnen gezongen). Voor mijn vriend zou het een totale verrassing zijn. Vriendinn...
Openingsdans Reacties: 8 18-8-2010 14:42:38

Sofie
tafelindeling
Hey mede bruidjes,   met nog 9 dagen op de teller zijn we aan onze plaatsing van de tafels begonnen.   Houden jullie er rekening mee om een tafel met rokers aan dichter bij de deur te plaatsen dan de niet-rokers?  Of zou dat niet ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 18-8-2010 14:08:46

Sharon
Recente ervaringen in Den Beemden/De Passade/Lemenhoek/Molenhuis/Alcazar/Kasteel Steytelinck?
Hoi hoi,   Ondertussen zijn we al enkele zalen gaan bezoeken. We hebben al mooie dingen gezien en we werden overal warm onthaald. Hebben jullie recente ervaringen bij één van volgende zalen? - De tent Den Beemden - De Passade in M...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-8-2010 14:07:29

Annelies
Zonnebank
Hey bruidjes, Mijn teller begint goed te zakken.  Daarom ben ik sinds vorige week begonnen met een zonnebankkuur. Heel de zomer heb ik zo veel mogelijk haltertopjes gedragen die de neklijn van mijn kleedje volgen.  Gezien het Belgische zo...
Voorbereiding Reacties: 4 18-8-2010 13:42:02

stephanie
kostprijs per persoon
iedereen zegt dat het duur is om een feest te geven in een feestzaal, wij zouden graag een feest geven in de maeckelhoeve in laakdal en weet iemad hoeveel het kost per persoon? wij hebben ongeveer 150 gasten ze raden ons aan om gewoon een zaal te hu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 18-8-2010 13:11:40

Peggy
dj studio happy music!!
hey iedereen,   ons feest ging door in salons caipirinha in merelbeke, het was zeer goed, mooie zaal goede bediening, vriendelijke mensen en zeer lekker eten... een echte aanrader voor wie nog een zaal zoekt in de omgeving van gent. Als ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 18-8-2010 12:41:48

Joske
ervaringen met Domein de Schaapsdreef
Wij trouwen volgend jaar in september en hebben al een aantal zalen bezocht. Op dit moment twijfelen we nog tussen 2 zalen namelijk het Domein de Schaapsdreef en Domaine au Jaurieu. Hebben jullie ervaringen met 1 van deze zalen of opmerkingen ? Hoe m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-8-2010 12:08:44

Babs
Budget kledij
Hoi,   Ik had graag eens geweten wat zowat het budget is dat we moeten incalculeren voor kledij. Ik wil graag eens mooi traditioneel kleed maar heb weinig zin om daar meer dan €1000 voor te geven. Zijn er ook winkels waar je geen fortui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 18-8-2010 11:27:08

Babs
Ceremoniemeester of niet?
Hoi iedereen,   Wij zijn aan het twijfelen of we al dan niet een ceremoniemeester zouden nemen. We willen toch een beetje ons budget binnen de perken houden en zouden op dit soort dingen dus besparen. Dus graag jullie mening, bedankt.   ...
Ceremonie Reacties: 13 18-8-2010 11:22:03

Tinne
nog 22 dagen...
Hoi Medebruidjes,   met nog 22 dagen op de teller komt het nu echt wel dicht bij!!   De kriebels beginnen toch al te komen hoor. Bij mijn ventje ook blijkbaar, van de week raakte hij niet in slaap...hij was aan het nadenken wat we...
Voorbereiding Reacties: 3 18-8-2010 11:21:22

Inge
Trouwen in Italië
Heeft er iemand ervaring met trouwen in Italië? (Toscane/Liguria)   Groetjes!
Locatie Reacties: 2 18-8-2010 11:10:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...